Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

روش های سفت کردن پوست صورت

31 تیر 1403

1 دقیقه

روش های سفت کردن پوست صورت

افزایش سن به معنای تغییراتی در بدن شما به خصوص ظاهر صورت و پوست است. همچنین برخی از افراد به دلیل ژنتیک خود زودتر از سایرین دچار شلی و افتادگی پوست می شوند. بنابراین لازم است روش های سفت کردن پوست صورت را بدانید.

برای یافتن یک نگرش سالم در مورد چین و چروک، لکه‌های پیری و شلی پوست، می‌توان دانش خود را افزایش دهید. در نهایت، احساس خوب نسبت به بدن خود با افزایش سن، بیشتر به چشم‌انداز مربوط می‌شود تا درمان‌های خانگی یا درمان‌های بالینی.

هیچ کس نمی تواند ساعت را به طور کامل متوقف کند، اما استراتژی های پیشگیری و راه حل های بالینی برای سفت کردن پوست شما وجود دارد. این مقاله به بررسی علت افتادگی پوست و همچنین چندین راه برای رفع شلی پوست می پردازد.

چرا افتادگی پوست رخ میدهد؟

کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن شماست. پوست شما را در ساختار خود نگه می دارد و بافت مفصلی بین ماهیچه ها و استخوان های شما را تشکیل می دهد.

بدن شما به طور طبیعی کلاژن تولید می کند، اما با افزایش سن، تولید این پروتئین مهم کاهش می یابد. در نتیجه، پوست شما خاصیت ارتجاعی کمتری پیدا می کند و چین و چروک ها ظاهر می شوند.

همانطور که سطح کلاژن طبیعی شما کاهش می یابد، میزان طبیعی چربی در لایه های عمیق تر پوست نیز کاهش می یابد. این امر فضای خالی را در زیر لایه‌های پوست شما باقی می‌گذارد، که می‌تواند باعث افتادگی یا افتادگی پوست در جایی که قبلا سفت بود، شود.

سایر عوامل سبک زندگی می تواند منجر به ایجاد زودتر چین و چروک شود. اگر مستعد چین و چروک هستید، این بیشتر به دلیل ژنتیک است. سایر عواملی که می توانند در ایجاد چین و چروک زودرس نقش داشته باشند عبارتند از:

  • سیگار کشیدن
  • قرار گرفتن مکرر در معرض اشعه ماوراء بنفش A (UVA)/فرابنفش B (UVB).
  • کاهش یا افزایش شدید وزن
  • رژیم غذایی سرشار از غذاهای فرآوری شده

درمانهای خانگی برای سفت کردن پوست صورت

همانطور که گفته شد، بهترین گزینه برای جلوگیری از افتادگی پوست این است که روی مراقبت از پوست خود به عنوان یک انتخاب سبک زندگی تمرکز کنید، از جمله ترک سیگار و استفاده از محافظت در برابر آفتاب و استفاده از محصولاتی که به تحریک تولید کلاژن در پوست شما کمک کنند از جمله این محصولات کرم های ضدچروک و لیفت کننده صورت است.

کرم ها و لوسیون های سفت کننده

دو نوع اصلی از محصولات ضد پیری وجود دارد: کرم های سفت کننده و کرم های لیفت کننده که در اینجا قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم.

کرم سفت کننده

کرم های سفت کننده باید شامل مواد مغذی و ترکیبات فعال باشند این نوع کرم های یک راه پیشگیرانه برای جلوگیری از افتادگی، شلی و بروز چین و چروک در صورت هستند. بنابراین وظیفه ی کرم های سفت کننده پوست تغذیه رسانی به پوست و تحریک تولید کلاژن های پوستی است. از جمله کرم های سفت کننده می توان به کرم سفت کننده گاتیو اشاره کرد که دارای ویژگی های زیر است: این کرم با فرماسیون ویژه ی خود که شامل لیزین و ویتامین B2 است به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند و باعث تقویت بافت پوست و سفت شدن آن می شود.

کرم سفت کننده گاتیو را از فروشگاه حیلامات بخرید.

این کرم دارای ویژگی های زیر است:

  • ضد افتادگی پوست
  • بهبود قابلیت ارتجاعی پوست
  • مرطوب کننده
  • کمک به بازسازی پوست

لیفت

کرم لیفت کننده صورت

یک کرم سفت کننده پوست می تواند به هدف قرار دادن برخی از علائم رایج پیری به کاهش آن ها  کمک کند. این کرم‌ها دقیقاً به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دقیقاً همان چیزی را که شما فکر می‌کنید انجام می‌دهند: پوست را محکم و سفت می‌کنند و در عین حال افتادگی، چین و چروک و خطوط ریز را به حداقل می‌رسانند. اگر به دنبال روش سفت کردن پوست صورت هستید یکی از این دو کرم زیر را امتحان کنید.

