Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

بهترین تکنیک شسشتوی ماشین بدون کارواش

18 شهریور 1402

0 دقیقه

بهترین تکنیک شسشتوی ماشین بدون کارواش

اگر شما هم از مراجعه ی متعدد به کارواش خسته شده اید و دنبال روشی آسان و سریع برای تمیز کردن ماشین خود هستید با ما همراه باشید.

یکی از تکینیک هایی که امروزه در دنیا برای تمیز نگه داشته شدن طولانی تر ماشین ها استفاده می شود، استفاده از ترکیبات نانو در شوینده هاست شرکت نانوسان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تحقیق و توسعه محصولات نانو در دنیاست. این شرکت به‌طور گسترده به تولید محصولات نانو در زمینه‌های مختلف می‌پردازد.

محصولات نانوسان دارای تنوع بالایی محصولات برای شستشوی ماشین هستند که به شما کمک می کنند اقدام به شستشوی ماشین بدون کارواش رفتن کنید.

انواع محصولات نانوسان برای شستشوی ماشین بدون نیاز به کارواش

با کمک محصولات نانوسان که در ادامه این مقاله ذکر کرده ایم. کار شستشوی ماشین بدون کارواش بسیار راحت می‌شود و می­توانید بدون مراجعه به کارواش، ماشین خود را تمیز و براق کنید.

نانو پوشش شستشو

این نوع پوشش‌ها به‌عنوان یک لایه نازک نانویی بر روی سطح خودرو اعمال می‌شوند. این پوشش‌ها قادر به محافظت از سطح خودرو در برابر گردوغبار، لکه‌های آب و لکه‌های روغنی هستند و به خودروی شما درخشش خاصی می­دهند.

نانو شمع شستشو

این محصولات به‌عنوان یک جایگزین روض های معمولی برای شستشوی خودرو به‌کار می‌روند. آن‌ها با استفاده از تکنولوژی نانو، به سطح خودرو لطافت و درخشش می‌بخشند.

نانو پاک‌کننده ‌ها

این محصولات شامل پاک‌کننده‌های نانویی هستند که با ترکیب مواد نانویی، قادر به تجزیه و تفکیک لکه‌ها و آلاینده‌های مختلف روی سطح خودرو خواهند بود.

پیشنهاد مطالعه:لکه بر فرش نانوسان

با محصولات نانوسان آب هدر نده

شامپو بدون آب واترلس نانوسان مناسب شستشو با کمترین میزان مصرف آب از جمله این محصولات هستند.

نانو پوشش آب‌گریز

این نوع پوشش‌ها با استفاده از تکنولوژی نانو، سطح خودرو را می‌پوشانند و از ایجاد لکه‌های آب جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب، آب به سطح خودرو می‌چکد و آلاینده‌ها را با خود برمی‌دارد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین جرمگیر سینک و شیرآلات

نانو پاک‌کننده خودکار

این نوع محصولات نانو، به‌صورت خودکار به سطح خودرو اعمال می‌شوند و با ترکیب قدرت پاک‌کنندگی نانو با حرکت مکانیکی، آلاینده‌ها را از سطح خودرو برمی‌دارند و آن را تمیز می‌کنند. قبل از استفاده از هر محصول نانویی، دستورالعمل‌ها و توصیه‌های تولیدکننده را به‌دقت بخوانید و از تعامل مستقیم مواد با سطح خودرو پرهیز کنید تا خودوری شما از هر گونه آسیب در امان بماند.

بهترین روش شستشوی ماشین بدون کارواش با استفاده از محصولات نانوسان

شستشوی ماشین بدون کارواش و با استفاده از محصولات نانوسان می‌تواند به شما کمک کند تا خودروی خود را به‌خوبی و بدون آسیب به سطح آن تمیز کنید. در ادامه روشی برای شستشوی ماشین با استفاده از این محصولات شرح داده خواهد شد:

آماده‌سازی

ابتدا خودرو را به یک مکان سایه‌دار انتقال دهید. ابزارهای موردنیاز شامل دستمال‌های نرم، محلول شستشوی نانویی، دستگاه پاشش آب، دستمال میکروفایبر و مواد محافظتی نانویی را کنار خودرو بگذارید.

پاشش آب

سطح خودرو را با دستگاه آب‌پاش مرطوب کنید. این کار به کمک آب فشار قوی، گرد و غبار و آلاینده‌های سطح را کاهش می‌دهد و خودرو را برای شستشو آماده می‌کند.

