Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

بهترین روش تقویت مژه

25 خرداد 1403

1 دقیقه

بهترین روش تقویت مژه

چشم ها نقطه کانونی صورت هستند. مژه های بلند نشانه جوانی و زیبایی است و به همین دلیل است که بسیاری از خانم ها وقت و هزینه خود را صرف ریمل زدن یا مژه های مصنوعی می کنند. همواره کاشتن مژه با مشکلات زیادی همراه است و سبب از دست رفتن فرم طبیعی مژه ها و ریزش بیشتر آن ها خواهد شد. بنابراین بهتر است از درمان های طبیعی برای تقویت مژه خود استفاده کنید تا زیبایی طبیعی خود را حفظ کنید.

مزایای تقویت مژه

1- داشتن مژه هایی پرتر، بلندتر و تیره تر .
2- چشمان شما را زیباتر و برجسته تر نشان می دهد.
3- چشمان شما را شاداب تر و جوانتر نشان می دهد.
4- نیاز به ریمل، مژه مصنوعی یا اکستنشن مژه را از بین میبرد.
5-از چشمان شما در برابر ذرات ریز موجود در هوا که باعث تحریک می شوند محافظت میکند.

روش های تقویت مژه

1-برای یک رژیم غذایی متعادل تلاش کنید

مانند رشد مو، یک رژیم غذایی مغذی و متعادل تضمینی برای تقویت مژه های شماست. بنابراین، دفعه بعد که در حال آماده کردن وعده غذایی هستید، به یاد داشته باشید که مقدار زیادی پروتئین، چربی های سالم و سبزی های برگ دار مصرف کنید. همچنین اضافه کردن مکمل‌های بیوتین و کلاژن را به برنامه سلامت روزانه خود و افزایش اثربخشی فراموش نکنید.

2-مراقبت و نگهداری مناسب از مژه ها را حفظ کنید

رشد مژه با نگهداری و تمیزی شروع می شود. مهم‌ترین قانون برای حفظ سلامت مژه‌ها این است که هر شب آن‌ها را تمیز کنید تا از انسداد فولیکول‌های مژه و آلودگی جلوگیری شود. برای تمیز کردن مژه‌هایتان، از پاک‌کننده‌های ملایم آرایش چشم و تکنیک مالش دادن استفاده کنید. سپس با شانه زدن یا برس زدن مژه ها (با شانه مژه یا برس اسپولی تمیز) این کار را تکمیل کنید. این می تواند به سالم نگه داشتن آنها و عاری از ناخالصی ها کمک کند.

بیشتر بدانید: رژیم حذف قند و شکر

مژه های خود را تمیز کنید

3-مژه ها را با روغن های طبیعی تقویت کنید

روغن های طبیعی به عنوان وسیله ای برای افزایش رشد مژه هستند. این روغن ها شامل نارگیل، بادام، ویتامین E و روغن کرچک است که روغن کرچک از محبوب ترین آنهاست. روغن کرچک همچنین حاوی اسید ریسینولئیک است که تصور می شود گردش خون را بهبود می بخشد و رشد مو و تقویت مژه را افزایش می دهد.

برای اطمینان از پوشش یکنواخت مژه ها، یک برس ریمل تمیز را به روغن مورد نظر خود آغشته کنید و از ریشه تا نوک در امتداد خط مژه بپوشانید. حتما صبح قبل از آرایش، روغن را بشویید.

4-خط مژه را ماساژ دهید

به نظر می رسد که ماساژ دادن خط مژه شما ممکن است به اندازه ماساژ دادن پوست سر در تقویت مو موثر باشد. ماساژ پلک به یک درمان خانگی رایج برای رشد مژه تبدیل شده است.  ماساژ باعث افزایش جریان خون و گردش خون در پلک ها می شود که می تواند به رساندن مواد مغذی لازم برای رشد مو کمک کند.

5-از اکستنشن و کاشت مژه خودداری کنید

اکستنشن مژه و مژه مصنوعی اغلب مورد استفاده بسیاری از افراد است. چسب های استفاده شده برای چسباندن مژه مصنوعی می توانند مژه های طبیعی را تحریک کرده و به آن آسیب بزنند. به علاوه، مراقبت نادرست می تواند منجر به آسیب دائمی در ریشه مژه ها شود. برای داشتن مژه های زیبا و جذاب به جای کاشت مژه به تقویت مژه های طبیعی خودتان بپردازید.

6- از محلول های تقویت کننده مژه مناسب استفاده کنید

شما می توانید از محلول روغن تقویت مژه لاکچری کوین برای تقویت مژه های خود استفاده کنید. این محلول شامل روغن آرگان، جوجوبا و ویتامین E است که می تواند به زیبایی و تقویت مژه های شما کمک کند.

روغن آرگان یکی از معدود روغن هایی است که دارای آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب، ویتامین E و روغن های خوب است. روغن آرگان موجود در محلول روغن تقویت مژه لاکچری کوین برای کمک به آسیب دیدگی مژه و در عین حال تقویت آن بسیار عالی است و به تغذیه و رطوبت آن نیز کمک می‌کند تا آنها را قوی نگه دارد. هرچه مژه های شما قوی تر باشند، ضخیم تر به نظر می رسند و همچنین ریمل را بهتر نگه می دارند.

