Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

روش های برق انداختن شیشه و آینه

14 مهر 1403

1 دقیقه

روش های برق انداختن شیشه و آینه

تمیز نگه داشتن شیشه در اطراف خانه به نظر کار سختی است، اما وقتی ابزار مناسبی در اختیار داشته باشید و روش های دستیابی به پنجره ها و آینه های بدون لک را بدانید، آسان است. نکات سریع مانند تمیز کردن از بالا به پایین یا اضافه کردن ابزارهایی مانند اسکاج، سواب پنبه‌ای و روزنامه‌های قدیمی به کیت تمیز کردن، کار را برای شما سریع وآسان می کند. در این مقاله روش های برق انداختن شیشه و آینه را به شما می آموزیم تا شیشه خانه شما درخشان شود.

تکنیک های موثر برای برق انداختن شیشه و آینه

1-از بالا به پایین تمیز کنید

پنجره ها را از بالا به پایین پاک کنید. اگر می خواهید آینه یا پنجره شما بدون رگه باشد، از بالا به پایین تمیز کنید. در این روش شما می توانید، از نیروی جاذبه به نفع خود استفاده کنید و اجازه دهید محلول پاک کننده به قسمت هایی که هنوز تمیز نکردید، برسد. این روش از چکه کردن بر روی شیشه در قسمت هایی که تمیز کردید، جلوگیری می کند.

2-پنجره ها را در روز ابری بشویید

یک روز ابری برای شستن پنجره ها بهترین است. روزهای آفتابی یا گرم شستن پنجره ها را سخت تر می کند. منتظر یک روز ابری باشید. اگرچه نور بیشتر ممکن است به شما کمک کند. تا لکه ها را بهتر ببینید، اما خورشید دوست شما نیست.
آفتاب درخشان مایع شستشوی پنجره را خیلی سریع خشک می کند. حتی قبل از اینکه به آن برسید، و لکه و رگه روی شیشه ی شما باقی می گذارد. در یک روز آفتابی، احتمالاً باید چندین بار فرآیند تمیز کردن را تکرار کنید تا آن را درست انجام دهید.

3-گوشه ها را با سواب های پنبه ای تمیز کنید

برای تمیز کردن گوشه پنجره ها از سواب پنبه ای استفاده کنید. معمولا محلول پاک کننده اضافی یا کثیفی ها باقی مانده در گوشه های شیشه جمع می شود و پاک کردن آن از گوشه پنجره می تواند دشوار باشد. تمیز کردن گوشه های شیشه با سواب های پنبه ای بسیار آسان تر است.

4-از یک تی شرت قدیمی استفاده کنید

سعی کنید از یک تی شرت قدیمی برای شستشوی پنجره استفاده کنید اکثر تی شرت های قدیمی برای تمیز کردن شیشه ایده آل هستند. اکثر پیراهن های قدیمی کمترین پرز را دارند. آنها جاذب هستند و به راحتی می توانند پنجره را تمیز کنند. استفاده از یک تی شرت قدیمی به جای دستمال کاغذی باعث صرفه جویی در هزینه های خانه داری می شود.بازیافت پیراهن ها به عنوان پارچه های تمیز کننده نیز برای محیط زیست بهتر است.

5- استفاده از دستمال میکروفایبر

برای تمیز کردن آینه و جلوگیری از ایجاد لکه روی آن می توانید از دستمال های میکروفایبر استفاده کنید. بهتر است هنگام تمیز کردن آینه و شیشه با دستمال از حرکات دورانی استفاده کند. این روش سبب می شود لکه ها و خطوط بعد از خشک شدن استفاده نشود.

بیشتر بدانید: طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان

تمیز کردن شیشه و آینه

استفاده از شیشه پاک کن مناسب

شیشه شوی نانوسان  یک محصول تمیزکننده‌ی نانویی است که برای تمیز کردن شیشه‌ها و سطوح شفاف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با استفاده از فناوری نانو ساخته شده و ویژگی‌های خاصی دارد که آن را از شیشه‌شوی‌های معمولی متمایز می‌کند. چند ویژگی اصلی شیشه‌شوی نانوسان شامل موارد زیر است:

  1. پاک‌کنندگی قوی: به دلیل استفاده از ذرات نانو، این محصول توانایی تمیز کردن عمیق آلودگی‌ها، لکه‌ها، و چربی‌ها را دارد.
  2. ضد آب (آب‌گریز): یکی از ویژگی‌های کلیدی این محصول، خاصیت آب‌گریزی است که باعث می‌شود آب و دیگر مایعات به سرعت از روی سطح شیشه‌ها سرازیر شوند، در نتیجه از لک و رطوبت جلوگیری می‌کند.
  3. محافظت طولانی‌مدت: لایه نانویی ایجاد شده روی شیشه علاوه بر تمیزکردن، باعث می‌شود که سطح شیشه تا مدت‌ها تمیز بماند و از جذب آلودگی‌ها جلوگیری کند.
  4. بدون نیاز به مواد شیمیایی قوی: این محصول به دلیل استفاده از فناوری نانو، نیازی به مواد شیمیایی خشن و مضر ندارد و در عین حال کارایی بالایی دارد.
  5. ضد بخار: برخی از محصولات نانوسان دارای خاصیت ضد بخار هستند که برای استفاده در خودروها و محیط‌هایی که بخار زیادی تولید می‌شود، مفید است.

