Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

درمان تیرگی ها و ترک های پوستی

20 خرداد 1402

1 دقیقه

درمان تیرگی ها و ترک های پوستی

در دنیای امروز، زیبایی و ظاهر خوشایند برای انسان اهمیت زیادی دارد. بنابراین وجود تیرگی ها و ترک های پوستی در بدن باعث بروز حس ناخوشایند و کاهش اعتماد به نفس می شود.

این تیرگی ها و ترک ها ممکن است که در بسیاری از نواحی های بدن شامل زیر بغل، کشاله ران، زانوها و آرنج و نواحی تناسلی ظاهر شوند و باعث ایجاد احساس ناخوشایند و نقص در انسان شوند.

خبر خوش این است که می توان این تیرگی ها و ترک ها را با روش های موثری از بین برد. در این نوشته ما به معرفی و درمان تیرگی ها و ترک های پوستی و موثرترین روش رفع آن ها می پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: رفع جای زخم با ساده ترین روش

علت و درمان تیرگی ها و ترک های پوستی

بروز تیرگی و ترک در نواحی خاص بدن به علت های مختلف رخ می دهد که از جمله ی آن:

  • ژنتیک بدن
  • تعریق
  • سایش زیاد پوست
  • عدم وجود ویتامین های مورد نیاز در ناحیه ی حساس بدن
  • عدم تغذیه ی مناسب پوست
  • عدم رطوبت رسانی درست و تجمع عرق یا چربی در ناحیه مورد نظر
  • استفاده از تیغ های نامناسب برای شیو ناحیه ی حساس
  • چاقی و لاغری های مداوم
  • بارداری و تغییرات هورمونی است.

رفع تیرگی نواحی خاص بدن

روش های مختلفی برای از بین بردن تیرگی ها وجود دارد که برخی تهاجمی و پرخطر هستند (مثل لیزر) و برخی دیربازده و خانگی است. در این بین استفاده از کرم های روشن کننده ی بدن که حاوی ویتامین و مواد مغذی پوست است. نسبت به سایر روش از امنیت و تاثیر بالاتری برخوردار است.

کرم روشن کننده بدن گاتیو، یک محصول طراحی شده برای کمک به روشن کردن و تقویت رنگ پوست بدن است. این کرم با ترکیبی از عناصر مفید و ویتامین های A و C و آنتی اکسیدان ها به تسریع فرآیند تولید ملانین در پوست کمک می‌کند و باعث روشن شدن پوست و کاهش لکه‌های تیره در نواحی حساس بدن می‌شود.

فرمولاسیون منحصر به فرد این کرم باعث می‌شود تا پوست شما به طور کامل تغذیه شود و از برخی مشکلات مربوط به رنگ پوست، مانند عدم یکنواختی رنگ و لکه‌های تیره، بهبود یابد.کرم سفیدکننده ی بدن اورجینال گاتیو را که خواص ضدلک را نیز دارد می توانید به آسانی و به صورت آنلاین از فروشگاه حیلامات تهیه کنید.

رفع ترک ناحیه های خاص بدن

برای جلوگیری و رفع ترک های پوستی که از بارداری، جراحی کاشت سینه، سندرم مارفان، کاهش و افزایش وزن و میزان بالای استروئید ایجاد می شوند روش های مختلفی وجود دارد که بی ضررترین آن ها تغذیه ی پوست با کرم اسرچ مارک است.

در واقع علت ایجاد ترک های پوستی این است که افزایش وزن باعث کشیدگی لایه میانی پوست می شود که طی آن فیبرهای کلاژن پاره می شوند و رگ های خونی زیر پوست از بین شکاف فیبرهای کلاژن به شکل خطوط قرمز و بنفش یا قهوه ای مشاهده می شوند.