برای خرید محلول روغن تقویت مژه لاکچری کوین اینجا کلیک کنید.

روغن و محلول تقویت کننده مژه لاکچری کوین

خانم‌ها ممکن است از دانستن ویژگی‌های روغن جوجوبا که روند رشد مژه‌ها را بهبود می‌بخشد، هیجان‌زده شوند.روغن جوجوبا موجود در محلول روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین به مرطوب شدن شدید مژه ها کمک می کند و برای رشد کامل و باورنکردنی مژه ها به ناحیه مژه ها نفوذ می کند. روغن جوجوبا همچنین سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌های قوی به همراه برخی مواد معدنی ضروری است که برای رشد مژه بسیار مهم هستند.

خواص آنتی اکسیدانی طبیعی این روغن برای افرادی که مژه های متوسط دارند بسیار موثر است. روغن جوجوبا حاوی ترکیبی از ویتامین‌های حیاتی برای مو و پوست شما از جمله ویتامین A ویتامین D و ویتامین E است. همه این ویتامین‌های موجود در روغن جوجوبا برای رشد مژه‌های شما و حفظ تغذیه و نرمی آن‌ها به خوبی عمل می‌کنند.

نکته جالب درباره ی روغن جوجوبا این است که این روغن حاوی اسیدهای چربی چون اسید اولئیک اسید لینولئیک و اسید پالمیتیک است. این اسیدهای چرب هنگامی که با یک دسته از مواد مغذی و ویتامین ها ترکیب می شوند به رشد خوب مژه های شما کمک می کنند و تغذیه لازم را برای پوست شما فراهم می کنند.

7-هیدراته روزانه

هیدراته ماندن برای سلامت کلی ضروری است، و در نتیجه به حفظ سلامت فولیکول های مو کمک می کند. هیدراته ماندن سبب تقویت مژه می شود، زیرا برای فولیکول های موی سالم محیطی عالی برای رشد مژه ایجاد می کند.

هیدراتاسیون همچنین تضمین می کند که فولیکول های مو شما تمام رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت می کنند و باعث تقویت مژه های قوی تر و سالم تر می شود. بنابراین، خوردن یک لیوان آب اضافی فقط تشنگی شما را رفع نمی کند. این یک گام ساده و در عین حال موثر برای دستیابی به مژه های شاداب و زیباست.

8-خواب کافی داشته باشید

اگر خواب کافی ندارید، وقت آن است که شروع کنید. استراحت کافی برای رشد مو بسیار مهم است. نه تنها زمانی است که بدن شما دوباره شارژ شود، بلکه ملاتونین به طور بالقوه می تواند فاز رشد فولیکول های مو را افزایش دهد. زمانی که می خوابیم، بدن ما تحت بازسازی و بازسازی شدید قرار می گیرد.

9-استرس را مدیریت کنید

مدیریت استرس نه تنها برای سلامت کلی بلکه برای حفظ رشد مژه‌های سالم نیز حیاتی است. استرس می تواند سطح کورتیزول را افزایش دهد، رشد فولیکول مو را مهار کند و ریزش مو را افزایش دهد.

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست آلرژی ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پوست خشک پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود حساسیت غذایی دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع خشکی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیب زمینی سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قندخون قهوه قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما سوپریم قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ میسلار واتر هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


لاغری با سیر سیاه

لاغری با سیر سیاه

لاغری با سیر سیاه یکی از اصولی ترین و کم عارضه ترین روش هاست، زیرا سیر سیاه با فعال کردن مکانیسم چربی سوزی بدن باعث افزایش سرعت لاغری میشود. همچنین مصرف سیر سیاه به همراه ورزش روزانه می تواند به کاهش چربی احشایی کمک کند.

31 خرداد 1402

1 دقیقه

کرم ترمیم کننده گاتیو

کرم ترمیم کننده گاتیو

کرم ترمیم کننده گاتیو چیست؟ مزیت استفاده از کرم گاتیو چیست؟ این کرم چه ترکیباتی دارد و از چه موادی ساخته شده است؟

8 شهریور 1402

0 دقیقه

ترتیب روتین پوستی

ترتیب روتین پوستی

فقط روتین پوستی مهم نیست بلکه ترتیب روتین پوستی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم بهترین ترتیب روتین پوستی را برای شما

24 مرداد 1403

1 دقیقه

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما چیست؟

در این مقاله به بررسی قارچ گانودرما، خواص سلامتی و مزایای آن می پردازیم و محصولاتی که با این قارچ پرخاصیت تهیه می شوند معرفی می کنیم.

5 دی 1402

1 دقیقه

آموزش کانتورینگ صورت

آموزش کانتورینگ صورت

آموزش کانتورینگ صورت چگونه است؟ برای کانتورینگ صورت از چه موادی می توان استفاده کرد؟ کانتورینگ تخصصی بینی را چگونه انجام دهیم؟

31 فروردین 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.