Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

ترفندهای آرایش کردن صورت

20 شهریور 1402

0 دقیقه

ترفندهای آرایش کردن صورت

آرایش صورت یک هنر است که تاثیر بسیاری بر روی ظاهر افراد دارد. ترفندهای آرایش کردن صورت می‌توانند به شما کمک کنند تا زیبایی خود را برجسته و نقاط ضعف را مخفی کنید. در حقیقت آرایش صورت باعث افزایش اعتماد نفس، پنهان‌کردن نقاط ضعف، تغییر ابعاد صورت،  برجسته‌ترکردن زیبایی‌های هر فرد می‌شود. البته توصیه می‌شود همیشه از محصولات باکیفیت و مناسب با نوع پوست استفاده شود تا آسیب‌های احتمالی کاهش یابند.

انواع پوست

پوست انسان یکی از اجزای حیاتی و بسیار مهم بدن است. البته نوع پوست افراد تفاوت‌هایی دارد و به چهار نوع اصلی تقسیم می‌شود که شامل پوست چرب، پوست خشک، پوست معمولی و پوست حساس خواهد شد. هر نوع پوست ویژگی‌های خاصی دارد که نیاز به مراقبت و سبک آرایش خاص خود را می‌طلبد.

پیشنهاد مطالعه:کرم ترمیم کننده گاتیو

توجه‌به نوع پوست خود و استفاده از محصولات مناسب برای مراقبت از آن بسیار اهمیت دارد. رژیم غذایی، مصرف آب کافی و حفظ بهداشت پوست نیز نقش مهمی در حفظ سلامت و زیبایی پوست ایفا می‌کنند. در ادامه انواع پوست را بررسی می‌کنیم:

 پوست چرب

پوست چرب به‌دلیل تولید بیش‌ازحد چربی، جوش‌های بیشتری ایجاد می‌کند. این نوع پوست معمولا ظاهری براق دارد. ایجاد جوش‌ و افزایش خطوط و چین‌وچروک در سنین بالاتر از چالش‌های دارا بودن پوست چرب است. با یادگیری ترفندهای آرایش کردن صورت، می‌توانید به زیبایی بیشتر پوست خود کمک کنید.

پوست خشک

پوست خشک به‌دلیل کمبود چربی و رطوبت، احتمال دارد حاوی ترک‌ و خشکی باشد و به‌سرعت با عوامل محیطی مثل گرما یا سرما زیاد تحریک شود. این نوع پوست معمولا با ظاهری مات و خشک همراه می‌شود.

پوست معمولی

پوست معمولی تعادل مناسبی از چربی و رطوبت دارد. این نوع پوست معمولا ظاهر نرم و صاف دارد.

پوست حساس

پوست حساس به‌عوامل خارجی و داخلی با حساسیت بیش از حد واکنش نشان می‌دهد. این نوع پوست بسیار حساس به مواد شیمیایی، تغییرات محیطی و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست است. افراد با پوست حساس احتمال دارد با مشکلاتی مانند قرمزی، خارش، تحریک، جوش‌های پوستی و حتی ترشح بیش‌ازحد چربی یا خشکی مواجه شوند. افرادی که پوست حساس دارند باید از محصولات ملایم و بدون عطر حاوی مواد طبیعی را مورداستفاده قرار دهند.

پیشنهاد مطالعه:آیا ادکلن و شایعه جدایی واقعیت دارد؟

ترفندهای آرایش کردن صورت برای لاغر نشان دادن صورت

ترفندهای آرایش کردن صورت

یادگیری ترفندهای آرایش کردن صورت بیسار اهمیت دارد. با استفاده از این ترفندها می‌توانید صورت افراد را چاق‌تر یا لاغرتر از حد طبیعی آن جلوه دهید. در ادامه ترفندهایی برای چاق و لاغرتر نشان‌دادن صورت بررسی ‌شده است.

ترفندهای آرایش کردن صورت برای لاغرتر نشان صورت

برای تغییردادن چهره چاق و ایجاد صورتی لاغرتر، از ترفندهای آرایشی زیر استفاده کنید:

کانتورینگ و هایلایت

کانتورینگ یکی از موثرترین روش‌ها برای ایجاد  چهره‌ای لاغرتر است. توصیه می‌شود از پودر کانتور مات یا کرمی که چند سایه تیره‌تر از رنگ پوست استفاده شود. خط کانتورینگ در امتداد چاله‌های گونه‌ها، دور نوک‌ بینی و در امتداد خط فک بکشید تا سایه‌ ایجاد کنید. سپس هایلایتر بر روی نقاطی مانند بالا گونه‌ها، پل بینی و کمان کوپید لب افزوده شود.

کرم پودر

هنگام استفاده از کرم پودر، روی ترکیب یکنواخت آن در سراسر صورت باید تمرکز شود. ضمن آنکه در استفاده از کرم پودر زیاده‌روی نباید کرد، زیرا مصرف بیش‌ازحد محصول صورت شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. یک کرم پودر با پوشش سبک تا متوسط معمولا کافی خواهد بود.