در نتیجه اگر پوست به قدر کافی کلاژن نداشته باشد، حالت کشسانی آن پایین است و به علت کشیدگی دچار ترک خوردن می شود. پیشنهاد ما  کرم استرچ مارک گاتیو است که حاوی ترکیبات کلاژن ساز و ویتامین E است و به طور موثر باعث رفع ترک های پوستی شما می شود.

وجود هیالورونیک اسید اسید و سراماید به بازسازی بافت پوستی در ناحیه ای که دچار ترک شده است (اغلب نواحی حساس شامل شکم، سینه ها، لگن، ران و پهلو هاست) کمک می کند.

همچنین بالا رفتن خاصیت ارتجاعی پوست به جلوگیری از بروز ترک های پوستی کمک می کند. از آنجاییکه که کرم استرچ مارک گاتیو خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد به جلوگیری از ایجاد ترک در نواحی حساس پوستی بسیار موثر است.

کرم استرچ مارک 100 میل اورجینال گاتیو را می توان به آسانی و به صورت آنلاین از فروشگاه حیلامات تهیه کنید.

سخن آخر

آرزوی ما داشتن پوستی صاف و روشن و بدون عیب و نقص است. نگاه واقع بینانه نشان می دهد که به علت عوامل محیطی چون آلودگی ها و اشعه ها، عوامل ژنتیکی و تغییرات هورمونی مشکلات پوستی شامل تیرگی ها و ترک های پوستی در بدن ما وجود دارد.

در حالی که پوست بی عیب و نقص وجود ندارد ولی با داشتن مراقبت های پوستی درست و روتین تاحد زیادی می توانید وضعیت پوست خود را بهبود ببخشید. تامین ویتامین ها و آبرسانی درست پوست با کرم روشن کننده بدن گاتیو باعث می شود پوست توان بازسازی نقاط تیره ی خود را داشته باشد.

تحریک کلاژن سازی پوست، افزایش استحکام و مقاومت بافت پوست با کرم استرچ مارک گاتیو باعث رفع خطوط و ترک های پوستی شما خواهد شد. برای حفظ زیبایی پوست بدن خود استفاده از محصولات زیبایی گاتیو را در روتین زندگی خود قرار دهید.

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


تاثیر خواب بر زیبایی

تاثیر خواب بر زیبایی

در این مقاله به بررسی تاثیر خواب بر زیبایی پوست پرداخته می شود. چگونگی رسیدن به زیبایی با خواب خوب را بیان می کنیم. همچنین تاثیر خواب خوب در درخشندگی پوست، جلوگیری از بروز چین و چروک و آکنه به طور مفصل توضیح داده می شود.

10 خرداد 1402

1 دقیقه

کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین

کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین

کرم‌های ضد چروک با وجود ترکیباتی همچون آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین C، هیالورونیک‌اسید، آلفاهیدروکسی اسید و پپتید‌ها موجب تحریک تولید کلاژن، کاهش چین و چروک و خشک‌شدن پوست می‌شوند.

3 تیر 1402

1 دقیقه

بهترین روش تقویت مژه

بهترین روش تقویت مژه

بهترین روش تقویت مژه چیست؟ چه اصولی را برای داشتن مژه های زیبا و جذاب باید رعایت کنیم؟ آیا محصولی برای تقویت مژه وجود دارد؟

25 خرداد 1403

1 دقیقه

منابع آنتی اکسیدان

منابع آنتی اکسیدان

در این مقاله با هدف پیشگیری از بروز سرطان به معرفی منابع آنتی اکسیدان طبیعی برای بدن پرداخته شد همچنین فواید مصرف آنتی اکسیدان برای بدن بیان شد.

4 مهر 1402

1 دقیقه

آموزش کانتورینگ صورت

آموزش کانتورینگ صورت

آموزش کانتورینگ صورت چگونه است؟ برای کانتورینگ صورت از چه موادی می توان استفاده کرد؟ کانتورینگ تخصصی بینی را چگونه انجام دهیم؟

31 فروردین 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.