Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

سرم لیفتینگ گاتیو

23 خرداد 1402

1 دقیقه

سرم لیفتینگ گاتیو

سرم لیفتینگ گاتیو محصول یکی از برند‌های ایرانی است که تحت لیسانس کشور ایتالیا عرضه می‌شود. این سرم دارای ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، فرمولاسیون ویژه و هیدروکربن‌ها است که باعث جوان‌سازی، استحکام پوست و رفع چین‌ و چروک‌های صورت شما می‌شود.

این سرم باعث بهبود کلاژن و الاستین نیز می‌شود. در ادامه می‌خواهیم این سرم و خواص آن را به‌طور کامل و جامع مورد بررسی قرار دهیم.

لیفت صورت با سرم لیفتینگ گاتیو

لیفت صورت با سرم لیفتینگ موجب آبرسانی به پوست می‌شود و چهره شما را جوان‌تر می‌کند. با وجود موادی به نام centella asiatica در این سرم‌ها، کلاژن مورد‌نیاز پوست شما تولید می‌شود. همچنین ترکیبات دیگر این سرم‌ها استحکام پوست را افزایش می‌دهد.

یکی از بهترین محصولات گاتیو، سرم لیفتینگ است که جزء بهترین سرم‌های لیفتینگ است. در بخش‌های بعدی بیشتر به این سرم بی‌نظیر می‌پردازیم.

سرم لیفتینگ گاتیو

گاتیو، یک برند ایرانی است که محصولات آن تحت لیسانس کشور ایتالیا تولید می‌شوند. یکی از محصولات این شرکت سرم لیفتینگ گاتیو است که با استفاده از آن، پوست شل و افتاده به سمت بالا کشیده می‌شود و پوست را جوان و زیبا می‌کند.

هیالورونیک اسید ماده‌ای است که در بافت‌های پوست، چشم و مفاصل شما وجود دارد و در مواد تشکیل‌دهنده سرم لیتینگ گاتیو این ترکیبات یافت می‌شود. در نتیجه، این سرم تاثیر زیادی در رفع چین و چروک پوستی دارد.

هیالورونیک اسید دارای خواصی مانند بهبود کلاژن و الاستین پوست، بهبود یکنواختی پوست، آبرسانی و هیدراته‌کردن پوست است.

لیفتینگ گاتیو با بهبود کلاژن و الاستین، خواص ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و استحکام بافت‌پوستی شما را افزایش می‌دهد. با بهبود این 2 خواص، پوست شما به‌راحتی چروک نمی‌شود.

از جمله ویژگی‌های دیگر این سرم فوق‌العاده می‌توان به فرمولاسیون ویژه و هیدروکربن‌ها اشاره کرد که در لیفتینگ صورت موثر هستند. پیشنهاد می‌کنیم این سرم را  به‌صورت روتین مصرف کنید تا بتوانید اثرات معجزه‌آسای آن در لیفت صورت و استحکام پوست را سریع‌تر مشاهده کنید.

سرم لیفتینگ گاتیو

پیشنهاد مطالعه:کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو

چگونه باید سرم لیفتینگ گاتیو را استفاده کرد؟

در صورت خرید گاتیو، جهت استفاده این سرم لیفتینگ باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. قبل از استفاده سرم لیفت گاتیو، باید پوست خود را با آب یا تونر‌های پوستی تمیز کنید.
  2. حال چند قطره از سرم را روی پوست خود بزنید و تا زمانی که جذب پوستتان شود ماساژ دهید.
  3. این کار را روزانه و 2 مرتبه انجام دهید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.
  4. به‌دلیل لیفت و کشیده‎‌شدن پوست شما با این سرم، پیشنهاد می‌کنیم از یک کرم مرطوب‎‌کننده مناسب با پوست خودتان استفاده کنید.

برای اطمینان از اصالت این کالا، بهتر است برای خرید سرم لیفت گاتیو از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی حیلامات یکی از این فروشگاه‌هایی است که شما می‌توانید این سرم را مناسب‌ترین قیمت و به‌صورت اورجینال خریداری کنید. سرم لیفتینگ گاتیو . برای خرید این محصول کلیک کنید

جمع‌بندی

لیفتینگ صورت فرآیندی است در طی آن، پوست صورت سفت می‌شود و چین و چروک آن رفع می‌شود. همچنین با اینکار پوست شما جوان‌تر خواهد شد.

سرم لیفتینگ گاتیو یکی از محصولات ایرانی است. این سرم با وجود ترکیباتی که دارد باعث رطوبت‌رسانی به پوست، کاهش مقدار چین و چروک‌ها، سفت‌کردن پوست، بهبود بافت سطح‌پوست و از بین‌رفتن چین و چروک‌های بسیار ریز می‌شود.

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


خواص روغن زیتون برای پوست صورت

خواص روغن زیتون برای پوست صورت

روغن زیتون از جمله روغن هایی است که برای پوست و صورت مفید است. زیرا حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین ها و خواص ضد باکتریایی است. در این مقاله قصد داریم خواص روغن زیتون برای پوست را بررسی کنیم. و روش استفاده ی از این روغن برای بهره وری از حداکثر خاصیت و کمترین آسیب را بدانیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

25 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

آموزش کانتورینگ صورت

آموزش کانتورینگ صورت

آموزش کانتورینگ صورت چگونه است؟ برای کانتورینگ صورت از چه موادی می توان استفاده کرد؟ کانتورینگ تخصصی بینی را چگونه انجام دهیم؟

31 فروردین 1403

1 دقیقه

سندرم روده تحریک پذیر

سندرم روده تحریک پذیر

سندرم روده تحریک پذیر چیست؟ آیا درمانی برای آن وجود دارد؟ علائم ابتلا به سندرم روده تحریک پذیر و راههای کنترل آن.

3 مرداد 1403

1 دقیقه

عوارض و فواید قهوه گانودرما

عوارض و فواید قهوه گانودرما

در این مقاله به بررسی عوارض و فواید قهوه گانودرما می پردازیم. و روش استفاده ی درست از این قهوه را برای شما شرح می دهیم.

17 مرداد 1402

1 دقیقه

شامپو کافئین دکتر بیز

شامپو کافئین دکتر بیز

در این مقاله به معرفی شامپو کافئین دکتر بیز می پردازیم و سپس تاثیر کافئین را بر رشد مو و فولیکول های مو بررسی می کنیم. و فواید استفاده از شامپو کافئین دکتر بیز را به طور مفصل توضیح می دهیم.

1 شهریور 1402

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.