Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

معرفی محصولات دکتر بیز

29 شهریور 1403

1 دقیقه

معرفی محصولات دکتر بیز

دکتر بیز یک برند معروف و معتبر است که دارای محصولات متنوع در حوزه ی مواد غذایی، شوینده، مواد آرایشی و زیبایی است. در این مقاله قصد داریم به معرفی محصولات دکتر بیز در حوزه های مختلف بپردازیم و ویژگی هر کدام از محصولات را بیان کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی محصولات بیز در حوزه مواد غذایی

یکی از مهمترین فاکتورهای سلامتی مصرف مواد غذایی سالم و مقوی است. مهم است که تمام ویتامین ها و ترکیبات ضروری بدن تامین شود. همچنین اگر به دنبال استفاده از سایر مواد غذایی هستید باید موادی را مصرف کنید که به افزایش سلامتی و تندرستی شما کمک می کنند. یکی از این ترکیبات مفید برای سلامتی پودر جوانه گندم و سبوس چندغله است. این دو ترکیب غذایی سرشار از آنتی اکسیدان هستند که از بدن شما در برابر رادیکال های آزاد محیطی محافظت می کنند. همچنین وجود ویتامین در آنها سبب می شود که به افزایش توان سلامتی و بهبود شرایط زندگی شما کمک کنند. ویژگی های هر محصول به طور جزئی تر در زیر بیان می شود.

پودر جوانه گندم بین استار

پودر جوانه گندم به عنوان یک مکمل غذایی ارزش غذایی بسیار خوبی دارد. این یک منبع عالی از پروتئین های گیاهی، همراه با فیبر و چربی های سالم است. همچنین منبع خوبی از منیزیم، روی، تیامین، فولات، پتاسیم و فسفر است.

جوانه گندم سرشار از ویتامین E است، یک ماده مغذی ضروری با خواص آنتی اکسیدانی. اعتقاد بر این است که آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را در بدن کاهش می دهند و تحقیقات نشان می دهد که منابع طبیعی آنتی اکسیدان ها برای پیشگیری از بیماری ها بهترین هستند. یکی از منابع حاوی آنتی اکسیدان سیر سیاه است. سیر سیاه دکتر بیز دارای ویژگی های زیر است.

پودر جوانه گندم بین استار

سیر سیاه دکتر بیز

سیر سیاه دکتر بیز فواید زیادی برای بدن و سلامتی دارد که از جمله فواید سیر سیاه برای زنان است که در بهبود سلامت کلی بدن و سلامت پوست موثر است. سیر سیاه با ترکیبات فعال و آنتی اکسیدانی خود فواید زیر را برای سلامتی شما به ارمغان می آورد.

افزایش ایمنی بدن

افزایش سلامت قلب

مبارزه با سرطان ها

کنترل قندخون

افزایش سلامت قلب

اگر در این زمینه دوست دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله ی خواص سیر سیاه بیز  را مطالعه کنید.

سبوس چندغله بین استار

غلات کامل – سبوس، جوانه و آندوسپرم – فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کند. جو: جو یکی دیگر از ترکیبات رایج در آرد چند دانه ای است. آنها سرشار از فیبر محلول هستند. فیبر محلول به کاهش کلسترول و حفظ سلامت قلب کمک می کند.

اگر شما قهوه خور هستید، بهتر است قهوه های سلامتی دکتر بیز را حتما امتحان کنید. این قهوه با دارا بودن قارچ گانودرما، فواید متعددی را برای سلامتی دارند.

فواید مصرف قهوه های گانودرما بیز

سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

انرژی و تمرکز را افزایش می دهد

التهاب را کاهش می دهد

هضم را بهبود می بخشد

فعالیت آنتی اکسیدانی را افزایش می دهد.

انواع مدل قهوه های گانودرما دکتر بیز

قهوه گانودرما موکا دکتر بیز 

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز 

قهوه گانودرما لاته دکتر بیز 

قهوه گانودرما ماسالا دکتر بیز 

محصولات دکتر بیز در حوزه شوینده

استفاده از تکنولوژی به روز برای افزایش قدرت شویندگی و کیفیت این محصولات شده است. این محصولات در زمینه شوینده های خانگی و محصولات نگهداری خودرو بسیار کاربردی و پر استفاده هستند.

شویندگی های خانگی بیز

اسپری پاک کننده روغن و لکه چربی بیز

لکه های مقاوم و سخت چیزی است که ظاهر همه ی خانه ها را زشت می کند. استفاده از یک لکه بر قوی چیزی است که در تمام خانه ها به آن نیاز داریم. اسپری پاک کننده روغن و لکه بر چربی بیز یک محصول پرکاربرد در این زمینه است. از جمله ویژگی های بارز این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل کاربرد برای از بین بردن لکه های سطوح مختلف و لباس
  • بدون آسیب به الیاف پارچه
  • سازگار با محیط زیست
  • پاک کننده قوی
  • نیاز به شستشوی کم
  • با فرمول بندی خاص و قابل کاربرد برای تمامی سطوح داخلی و خارجی
  • از بین برنده ی چربی گاز، چدن های گاز، سرشعله های گاز، فیلتر هود

اسپری پاک کننده روغن و لکه چربی بیز را می توانید از فروشگاه اینترنتی حیلامات بخرید.

