Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

فواید ماسک خاک رس

22 تیر 1403

0 دقیقه

فواید ماسک خاک رس

آیا به دنبال بهبود شرایط پوستی خود هستید؟ خواص قدرتمند خاک رس را می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. استفاده از ماسک خاک رس طبیعی برای قرن ها به سم زدایی پوست کمک می کند و ناخالصی ها و روغن ها را از سطح خارج می کند و رنگ پوست شما را ترمیم، درخشان و به زیبایی آن کمک می کند. از جمله فواید ماسک خاک رس این است که برای هر نوع پوستی مناسب است. ما در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا ماسک خاک رس باید در هر روتین مراقبت از پوست ضروری است؟

خاک رس چیست؟

این ماده طبیعی که در طول زمان در اثر هوازدگی و فرسایش سنگ ها به وجود می آید، دارای قوام ریز و خاک مانندی است که می تواند برای بسیاری از اهداف و فواید، از جمله برای پوست، مفید باشد.

فواید ماسک خاک رس چیست؟

ماسک خاک رس سرشار از مواد معدنی، است که خواص گسترده و منحصر به فردی را برای پوست شما ایجاد می کند، که از جمله آن ها:

1. پاکسازی عمیق

خاک رس از توانایی طبیعی خود برای از بین بردن انسداد و حذف آلودگی ها از پوست شما استفاده می کند و پوست را شفاف تر و شاداب تر می کند.

2. افزایش درخشندگی

با از بین بردن سلول های مرده و منافذ پوست، پوست شما متعادل تر و درخشان تر به نظر می رسد.

بیشتر بدانید: مواد غذایی فیبردار را بشناسید

درخشندگی پوست با ماسک

3. آرام و هیدراته

بافت مرطوب و خنک ماسک آن را به ویژه برای التهاب یا آفتاب سوختگی عالی می کند و خواص ضد التهابی تسکین دهنده خاک رس به تسکین خشکی کمک می کند.

4. کمک به آکنه

ماسک خاک رس با کاهش چربی اضافی صورت و کمک به تولید منظم سبوم می‌تواند از آکنه جلوگیری کند و در عین حال به کاهش ظاهر لکه‌های خفیف و جوش‌های سرسیاه کمک کند.

برای خرید اینترنتی ماسک خاک رس اینجا کلیک کنید.

ماسک خاک رس چگونه عمل می کند؟

همانطور که ماسک روی صورت شما خشک می شود، هر چیزی را که روی پوست شما باشد جذب می کند. این فرآیند به طور هوشمندانه سبوم اضافی را بیرون می‌کشد و آب و روغن را جذب می‌کند تا پوست از آلودگی‌ها پاک شود. در هنگام استفاده از ماسک آن را به نواحی زیر گردن نیز بزنید تا از حداکثر فواید ماسک خاک رس استفاده کنید.

قبل از ماسک خاک رس چه باید کرد؟

صرف نظر از درمان ماسکی که انتخاب کرده اید، همیشه پوست را قبل از استفاده از ماسک کامل بشویید. برای یک روتین موثر قبل از ماسک، با پاکسازی مضاعف با روغن پاک کننده عمیق و ژل پاک کننده شروع کنید.این کار به کارآیی ماسک در جذب ناخالصی های بیشتر کمک می کند.

از چه ماسک خاک رسی استفاده کنیم؟

شما می توانید از ماسک صورت ویتابلا حاوی شی باتر، روغن نارگیل و خاک رس برای این منظور استفاده کنید. این ماسک با دارا بودن روغن نارگیل و شی باتر علاوه بر خاک رس می تواند اثرات مضاعفی را برای پوست شما ایجاد کند. همچنین ترکیبات روغنی این ماسک صورت نگرانی ناشی از ایجاد زبری روی پوست را برای شما ایجاد نمی کند چون محتوای روغنی و چرب شی باتر و روغن نارگیل پوست را به خوبی مرطوب و آبرسانی می کند.

فواید شی باتر و ماسک صورت ویتابلا حاوی شی باتر، روغن نارگیل و خاک رس

شی باتر چربی است که از آجیل درخت شی استخراج می شود. رنگ آن مایل به سفید است و قوام کرمی دارد که به راحتی روی پوست پخش می شود. بیشتر شی باترها از درختان شی در غرب آفریقا می آید.

غلظت بالای اسیدهای چرب و ویتامین ها، کره شی را به یک ماده آرایشی ایده آل برای نرم کردن پوست تبدیل می کند. شی باتر همچنین دارای خواص ضد التهابی و درمانی است. استفاده از شی باتر بر روی بدن، به خصوص صورت، می تواند پوست شما را نرم کند و آن را تسکین دهد.

برای خرید ماسک ویتابلا حاوی شی باتر، روغن نارگیل و خاک رس از فروشگاه حیلامات اینجا کلیک کنید.

ماسک صورت ویتابلا حاوی شی باتر، روغن نارگیل و خاک رس

خواص ضد التهابی و درمانی

ثابت شده است که شی باتر دارای خواص ضد التهابی گسترده ای است. قرمزی و تورم صورت شما ممکن است با استفاده از محصولات شی باتر آرام شود.

خاصیت نرم کنندگی

روغن‌های غنی از آجیل درختان در شی باتر می‌توانند به پوست شما نفوذ کنند و مانعی صاف و نرم ایجاد کنند که رطوبت را مسدود می‌کند. این اثر مرطوب کننده می تواند چندین ساعت دوام داشته باشد.

خواص ضد پیری

همچنین شی باتر دارای خواص ضد پیری است. اگر درست باشد، مکانیسم دقیق آن به خوبی شناخته نشده است و ممکن است مربوط به ترویج تولید کلاژن یا کاهش تجزیه کلاژن موجود باشد.

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست آلرژی ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پوست خشک پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود حساسیت غذایی دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع خشکی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیب زمینی سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قندخون قهوه قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما سوپریم قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ میسلار واتر هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


علت و درمان ریزش مو

علت و درمان ریزش مو

در این مقاله به بررسی علت و درمان ریزش مو می پردازیم. همچنین ساده ترین راهکار برای درمان ریزش موها ارثی، هورمونی و .. بیان می شود.

28 شهریور 1402

1 دقیقه

درمان خشکی پوست صورت در طب سنتی

درمان خشکی پوست صورت در طب سنتی

روش های درمان خشکی پوست صورت در طب سنتی. علت خشکی پوست صورت و روش های درمان ساده برای آن. چرا پوست خشک داریم؟

14 مرداد 1403

1 دقیقه

لکه بر فرش نانوسان

لکه بر فرش نانوسان

در این مقاله به معرفی لکه بر فرش نانوسان می پردازیم. این لکه بر قوی با تاثیرگذاری بالای خود در حذف لکه ها یکنواختی بافت فرش را از بین نمی برد.

14 آذر 1402

0 دقیقه

خواص شکلات تلخ

خواص شکلات تلخ

در این مقاله به بررسی برخی از فواید بالقوه شکلات تلخ برای سلامتی می پردازیم. همچنین فواید و مضرات و میزان مصرف آن را بیان می کنیم.

6 آبان 1402

1 دقیقه

سالاد جوانه گندم

سالاد جوانه گندم

سالاد جوانه گندم یک نوع سالاد سبزیجاتی است که از جوانه‌های گندم تهیه می‌شود. این سالاد پر فایده به افزایش سلامت بدنی کمک می کند و از بروز یبوست پیشگیری می کند.

6 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.