Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان

9 مهر 1403

1 دقیقه

طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان

اگر به دنبال تمیزی فوق العاده با شوینده بی ضرر و سازگار با سلامتی هستید، بهتر است طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان را یاد بگیرد. این شوینده مناسب که عین پاکیزگی محیط و سطوح، مشکلی برای سلامتی شما و آسیب به محیط زیست ایجاد نمی کند، می تواند یک انتخاب کاربردی برای خانه شما باشد.

همواره به این نکته توجه کنید که بسیاری از محصولات تمیز کننده معمولی حاوی مواد شیمیایی سمی هستند که می توانند باعث تحریک پوست، واکنش های آلرژیک یا مشکلات تنفسی شوند. از سوی دیگر، شوینده‌های بی‌ضرر چون سالید مجیک نانوسان معمولاً فاقد مواد سمی مانند آمونیاک، کلر و عطرهای مصنوعی هستند و خطر مشکلات سلامتی را کاهش می‌دهند.

سالید مجیک نانوسان

تمیز کننده سطوح سالید مجیک نانوسان که به عنوان یک پاک کننده همه کاره و چندمنظوره شناخته می شود برای از بین بردن لکه های سطوح عملکرد مناسبی دارد. برای پاک کردن سطوح فلزی، مسی، شیرآلات، وان و کف حمام می توانید طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان را بیاموزید. این شوینده قادر است که لکه های مقاوم را از سطوح حذف کند، بدون اینکه سبب آسیب یا خراش در سطح شود.

طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان آسان است زیرا ترکیبات آن صابون شوینده و لایه بردار است و می تواند لکه های مقاوم سرامیک را پاک کند و سطوح فلزی را براق و زیبا کند.

طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان

برای اینکه طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان را بیاموزید، مهم است بدانید که هدف شما استفاده از این شوینده برای چه سطحی است. ما در اینجا طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان را برای سطوح مختلف به شما آموزش میدهیم.

سالید مجیک نانوسان را از فروشگاه حیلامات بخرید.

طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان برای سینک

طرز استفاده از سالید مجیک برای سطوح فلزی، سیمی و شیرآلات

برای اینکه سطوح فلزی و شیرآلات بعد از شستن تمیز و براق شوند، بهتر است به ترتیب زیر عمل کنید. ابتدا اسفنج سالید مجیک را خیس کنید، سپس اسفنج را به محتویات بسته آغشته کنید و سطوح خود را با آن تمیز کنید. برای رفع ماتی سطوح بهتر است برای بار دوم سطوح خود را با مقداری کمتری سالید مجیک تمیز و با آب فراوان بشویید تا بعد از تمیزی درخشندگی زیبایی را از سطوح خود دریافت کنید.

طرز استفاده از سالید مجیک برای سرامیک، کف و وان حمام

از آنجا که جرم سرامیک و وان حمام معمولا زیاد و مقاوم است، طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان برای از بین بردن این جرم اهمیت دارد. بنابراین بعد از خیس و آغشته کردن اسفنج به سالید مجیک و استفاده از آن در سطح مورد نظر اجازه دهید که سالید مجیک روی سطح بماند تا برای حذف لکه ها عملکرد مناسب خود را نشان دهد.

این روش ساده اجازه می‌دهد تا محصول به طور موثر بر روی آلودگی‌ها و لکه‌ها اثرگذار باشد و به شما کمک کند تا به راحتی و با کیفیت نظافت کامل را انجام دهید.

فواید استفاده از سالید مجیک نانوسان

بی ضرر بودن

خانوارهایی که کودکان و حیوانات خانگی دارند باید به ویژه در مورد محصولات تمیز کننده محتاط باشند. شوینده های بی ضرر غیر سمی هستند و خطر تماس پوستی را کاهش می دهند و باعث آرامش خاطر می شوند.

سازگار با محیط زیست

مواد شیمیایی خشن که وارد فاضلاب ها می شوند، می توانند به رودخانه ها، دریاچه ها و اقیانوس ها برسند و به زندگی آبزیان آسیب برساند. همچنین اکوسیستم را مختل کند. با استفاده از شوینده های بی ضرری، چون سالید مجیک مصرف کنندگان می توانند تاثیر آنها را بر حیات وحش کاهش دهند و به حفظ محیط زیست کمک کنند.

حفظ سطوح

بسیاری از پاک کننده های معمولی حاوی اسید یا مواد قلیایی هستند که می توانند باعث خوردگی سطوح در طی زمان شود. جایگزین های بی ضرر این شویندها سالید مجیک با pH متعادل هستند و از سطوح در برابر سایش و خوردگی محافظت می کند.

