Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

تکنیک هایی برای لاغری سریع

17 مهر 1402

1 دقیقه

تکنیک هایی برای لاغری سریع

داشتن اندامی زیبا و بدون چربی جزء آرزوهای اکثر افراد است. در این بین رژیم های لاغری و روش های جراحی خودنمایی می کنند. بسیاری از افراد به دلیل داشتن زمان محدود روزانه قادر به رعایت رژیم های غذایی سخت نیستند. از طرفی روش های جراحی نیز معمولا با خطراتی همراه هستند که باعث می شوند افراد به سراغ این روش ها نروند.

در این مقاله تکنیک هایی لاغری سریع و بدون دردسر برای از بین بردن چربی های مقاوم بدنی را به شما معرفی می کنیم. از جمله این تکنیک ها استفاده از ترکیبات چربی سوز برای کاهش چربی بدنی است.

ویژگی ترکیبات چربی سوز برای لاغری سریع

فراموش نکنید که بهترین راه برای کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل استفاده از رژیم غذایی و ورزش روزانه و مداوم است. اما گاهی ما نیاز به لاغری سریع برای شرکت در یک مهمانی یا جشن را داریم.

برای رسیدن به لاغری سریع استفاده از ترکیبات چربی سوز و پرفایده ضروری است. این ترکیبات یا بطور مستقیم با افزایش سوخت و ساز بدن شما باعث چربی سوزی و لاغری بدنی می شود. که از جمله این ترکیبات می توان به سیر سیاه اشاره کرد.

یا به صورت غیرمستقیم به عنوان یک ماده ی مکمل در روند لاغری و کاهش وزن موثرند که از جمله ی آن ها می توان به:

زردچوبه

دارچین

فلفل تند

جینسینگ

و چای سبز اشاره کرد. که به طور مفصل به بررسی خاصیت چربی سوزی هر کدام و روش مصرف آن ها برای لاغری سریع می پردازیم.

خواص چربی سوزی سیر سیاه در لاغری سریع

سیر سیاه شگفت انگیز از سیر سفید فرآوری می شود. سیر سیاه پس از قرارگیری سیرسفید در حرارت و رطوبت کنترل شده بدست می آید. این سیر دارای بافت ژله ای و نرم و فاقد تند و تیزی سیر سفید است.

سیر سیاه بیز سرشار از آنتی اکسیدان است که به سلامت بدنی و پیشگیری از ابتلا به سرطان کمک می کند.

سیر سیاه با خواص منحصر به فرد خود باعث افزایش احساس سیری می شود. وقتی مدت بیشتری سیر بمانید، غذای کمتری میخورید و بدن شما کالری کمتری دریافت می کند که این عامل سبب کاهش وزن و لاغری می شود. همچنین  خاصیت انرژی زایی سیاه سیر، سبب می شود که دچار ضعف و کسالت ناشی از لاغری نشوید.

از دیگر فواید سیرسیاه در لاغری تحریک متابولیسم بدنی برای چربی سوزی بیشتر است. برای این منظور بهتر است سیرسیاه را صبح ها و به صورت ناشتا میل کنید. همچنین برای افزایش کالری سوزنی در تمرینات ورزشی بهتر است سیر سیاه را نیم ساعت قبل از تمرینات خود میل نمایید.

از دیگر خواص آن در لاغری سریع می توان به کنترل قند خون اشاره کرد که این عامل به نوبه ی خود روند لاغری و کاهش وزن شما را تسریع می کند. همچنین مصرف مداوم سیرسیاه به بهبود سلامت عمومی بدن شما کمک می کند.

برای خرید این محصول پرفایده با خاصیت لاغری سریع همین حالا اقدام کنید.

.خواص سیرسیاه در لاغری سریع

توجه داشته باشید مصرف سیاه سیر برای افراد با بیماری های خاص باید با مشورت پزشک متخصص باشد.

 زردچوبه و تاثیرات آن در لاغری سریع

زردچوبه حاوی ماده ی آنتی اکسیدانی ارزشمندی به نام کورکومین است. کورکومین نقش یک ماده ی داروی ضد التهاب و ضد سرطان را برای بدن ایفا می کند. خاصیت زردچوبه در لاغری بخاطر خواص ضد التهابی آن است. زردچوبه با کاهش التهابات بدنی به طور غیرمستقیم می تواند به کاهش وزن کمک کند. زیرا یکی از علل مقاومت بدن به کاهش وزن بخصوص در ناحیه ی شکمی وجود التهاب است.

همچنین زردچوبه می تواند بر سوخت و ساز بدن موثر باشد. توجه داشته باشید که مصرف زردچوبه به تنهایی نمی تواند باعث افزایش سوخت و ساز شود و بهتر است به صورت مکمل و همراه با رژیم غذایی مصرف شود.

زردچوبه در بهبود هضم و کاهش نفخ بدن نیز تاثیرگذار است، بنابراین تاثیرات خوبی در رفع چاقی ناشی از نفخ و ورم بدنی داراست.

نکته ی کلیدی در مصرف زردچوبه این است که خواص بیشمار زردچوبه هنگامی بروز می کند که آن را مثل یک دمنوش دم کرده و میل کنید و  استفاده از این ماده به صورت ادویه و چاشنی خواص کمی دارد.