شامپوهای دکتر بیز

سلامت پوست سر نقش مهمی در سلامت موی شما دارد. قدم اول این است که پوست سر و موهای خود را بشناسید.

نوع پوست بدن و پوست سر از یک ماهیت برخوردار است. اگر پوست بدن خشک باشد، پوست سر نیز خشک می شود. محتویات شامپو را با نوع مو و پوست سر هماهنگ کنید.
اسیدیته / pH متعادل – سطح PH پوست سر و مو باید یکسان باشد. سطح pH متفاوت در شامپو باعث ضعیف شدن فولیکول های مو و ضعیف و شکننده شدن موها می شود. همیشه سطح pH شامپو را بررسی کنید و شامپوی متعادل با pH برای موهای شما مطلوب ترین است.
قانون کلی این است: شامپو باید بر اساس وضعیت پوست سر شما انتخاب شود. برای درمان موهای خود باید از نرم کننده استفاده کنید. به این ترتیب، اگر پوست سرتان چرب است و انتهایتان خشک است (که یک مشکل رایج است)، شامپویی را انتخاب کنید که برای پوست سر چرب مناسب‌تر است و نرم‌کننده‌ای را انتخاب کنید که برای آبرسانی به انتهای خشک شما مناسب است.

از جمله شامپوهای پر کاربرد و تقویتی دکتر بیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شامپو جوجوبا دکتر بیز 

جوجوبا گردش خون را در پوست سر تحریک می‌کند، فولیکول‌های مو را برای رشد تغذیه و تقویت می‌کند – و این باعث رشد و ضخامت مو می‌شود. غنی از بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است که به طور خاص مو را تغذیه می کند، از جمله ویتامین C، ویتامین B، ویتامین E، مس و روی.

شامپو ضدریزش مو دکتر بیز 

شامپو ضد شوره بیز دارای مزایای زیر است:

موثر در درمان شوره سر

مناسب برای انواع مو

حاوی مواد طبیعی

فاقد مواد شیمیایی مضر

مناسب برای استفاده روزانه

شامپوی مو کافئین و روغن هسته انگور

این شامپو حاوی مقدار زیادی ویتامین E است، ویتامین E یک آنتی اکسیدان طبیعی است که به بهبود مو و تقویت مو کمک می کند. روغن هسته انگور حاوی اسید لینولئیک است – یک اسید چرب غیر اشباع که بهبود حالت مو و نرم کنندگی آن کمک می کند. این شامپو فواید زیر را برای موهای شما به ارمغان می آورد:

افزایش سلامت سر و رشد مو

افزایش درخشندگی مو

آبرسان پوست سر

پیشگیری از بروز موخوره

محافظت در برابر آسیب UV

تسکین دهنده پوست سر

شامپو کافئین و روغن هسته انگور بیز

نویسنده: مجله حیلامات

|

سبک زندگی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست آلرژی ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیز بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پوست خشک پیشگیری از سرطان پوست تخمدان تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود حساسیت غذایی دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش ضد درد قاعدگی بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رحم رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع خشکی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیب زمینی سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قندخون قهوه قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما سوپریم قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ ممنوعیت مصرف سیر سیاه میسلار واتر هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز واکس واکس داشبورد نانوسان ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


عوارض و فواید قهوه گانودرما

عوارض و فواید قهوه گانودرما

در این مقاله به بررسی عوارض و فواید قهوه گانودرما می پردازیم. و روش استفاده ی درست از این قهوه را برای شما شرح می دهیم.

17 مرداد 1402

1 دقیقه

لکه بر فرش نانوسان

لکه بر فرش نانوسان

در این مقاله به معرفی لکه بر فرش نانوسان می پردازیم. این لکه بر قوی با تاثیرگذاری بالای خود در حذف لکه ها یکنواختی بافت فرش را از بین نمی برد.

14 آذر 1402

0 دقیقه

خواص چای ماسالا برای لاغری

خواص چای ماسالا برای لاغری

خواص چای ماسالا برای لاغری و چربی سوزی، فواید مصرف چای ماسالا برای بدن. معرفی محصول چربی سوزی ترکیبی از چای ماسالا، قهوه و قارچ گانودرما برای افزایش سلامت بدنی

3 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

بهترین تونر برای پوست چرب

بهترین تونر برای پوست چرب

بهترین تونر برای پوست چرب چیست؟ چرا باید تونر های پوستی استفاده کنیم؟ آیا تونر پوستی در کاهش بروز جوش موثرند؟

23 فروردین 1403

1 دقیقه

رژیم هندوانه: واقعیت یا خیال؟

رژیم هندوانه: واقعیت یا خیال؟

رژیم هندوانه چیست؟ فواید و مضرات رژیم هنداونه.چگونه رژیم هندوانه بگیریم؟ ارزش غذایی هندوانه برای سلامتی بدن

20 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.