سرم لیفتینگ صورت گاتیو

یکی از وظایف کرم های لیفتینگ رطوبت رسانی و آبرسانی مناسب و کامل پوستی است با اینکار ظاهر چین و چروک پوستی به حداقل می رسد و خطوط ریز چین و چروک محو می شود. برای این منظور از هیالورونیک اسید در سرم لیفتینگ صورت گاتیو استفاده شده است. هیالورونیک اسید علاوه بر آنکه ظاهر کلی چین و چروک را کاهش می دهد سبب تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود که این پروئتین های پوستی سبب سفت کردن پوست صورت شما می شوند. سرم لیفتینگ صورت گاتیو را از فروشگاه اینترنتی حیلامات با قیمت مناسب بخرید.

مزایای استفاده از سرم لیفتینگ صورت گاتیو

بهبود بافت پوست

افزایش استحکام پوست

سفت کردن پوست و رفع چین و چروک

افزایش آبرسانی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک

کرم روز لاکچری کوین

گلیسیرین موجود در کرم برای افزایش خواص رطوبت رسانی و نرم کنندگی پوست در آن بکار رفته است و از جمله مزایای می توان به بالا بردن قدرت حفاظتی پوست اشاره کرد و برخلاف سایر نرم کننده ها رطوبتی طبیعی به پوست می رساند. Q10 موجود در کرم روز لاکچری کوین با محافظت از پوست در برابر استرس اکسیداتیو، ترمیم پوست، تقویت کلاژن و فعال نگه داشتن سلول ها از علائم پیری زودرس جلوگیری می کند.

برای خرید کرم روز لاکچری کوین از فروشگاه حیلامات اینجا کلیک کنید.

مزایای Q10 که آن را به یک عنصر اصلی در روال مراقبت از پوست شما تبدیل می کند:

  • چین و چروک را کاهش می دهد
  • ترمیم سلولی را تقویت می کند
  • با رادیکال های آزاد مبارزه می کند
  • آسیب های ناشی از نور خورشید را کاهش می دهد

آنتی اکسیدان ها

آنتی اکسیدان ها سرشار از ویتامین های C، B و E هستند. آنها با تقویت پوست شما در برابر استرس اکسیداتیو عمل می کنند و بیشتر به جای معکوس کردن افتادگی پوست، از چین و چروک جلوگیری می کنند.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ترکیبات آنتی اکسیدانی قرمزی و التهاب را کاهش می دهند و پوست را سالم تر می کنند.

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست آلرژی ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیز بیماری بیماری روده بیماری معده پاک کننده سطوح نانوسان پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پوست خشک پیشگیری از سرطان پوست تخمدان تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود حساسیت غذایی دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش ضد درد قاعدگی بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رحم رژیم رژیم غذایی رژیم لاغری رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع خشکی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سالید مجیک نانوسان سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیب زمینی سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس شیشه شوی نانوسان ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قندخون قهوه قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما سوپریم قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ ممنوعیت مصرف سیر سیاه میسلار واتر هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز واکس واکس داشبورد نانوسان ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


علت تیرگی بدن و روشهای درمان آن

علت تیرگی بدن و روشهای درمان آن

علت تیرگی بدن چیست؟ پوست چه نقاطی از بدن معمولا تیره می شود؟ درمان های خانگی رفع تیرگی نقاط حساس بدن چیست؟

31 خرداد 1403

1 دقیقه

بهترین تکنیک شسشتوی ماشین بدون کارواش

بهترین تکنیک شسشتوی ماشین بدون کارواش

در این مقاله به معرفی بهترین تکنیک ها برای شستشوی ماشین بدون کارواش می پردازیم و روش هایی آسان و بی دردسر را به شما معرفی می کنیم.

18 شهریور 1402

0 دقیقه

بهترین روش تقویت مژه

بهترین روش تقویت مژه

بهترین روش تقویت مژه چیست؟ چه اصولی را برای داشتن مژه های زیبا و جذاب باید رعایت کنیم؟ آیا محصولی برای تقویت مژه وجود دارد؟

25 خرداد 1403

1 دقیقه

سیر سیاه را از کجا بخریم؟

سیر سیاه را از کجا بخریم؟

در این مقاله قصد داریم به این سوال پر تکرار پاسخ دهیم که سیرسیاه را از کجا بخریم و از کجا از کیفیت این محصول با ارزش غذایی بالا مطلع شویم؟

26 بهمن 1402

1 دقیقه

بهترین تونر برای پوست چرب

بهترین تونر برای پوست چرب

بهترین تونر برای پوست چرب چیست؟ چرا باید تونر های پوستی استفاده کنیم؟ آیا تونر پوستی در کاهش بروز جوش موثرند؟

23 فروردین 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.