Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

آیا ادکلن و شایعه جدایی واقعیت دارد؟

24 مرداد 1402

0 دقیقه

آیا ادکلن و شایعه جدایی واقعیت دارد؟

با اینکه هدیه دادن عطر یک امر رایج در سراسر جهان است اما در برخی فرهنگ‎ها در مورد ادکلن و شایعه جدایی چیزهایی شنیده می‎شود. در واقع گفته می‌شود که اگر کسی را دوست دارید به او عطر هدیه ندهید؛ چرا که باعث جدایی می‎شود.

اما اگر نظر ما را می‎خواهید، به شدت به شما توصیه می‎کنیم که به عزیزان خود عطر هدیه دهید. استفاده از عطر هم در علم و هم در دین اسلام به شدت توصیه شده است.

آیا هدیه دادن عطر باعث جدایی می‎شود؟

معلوم نیست این شایعه چگونه و چطور شکل گرفت. اما خوب است بدانید که نه از لحاظ روان‎شناسی و نه از لحاظ علم یا ارتعاشات و کائنات و … هیچ ادعایی در این مورد گفته نشده است. اتفاقا برعکس این شایعه، عطر می‎تواند تاثیرات مثبت زیادی در زندگی شما و عزیزان‎تان داشته باشد. در ادامه به مزایای استفاده از عطر و هدیه دادن آن خواهیم پرداخت.

عطر تفکر شما را منعکس می‎کند

هر آن چیزی که در مورد ادکلن و شایعه جدایی شنیده‎اید را به طور کامل دور بریزید. جستجوی عطر برای عزیزان و نزدیکان نیازمند تلاش است. شما نمی‎توانید به سادگی به یک مغازه عطرفروشی بروید و یکی از آن‌ها را تصادفی انتخاب کنید.

برای اینکه عطر مناسب یک شخص را پیدا کنید بایستی به تناسب و هماهنگی عطر با شخصیت شخص مورد نظر فکر کنید. بنابراین این نشان‌دهنده میزان زمان و انرژی است که برای خرید این هدیه صرف کرده‌اید.

پیشنهاد مطالعه:عوارض و فواید قهوه گانودرما

عطر زدن آقایون

تاثیر طولانی‎ مدت بر ذهن و حافظه فرد خواهد داشت

ممکن است وسایل دکوری، اکسسوری‎های مختلف و … گزینه خوبی برای هدیه دادن باشند با این حال عطر می‎تواند تاثیر طولانی‎مدت‎تری بر ذهن و حافظه فرد داشته باشد. دلیل این ماندگاری این است که فردی که عطر هدیه می‎گیرد هر روز از آن استفاده می‎کند و رایحه آن برای مدت زمان طولانی با وی خواهد ماند. در نتیجه ادکلن و شایعه جدایی نمی‎تواند درست باشد.

فرد گیرنده می‎تواند هر روز از آن استفاده کند

تقریبا هر چیز دیگری که به افراد هدیه دهید را نمی‎توانند هر روز استفاده کنند. اما عطر به شکل دیگری عمل می‎کند. عطر آنقدر مهم است که طرف مقابل می‎تواند تا آخرین قطره‎اش را استفاده کند. بهتر است عطری بخرید که فرد بتواند هر روز از آن استفاده کند. برای مثال ادکلن زنانه ویونا یکی از همین گزینه برای استفاده روزانه است.

پیشنهاد حیلامات: با سیر سیاه لاغری را تجربه کنید.

عطر بوییدن

اهمیت استفاده از عطر در دین اسلام

جالب است بدانید که دین اسلام نیز در مورد استفاده از عطر توصیه‎های زیادی کرده است. به طور کلی اسلام دینی است که به نظافت اهمیت زیادی می‎دهد اما در مورد عطر روایات و دستوران بیشتری وجود دارد. توصیه به استفاده از عطر خوب و بوی خوب دادن یکی از دستورالعمل‎هایی بود که پیامبر اسلام به دفعات به اصحاب خود یادآوری می‎کرد.

پیامبر اکرم در یکی از احادیث خود می‎فرماید:«هیچ‎کسی خوشبو نگردید مگر اینکه بر عقلش افزوده شد».

