Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

کرم دور چشم گاتیو

27 خرداد 1402

0 دقیقه

کرم دور چشم گاتیو

یکی از بهترین کرم‌ها برای رفع تیرگی دور چشم، کرم دور چشم گاتیو است. این کرم با فرمولاسیون خاصی که دارد باعث می‌شود تا پف و چروک‌های دور چشم کاهش یابد و همچنین پوست این ناحیه سفت‌تر شود.

در ادامه بیش‌تر به ویژگی‌ها و مشخصات این محصول می‌پردازیم.

ویژگی‌های کرم دورچشم

برای آشنایی بیش‌تر شما با کرم دور چشم گاتیو در ادامه به بررسی برخی ویژگی‌های آن می‌پردازیم تا به‌ضرورت استفاده از آن پی ببرید.

  • در تولید این محصول از هیالورونیک اسید غلیظ استفاده شده که خاصیت آبرسانی داشته و به کاهش چین‌وچروک‌ها کمک می‌کند.
  • همچنین در ترکیبات این کرم از انواع ویتامین‌های مختلف استفاده شده تا گردش خون ناحیه دور چشم را بالا برده و پف آن را کاهش دهد.
  • پروتئین‌های گوناگونی در این محصول یافت می‌شود و وجود این پروتئین‌ها به کلاژن‌سازی و همین‌طور جلوگیری از پیری پوست دور چشم کمک می‌کند.
  • این کرم‌ها باعث لایه‌برداری سطحی از پوست ناحیه دور چشم نیز می‌شوند و به این ترتیب تیرگی آن را به‌مرور زمان برطرف می‌کنند.

حالا که با ویژگی های کرم های دور چشم آشنا شدید، بهتر است به بررسی اشتباهاتی رایجی که در استفاده از کرم دور چشم انجام می شود بپردازیم.

پیشنهاد مطالعه:سبوس چندغله دکتر بیز

اشتباه رایج استفاده از کرم درو چشم

7 اشتباه رایج در استفاده از کرم دور چشم گاتیو

اشتباه اول: استفاده از مقادیر زیر کرم دور چشم در ناحیه ی اطراف چشم است.

مقدار مناسب از کرم دور چشم در هر بار استفاده به اندازه ی یک نخود است. باید بدانیم پوست اطراف چشم بسیار حساس است و استفاده ی بیش از حد از کرم در این ناحیه ممکمن است باعث بروز مشکل شود.

اشتباه دوم: استفاده از کرم دور چشم روی پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید، قبل از استفاده از کرم دور چشم آن را مرطوب کنید سپس از کرم دور چشم استفاده کنید. پوست اطراف چشم غدد چربی کمتری دارد. بنابراین بهتر است برای آبرسانی و جذب بهتر کرم دور چشم قبل از استفاده ناحیه ی دور چشم را چرب کنید.

اشتباه سوم: زدن کرم دور چشم با فاصله ی خیلی نزدیک با چشم

اگر کرم دور چشم را به فاصله ی خیلی نزدیک با چشم بزنید ممکن است در اثر گرما یا تحرک کرم جابه جا شود و داخل چشم برود و چشم را تحریک کند. بنابراین پیشنهاد می شود که کرم دور چشم را به فاصله ی 2 سانتی متر از پلک پایین خود بزنید.

اشتباه چهارم: استفاده از سنین بالا و با بروز چین و چروک

همانطور که می دانید پیشگیری بهتر از درمان است. اگر بعد از بروز چین و چروک یا پف و کبودی اطراف چشم اقدام به استفاده از کرم دور چشم کنیم. بازسازی و ترمیم پوستی روند زمانبر و سختی خواهد بود. بهتر است استفاده از کرم دور چشم را قبل از بروز مشکلات ناحیه ی اطراف چشم شروع کنیم.

اشتباه پنجم: استفاده ی نامنظم از کرم دور چشم

یکی از مواردی که در اثرگذاری کرم های دور چشم اهمیت دارد. استفاده ی منظم و روزانه از آن هاست. بهترین زمان استفاده از کرم دور چشم شب ها قبل از خواب است. زیرا شب هنگام پوست شما شروع به بازسازی و ترمیم می کند و استفاده از کرم دور چشم روند بازسازی و ترمیم را تسریع می کند.