استفاده از یک اسفنج یا برس آرایشی برای پخش‌کردن کرم پودر ضرورت دارد. با این روش به لاغرتر جلوه‌دادن صورت کمک خواهید کرد. برای داشتن صورتی لاغرتر شما می توانید کرم پودر لاکچری کوین را با ارزان ترین قیمت از حیلامات بخرید.

کرم پودر لاکچری کوین

 رژ گونه

رژ گونه کمی بالاتر از خط کانتور بر روی گونه‌های کشیده شود. این عمل امکان می‌دهد تا ظاهر گونه‌ها به سمت بالا برود چهره‌ افراد منحصربه‌فردتر به‌نظر بیاید.

جلوگیری از براق کردن زیاد صورت

محصولات آرایشی براق حجم اضافی به چهره می‌دهند. به‌همین دلیل برای لاغرتر نشان‌دادن صورت باید از مصرف آن خودداری کرد.

ترفندهای آرایش کردن صورت برای چاق‌ نشان دادن صورت

با استفاده از ترفندهای آرایش کردن صورت این امکان وجود دارد تا چهره خود را چاق‌تر از حد طبیعی جلوه داد. در ادامه نحوه دستیابی به‌صورت چاق‌تر با استفاده از آرایش توضیح داده ‌شده است:

پیشنهاد مطالعه:ماسک لیفتینگ صورت

ترفندهای چاق نشان دادن صورت

کرم پودر

کرم پودر می‌تواند یک ابزار همه‌کاره در آرایش باشد که بر چاقی صورت شما تأثیر بگذارد. انتخاب کرم پودر با پوشش کامل به ایجاد ظاهری چاق و جوان کمک می‌کند. این پوشش، حالت مات‌تری را ارائه می‌دهد که سایه‌های طبیعی روی صورت شما را پنهان خواهد کرد و آن را گردتر و پرتر نشان می‌‌دهد. انتخاب کرم پودر درخشان پوست شما را مرطوب و شاداب‌تر نشان می‌دهد که این به ایجاد صورت چاق‌تر کمک خواهد کرد.

محل قرارگیری رژ گونه

رژ گونه را بر روی قسمت‌های برجسته گونه خود قرار داد به گونه‌ای که کمی به سمت بالا و خارج هدایت شوند. این تکنیک گردی گونه‌ها را افزایش می‌دهد و ظاهری چاق‌تر ایجاد می‌کند.

هایلایتر

هایلایتر را به بالای استخوان گونه بزنید تا گردی گونه‌ها بیشتر نمایان شود.

آرایش چشم

آرایش چشم طبیعی باشد تا توجه بیشتر به سمت گونه‌ها جلب شود.

کانتورینگ

از یک سایه کانتورینگ بسیار روشن و طبیعی در زیر گونه استفاده شود.

جمع‌بندی

ترفندهای آرایش کردن صورت یک ابزار قدرتمند برای تغییر و بهبود ظاهر هستند. آرایش باعث تغییر شکل صورت به‌مدل دلخواه، پنهان‌کردن عیوب و نقاط ضعف پوستی و افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود. باتجربه و تمرین ترفندهای آرایشی مناسب شکل صورت خود را کشف کنید تا ظاهری که به آن علاقه دارید را به‌دست آورید.

نویسنده: مجله حیلامات

|

سبک زندگی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


خواص شکلات تلخ

خواص شکلات تلخ

در این مقاله به بررسی برخی از فواید بالقوه شکلات تلخ برای سلامتی می پردازیم. همچنین فواید و مضرات و میزان مصرف آن را بیان می کنیم.

6 آبان 1402

1 دقیقه

تکنیک هایی برای لاغری سریع

تکنیک هایی برای لاغری سریع

در این مقاله به معرفی تکنیک های موثر برای لاغری سریع پرداختیم. و موثرترین خوراکی های لاغری سریع که به افزایش چربی سوزی و متابولیسم بدنی کمک می کنند را معرفی کردیم و روش استفاده از آن را بیان کردیم.

17 مهر 1402

1 دقیقه

خواص قهوه گاندرما بیز

خواص قهوه گاندرما بیز

در این مقاله به بررسی خواص قهوه گاندرما بیز و تاثیرات مثبت آن بر کنترل استرس و بهبود عملکرد سیستم ایمنی و خواص ضد سرطان آن می پردازیم.

27 تیر 1402

1 دقیقه

پاک کننده قوی چربی گاز

پاک کننده قوی چربی گاز

پاک کننده قوی چربی گاز یکی از نیازهای ضروری در هر آشپزخانه است که به شما کمک کند، سریع و بی دردسر از شر چربی های مزاحم هود و گاز خلاص شوید.

13 اسفند 1402

1 دقیقه

ترفندهای سریع برای حذف لکه های مبل و فرش

ترفندهای سریع برای حذف لکه های مبل و فرش

در این مقاله ترفندهای سریع برای حذف لکه های مبل و فرش را با شامپو فرش نانوسان و لکه بر مبل و فرش نانوسان بیان می کنیم. علاوه بر آن روش های خانگی برای در صورت عدم دسترسی به نانوسان را توضیح می دهیم.

11 تیر 1402

0 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.