استفاده از محلول شستشوی نانو

برای شستشوی ماشین بدون کارواش محلول شستشوی نانویی را طبق دستورالعمل تولیدکننده مورداستفاده قرار دهید. این محلول می‌تواند شامل عوامل شستشوی نانویی و مواد پاک‌کننده باشد که به تجزیه و تفکیک آلاینده‌ها کمک می‌کنند.

محلول را روی دستمال میکروفایبر بریزید و سپس به سطح خودرو بمالید.

شما می­توانید موتورشوی و چربی زدایی قوی نانوسان را با ضمانت اصالت کالا از حیلامات بخرید و مورداستفاده قرار دهید.

موتورشوی نانوسان بدون آب

پیشنهاد مطالعه:ترفندهای سریع برای حذف لکه های مبل و فرش

شستشو با دستمال میکروفایبر

با دستمال میکروفایبر مرطوب، سطح خودرو را با حرکات نرم و دورانی پاک کنید. این کار را با فشار انجام ندهید،‌ تا خطر خدشه ­دار شدن سطح و احتمال از بین رفتن رنگ خوردو وجود نداشته باشد.

آبکشی

سطح خودرو را با آب تمیز شستشو دهید تا محلول شستشوی نانویی و آلاینده‌ها به‌خوبی از بین بروند.

خشک‌کردن

با دستمال‌های میکروفایبر تمیز و نرم، خودرو را با حرکات نرم خشک کنید. این دستمال‌ها به‌صورت کامل آب را جذب می‌کنند و خطر خدشه­دار شدن خودرو را به حداقل می‌رسانند.

استفاده از مواد محافظتی نانویی

در پایان این امکان فراهم است تا از مواد محافظتی نانویی مخصوص سطح خودرو استفاده کنید. این مواد باعث می‌شوند آب و آلاینده‌ها به‌راحتی از سطح خودرو پاک شوند و خودرو مدت بیشتری براق و تمیز بماند. با انجام این مراحل بادقت و حوصله، خواهید توانست خودروی خود را به‌صورت کامل و بدون نیاز به کارواش تمیز کنید. حتما دستورالعمل‌ها و توصیه‌های تولیدکننده محصولات نانوسان را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را به‌دست آورید.

جمع‌بندی

امروزه باتوجه به فراوانی آلاینده های محیطی به خصوص در شهرهای صنعتی تمیز نگه داشتن ماشین کار دشواری است. از طرفی هزینه ی کارواش باعث می شود که افراد تمایل کمتری به مراجعه ی مداوم به کارواش داشته باشند.

در این مقاله ما به معرفی روش های شستشوی ماشین بدون کارواش پرداختیم. این روش ها نه تنها باعث می شوند که شما در هزینه های زندگی خود صرفه جویی کنید بلکه بخاطر ترکیبات نانو موجود در شوینده های نانوسان، ماشین شما مدت بیشتری تمیز و براق خواهد ماند.

نویسنده: مجله حیلامات

|

سبک زندگی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری معده پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده

مطالب پیشنهادی


خواص شکلات تلخ

خواص شکلات تلخ

در این مقاله به بررسی برخی از فواید بالقوه شکلات تلخ برای سلامتی می پردازیم. همچنین فواید و مضرات و میزان مصرف آن را بیان می کنیم.

6 آبان 1402

1 دقیقه

کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین

کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین

کرم‌های ضد چروک با وجود ترکیباتی همچون آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین C، هیالورونیک‌اسید، آلفاهیدروکسی اسید و پپتید‌ها موجب تحریک تولید کلاژن، کاهش چین و چروک و خشک‌شدن پوست می‌شوند.

3 تیر 1402

1 دقیقه

سالاد جوانه گندم

سالاد جوانه گندم

سالاد جوانه گندم یک نوع سالاد سبزیجاتی است که از جوانه‌های گندم تهیه می‌شود. این سالاد پر فایده به افزایش سلامت بدنی کمک می کند و از بروز یبوست پیشگیری می کند.

6 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

روش های خانگی جوانسازی پوست دست

روش های خانگی جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست دست با روش های خانگی و سریع. اهمیت تغذیه در داشتن پوستی جوان و زیبا چیست؟ برای داشتن پوست دست جوان و زیبا از چه محصولات مراقبت از پوست استفاده کنیم؟

18 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

معرفی کرم لیفت صورت گاتیو

معرفی کرم لیفت صورت گاتیو

کرم لیفت صورت گاتیو یک محصول مراقبتی پوست صورت است که از شلی و افتادگی پوست جلوگیری و چین و چروک را رفع می کند.

1 آبان 1402

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.