اشتباه ششم: کشیدن پوست در حین استفاده از کرم دور چشم

پوست ناحیه ی دور چشم بسیار حساس است. بنابراین کرم دور چشم را روی پوست این ناحیه نکشید بلکه با ضربه زدن ملایم و آرام آن را پخش کنید. باید بدانید که کشیدن کرم روی ناحیه ی دور چشم باعث بروز چین و چروک می شود.

اشتباه هفتم: ندادن زمان کافی برای جذب کرم دور چشم

وقتی کرم دور چشم را میزنید باید به آن زمان کافی بدهید تا بخوبی جذب شود. از استفاده از کانسلر و سایر کرم های آرایشی و بهداشتی بلافاصله بعد از زدن کرم دور چشم جدا خودداری کنید.

راهنمای خرید دور چشم گاتیو

برند گاتیو یکی از معروف‌ترین برند‌ها در تولید و عرضه انواع محصولات آرایشی بهداشتی است. این برند با تولید یک کرم دور چشم منحصربه‌فرد، مشکل افرادی را که از سیاهی و پف چشم خود رنج می‌برند برطرف کرده است.

برای خرید این محصول ابتدا به تاریخ انقضای آن دقت کنید زیرا محصولات پوستی که تاریخ مصرفشان گذشته است می‌توانند باعث آسیب به پوست شما شوند.

مزایای استفاده از کرم دور چشم گاتیو

بهتر است به توضیحات روی بسته‌بندی محصول توجه کامل داشته باشید تا اگر به مواد اولیه در تولید محصول حساسیت دارید، از آن استفاده نکنید.

قیمت کرم دور چشم نیز به‌هنگام خرید آن عامل مهمی است که به فاکتورهای متفاوتی وابسته است. به‌طور کلی هرچه کیفیت محصول بالاتر بوده و برند تولیدکننده آن معتبرتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

نکته دیگر در زمان خرید این است که باید بدانید شما برای چه مشکلی کرم دور چشم را نیاز دارید. کرم‌های دور چشم بر اساس کاربرد متفاوت هستند و به مواردی ازجمله کرم مخصوص پف چشم، کرم برای رفع تیرگی زیر چشم، کرم مخصوص رفع چین‌وچروک تقسیم می‌شوند.

همچنین قبل از خرید، یک فروشگاه معتبر بیابید تا از آن خرید مورد نظر خود را انجام دهید. به این ترتیب مطمئن هستید که محصول خریداری‌شده اصل و باکیفیت است. کرم دور چشم گاتیو . برای خرید این محصول از اینجا کلیک کنید

جمع‌بندی

اگر مقاله را تا انتها دنبال کرده باشید با خواص کرم دور چشم گاتیو آشنا شده‌اید و همچنین متوجه شده‌اید که استفاده روزانه از این کرم برای جوان‌سازی ناحیه دور چشم شما ضروری است. برای زیبایی و شادابی پوست خود توصیه ی ما به شما استفاده از محصولات گاتیو است.

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


درمان کهیر پوستی

درمان کهیر پوستی

کهیر پوستی چیست و در چه شرایطی برای بدن خطرآفرین است؟ درمان کهیر پوستی از چه طریق امکان دارد؟ چگونه کهیر را تشخیص دهیم؟

17 اسفند 1402

1 دقیقه

سبوس چندغله دکتر بیز

سبوس چندغله دکتر بیز

سبوس چندغله دکتر بیز فیبری غنی است و ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیاری دارد. این سبوس به‌هضم کمک می‌کند و با افزایش سطح اشباع باعث لاغری می‌شود.

14 شهریور 1402

1 دقیقه

سندرم روده تحریک پذیر

سندرم روده تحریک پذیر

سندرم روده تحریک پذیر چیست؟ آیا درمانی برای آن وجود دارد؟ علائم ابتلا به سندرم روده تحریک پذیر و راههای کنترل آن.

3 مرداد 1403

1 دقیقه

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

در این مقاله قصد داریم طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت را برای شما شرح دهیم و خواص جوانه گندم برای سلامتی بدن را توضیح دهیم.

30 دی 1402

1 دقیقه

خواص پودر جوانه گندم برای سلامتی بدن

خواص پودر جوانه گندم برای سلامتی بدن

در این مقاله به معرفی پودر جوانه گندم، بهترین روش استفاده و مزایای افزایش سلامتی بدنی با مصرف این ترکیب مفید می پردازیم.

27 مهر 1402

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.