ائمه اطهار نیز توصیه به استفاده از عطر کرده‌اند. برای مثال امام علی می‎فرماید: «مشک عطر نیکویی است که هم بوی آن خوش است و هم حمل‎ ونقل آن آسان است».

پخش کردن ادکلن در فضا

به طور کلی در احادیث پیامبر و ائمه اطهار بیان شده که استفاده از عطر خوب در هر شرایط و زمانی مناسب است. اما استفاده از عطر در روز جمعه بیشتر توصیه شده است. همچنین عطر زدن حین نماز خواندن نیز بسیار پسندیده بیان شده.

بنابراین پر واضح است که ادکلن و شایعه جدایی گزاره‎ای کاملا غلط و به دور از علم و دین است. استفاده از عطر خوش نه تنها می‎تواند به خود فرد احساس خوبی دهد بلکه اطرافیان او نیز از این رایحه لذت می‎برند. هدیه دادن عطر نیز نشانی از هوشمندی و دقتی است که در خرید هدیه صرف می‎کنید.

 سخن پایانی

اگر شما هم برای هدیه به دوستان و عزیزان خود دچار سردرگمی شده‎اید، به شما پیشنهاد می‎دهیم که از عطرهای ویونا استفاده کنید.

ادکلن زنانه ویونا با رایحه های گوناگون یکی از محبوب‌‎ترین عطرها با قیمت مقرون‌به‌صرفه است که از ترکیب گل یاس، زنبق سفید و بنفشه با میوه ‎هایی همچون آناناس، گلابی و منگو عطر شگفت ‎انگیزی را برای زنان فراهم آورده است که فریبندگی بانوی شرقی را تا چندین برابر افزایش می‎دهد.

ادکلن های میلانو

ویونا برند مخصوص زنان نیست. ادکلن های باکیفیت مردانه نیز در سبد محصولات این برند جای گرفته که استفاده از آن می‎تواند میزان جذابیت مردان را تا حد زیادی افزایش دهد.

شما می‎توانید ادکلن اصل و با رایحه متفاوت زنانه و مردانه ویونا را از اینجا بخرید.

در نهایت لازم است یک بار دیگر به این نکته اشاره کنیم که ادکلن و شایعه جدایی هم از لحاظ دینی و هم از لحاظ علمی کاملا غلط بوده و صحت ندارد.

نویسنده: مجله حیلامات

|

سبک زندگی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


رژیم هندوانه: واقعیت یا خیال؟

رژیم هندوانه: واقعیت یا خیال؟

رژیم هندوانه چیست؟ فواید و مضرات رژیم هنداونه.چگونه رژیم هندوانه بگیریم؟ ارزش غذایی هندوانه برای سلامتی بدن

20 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

سیر سیاه را از کجا بخریم؟

سیر سیاه را از کجا بخریم؟

در این مقاله قصد داریم به این سوال پر تکرار پاسخ دهیم که سیرسیاه را از کجا بخریم و از کجا از کیفیت این محصول با ارزش غذایی بالا مطلع شویم؟

26 بهمن 1402

1 دقیقه

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان چیست؟ بهترین مارک ضد آفتاب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ چرا استفاده از کرم ضد آفتاب اهمیت دارد؟

18 فروردین 1403

1 دقیقه

مواد غذایی فیبردار را بشناسید

مواد غذایی فیبردار را بشناسید

مواد غذایی فیبردار چیست؟ اهمیت خوردن مواد غذایی فیبردار در رژیم غذایی. وظایف فیبر در بدن انسان و اهمیت خوردن آن.

19 تیر 1403

1 دقیقه

ترفندهای سریع برای حذف لکه های مبل و فرش

ترفندهای سریع برای حذف لکه های مبل و فرش

در این مقاله ترفندهای سریع برای حذف لکه های مبل و فرش را با شامپو فرش نانوسان و لکه بر مبل و فرش نانوسان بیان می کنیم. علاوه بر آن روش های خانگی برای در صورت عدم دسترسی به نانوسان را توضیح می دهیم.

11 تیر 1402

0 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.