برای خرید این پاک کننده چندمنظوره با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید.

صرفه جویی در هزینه ها

سالید مجیک نانوسان بدلیل پودری بودن، اغلب دوام بیشتری دارند، برای تمیز کردن موثر به مقادیر کمتری نیاز دارند. این محصول از آسیب های پرهزینه به سطوح و مسائل بهداشتی در دراز مدت جلوگیری می کنند.

موارد کاربرد سالید مجیک نانوسان

  • پاک کردن سطوح فلزی
  • تمیز و براق کردن شیر آلات
  • وان حمام
  • سرامیک
  • سطوح لعابی
  • دستگیره در
  • روشویی
  • سطوح لکه دار

احتیاط ها در مصرف شوینده ها

سعی کنید، طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان به گونه ای باشد که به طور مستقیم با چشم و پوست شما تماس نداشته باشد.

در محیط هایی با تهویه ی مناسب از محصولات پاک کننده استفاده کنید.

سالید مجیک نانوسان را در محیط خنک و دور از نور و رطوبت نگه دارید.

اگر سطحی که می خواهید برای تمیزکردن استفاده کنید حساس است حتما قبل از استفاده شوینده را روی سطح امتحان کنید.

آیا سالید مجیک را می توان برای پاک کردن دیوار استفاده کرد؟

طرز استفاده از سالید مجیک نانوسان برای پاک کردن دیوار به جنس دیوار بستگی دارد. اگر رنگ دیوار روغنی نیست از استفاده از سالید مجیک برای پاک کردن دیوار خودداری کنید. به خاطر شما میتوانید برای پاک کردن دیوار سالید مجیک را در یک ظرف آب به صورت رقیق درست کنید و سپس از آن استفاده کنید.

آیا سالید مجیک برای پاک کردن خودرو مناسب است؟

چون سالید مجیک نانوسان یک شوینده قوی و ساینده است بهتر است که برای شستشوی خودور از آن استفاده نشود. برای تمیز کردن خودرو توصیه می شود از شامپو واترلس نانوسان استفاده کنید. این شامپو که بدون نیاز به آب سطح ماشین را تمیز و براق می کند می تواند انتخاب مناسب تری باشد. برای خرید شامپو واترلس اینجا کلیک کنید.

شامپو واترلس

نویسنده: مجله حیلامات

|

سبک زندگی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست آلرژی ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیز بیماری بیماری روده بیماری معده پاک کننده سطوح نانوسان پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پوست خشک پیشگیری از سرطان پوست تخمدان تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود حساسیت غذایی دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش ضد درد قاعدگی بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رحم رژیم رژیم غذایی رژیم لاغری رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع خشکی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سالید مجیک نانوسان سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیب زمینی سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس شیشه شوی نانوسان ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قندخون قهوه قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما سوپریم قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ ممنوعیت مصرف سیر سیاه میسلار واتر هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز واکس واکس داشبورد نانوسان ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


روش های کوچک کردن شکم در یک هفته

روش های کوچک کردن شکم در یک هفته

در این مقاله با هدف ارائه راهکارهای موثر برای روش های کوچک کردن شکم در یک هفته به بررسی انواع علت های بزرگ بودن شکم و ارائه بهترین و سریعترین راههای رفعش می پردازیم.

14 بهمن 1402

1 دقیقه

خواص روغن زیتون برای پوست صورت

خواص روغن زیتون برای پوست صورت

روغن زیتون از جمله روغن هایی است که برای پوست و صورت مفید است. زیرا حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین ها و خواص ضد باکتریایی است. در این مقاله قصد داریم خواص روغن زیتون برای پوست را بررسی کنیم. و روش استفاده ی از این روغن برای بهره وری از حداکثر خاصیت و کمترین آسیب را بدانیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

25 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

در این مقاله قصد داریم طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت را برای شما شرح دهیم و خواص جوانه گندم برای سلامتی بدن را توضیح دهیم.

30 دی 1402

1 دقیقه

معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز

معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز

در این مقاله به معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز فواید و مضرات استفاده از این دمنوش می پردازیم. همچنین ترکیبات تشکیل دهنده ی آن را بیان میکنیم

15 دی 1402

1 دقیقه

خواص سیر سیاه برای زنان

خواص سیر سیاه برای زنان

خواص سیر سیاه برای زنان چیست؟ سیر سیاه در کنترل قندخون و سندرم تخمدان پلی کیستیک چه نقشی دارد؟ روش های مصرف سیر سیاه چیست؟

6 خرداد 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.