این محصول معمولاً برای تمیز کردن شیشه‌های خودرو، پنجره‌های ساختمان، و حتی برخی از سطوح شفاف دیگر استفاده می‌شود.

برای خرید شیشه شوی نانوسان اینجا کلیک کنید.

شیشه شوی ماشین

تمیر کردن و برق انداختن شیشه و آینه ماشین نیز اهمیت دارد. زیرا شیشه‌های تمیز نه تنها از نظر زیبایی ظاهری ماشین مهم هستند، بلکه تاثیر مستقیم بر دید راننده و امنیت سفر نیز دارند. انتخاب شوینده مناسب برای شیشه خودرو بسیار مهم است. شیشه‌شوی‌های نانو، مانند نانوسان، به دلیل ایجاد لایه‌ای محافظ و آب‌گریز، می‌توانند برای تمیز کردن شیشه‌های خودرو بسیار مؤثر باشند. این محصولات از جذب سریع آلودگی‌ها و بخار جلوگیری می‌کنند.

شیشه شوی ماشین نانوسان مخصوص شیشه‌ی خودرو است که حاوی موادی هستند که به کاهش لکه‌ها و ایجاد شفافیت بیشتر کمک می‌کند.

تکینک های برق انداختن شیشه و آینه ماشین 

شیشه‌های خارجی:

ابتدا شیشه‌ها را با اسپری آب بشویید تا گرد و غبار پاک شود. سپس با دستمال میکروفایبر و محلول شیشه‌شوی به آرامی شیشه را تمیز کنید. حرکت‌های دایره‌ای می‌توانند به پاک کردن بهتر کمک کنند. توجه کنید که فشار زیادی وارد نکنید تا از ایجاد خش جلوگیری شود.

شیشه‌های داخلی:

شیشه‌های داخلی معمولاً دارای لکه‌های چربی یا دود سیگار هستند که می‌توانند به سختی پاک شوند. استفاده از شیشه‌شوی‌های نانو یا مخلوط آب و سرکه برای این نوع آلودگی‌ها مناسب است. از یک دستمال خشک میکروفایبر برای خشک کردن کامل شیشه استفاده کنید تا هیچ لکه‌ای باقی نماند.

تمیز کردن تیغه‌های برف‌پاک‌کن:

تیغه‌های برف‌پاک‌کن اگر کثیف باشند، باعث ایجاد خط و خش روی شیشه می‌شوند. به همین دلیل، حتماً تیغه‌ها را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

سخن آخر 

تمیز کردن و برق انداختن شیشه‌ها و آینه‌ها نقش مهمی در بهبود ظاهر و بهداشت محیط و همچنین افزایش دید و ایمنی در خودروها دارد. روش‌های مختلفی برای تمیز کردن این سطوح وجود دارد که شامل استفاده از محلول‌های خانگی مانند سرکه و آب، مایع ظرفشویی، یا محصولات مدرن‌تر مانند شیشه‌شوی‌های نانویی است. برای بهترین نتیجه، توصیه می‌شود از دستمال میکروفایبر و تکنیک‌های صحیح مانند حرکت‌های دایره‌ای استفاده کنید. محصولات نانویی با ویژگی‌هایی چون آب‌گریزی و ضد بخار می‌توانند به تمیزی طولانی‌مدت شیشه‌ها کمک کنند.

نویسنده: مجله حیلامات

|

سبک زندگی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست آلرژی ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیز بیماری بیماری روده بیماری معده پاک کننده سطوح نانوسان پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پوست خشک پیشگیری از سرطان پوست تخمدان تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود حساسیت غذایی دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش ضد درد قاعدگی بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رحم رژیم رژیم غذایی رژیم لاغری رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع خشکی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سالید مجیک نانوسان سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیب زمینی سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس شیشه شوی نانوسان ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قندخون قهوه قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما سوپریم قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ ممنوعیت مصرف سیر سیاه میسلار واتر هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز واکس واکس داشبورد نانوسان ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.