دارچین و تاثیرات آن در لاغری سریع

یکی از ساده ترین ادویه هایی که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند، دارچین است.

اگر دارچین را به صورت مداوم مصرف کنید باعث افزایش متابولیسم بدنی شما می شود. همچنین استفاده از دارچین باعث ایجاد حس سیری می شود.

دارچین  با خاصیت ضدعفونی کنندگی خود باعث از بین رفتن باکتری های مضر روده می شود، بنابراین برای سیستم گوارش مفید است.

سیر سیاه دکتر بیز را با خاصیت لاغری و بهبود سلامتی با ارزانترین قیمت از اینجا بخرید.

خواص دارچین در لاغری سریع

فلفل تند و تاثیرات آن در لاغری سریع

لایه ی خارجی فلفل سیاه دارای خواصی در چربی سوزی است که  منجر به شکستن  و تجزیه ی سلول های چربی بدن می شود. و از این طریق در رفع چربی بدن موثر است. البته باید بدانید که فلفل سیاه ترشح اسید معده را افزایش می دهد.

اسید معده ی بیشتر باعث هضم سریعتر غذا می شود و مشکلات گوارشی را رفع می کند. اما اگر دارای معده ی حساس و تحریک پذیری هستید. از مصرف آن اجتناب کنید.

جینسینگ در لاغری سریع

جینسینگ دارای ماده ی موثره ای به نام جینسنوسید است. این ماده یک نوع آنتی اکسیدان است که به سوخت و ساز چربی ها با کنترل گلولز و جلوگیری از رسوب آن کمک می کند.

جینسینگ به طور موثر در افزایش سوخت و ساز کربوهیدرات ها نقش موثری را ایفا می کند. و با کمک به کاهش تورم بدنی ناشی از تجمع مایعات، به رفع این نوع چاقی کمک می کند. همچنین افراد با مصرف جینسینگ کمتر احساس گرسنگی می کنند.

جینسینگ را می توان به صورت نوشیدنی مصرف کنید یا به عنوان ادویه به غذا و سالاد بیافزاید.

چای سبز و تاثیرات آن در لاغری سریع

چای سبز حاوی آنتی اکسیدانی به نام کاتچین است که مصرف مداوم آن می تواند سبب افزایش چربی سوزی شود.

مطالعات مختلف نشان می دهد که مصرف پیوسته ی چای سبز منجر به لاغری در افراد دارای چاقی مفرط می شود. هرچند افراد تحت مطالعه کاهش وزن زیادی نداشته اند. اما تاثیرات مثبت کاهش وزن با مصرف چای سبز تایید شده است.

خواص چای سبز در لاغری سریع

سخن آخر

زندگی به شکل مدرن و عدم توجه به برنامه های غذایی باعث شده است که داشتن اندام ایده آل به دغدغه ای جدی تبدیل شود. برای لاغری و متناسب شدن شناخت خوراکی های چربی سوزی که به کاهش وزن کمک می کنند ضروری است.

سیرسیاه دکتر بیز از جمله ترکیبات مفید و چربی سوز است که با افزایش متابولسیم بدن و افزایش انرژی به طور موثر لاغری سریع را ایجاد می کند.

همچنین خوراکی های مکمل چربی سوزی چون زردچوبه، دارچین، فلفل سیاه و .. بطور غیر مستقیم می توانند در لاغری سریع و کاهش وزن موثر باشند.

 

نویسنده: مجله حیلامات

|

ورزش و تناسب اندام

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


دمنوش سلامتی دکتر بیز

دمنوش سلامتی دکتر بیز

در این مقاله به معرفی دمنوش سلامتی دکتر بیز و تاثیرات این دمنوش ها بر سلامتی، کاهش افسردگی، لاغری و جلوگیری از بروز بیماری هاست.

22 مرداد 1402

0 دقیقه

سالاد جوانه گندم

سالاد جوانه گندم

سالاد جوانه گندم یک نوع سالاد سبزیجاتی است که از جوانه‌های گندم تهیه می‌شود. این سالاد پر فایده به افزایش سلامت بدنی کمک می کند و از بروز یبوست پیشگیری می کند.

6 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

فواید مدیتیشن چیست؟

فواید مدیتیشن چیست؟

بررسی فواید مدیتینشن برای سلامت ذهن و بدن و بیان روش های آسان انجام مدیتیشن برای رسیدن به تمرکز و کنترل استرس های روزانه را در این مقاله به طور مفصل بیان می کنیم.

13 خرداد 1402

1 دقیقه

درمان کهیر پوستی

درمان کهیر پوستی

کهیر پوستی چیست و در چه شرایطی برای بدن خطرآفرین است؟ درمان کهیر پوستی از چه طریق امکان دارد؟ چگونه کهیر را تشخیص دهیم؟

17 اسفند 1402

1 دقیقه

روش های سفت کردن پوست صورت

روش های سفت کردن پوست صورت

روش های سفت کردن پوست صورت، بهترین و سریعترین روش برای سفت کردن پوست صورت و از بین بردن چین و چروک ها. کرم سفت کننده پوست صورت

31 تیر 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.