Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

دمنوش سلامتی دکتر بیز

22 مرداد 1402

0 دقیقه

دمنوش سلامتی دکتر بیز

مادربزرگ‎ها همیشه می‎گویند، دردی وجود ندارد که با دمنوش و جوشانده‌های مختلف نتوان آن را برطرف کرد. احتمالا این حرف بی‎راه هم نیست. استفاده از انواع و اقسام دمنوش همیشه در دنیای شرق خصوصا در شرق آسیا وجود داشته است. این فرهنگ در حال حاضر به کل جهان ریشه دوانده و به نظر می‎‏رسد که تاثیر خود را داشته.

اگر در ایران به دنبال دمنوش‎های خوب باشید احتمالا با دمنوش سلامتی دکتر بیز آشنایی دارید. در این مقاله قصد داریم تا به مزایای استفاده از دمنوش اشاره کرده و در نهایت چند تا از بهترین‎ها را به شما معرفی کنیم.

دمنوش دقیقا چیست؟

دمنوش چیزی شبیه چای است اما در واقع از برگ یا جوانه برگ گیاهان چای نیست. دمنوش‎ها اصولا از دم‎کرده گل، ادویه‎ها، گیاهان و حتی میوه‎های خشک به دست می‎آیند. برخی از دمنوش‎های گیاهی خاصیت تقویت‎کننده سلامتی دارند و قرن‎هاست که به عنوان درمان‌های طبیعی از آن‎ها استفاده می‎شود.

از آنجایی که دمنوش‎ها را از انواع مختلف گل، گیاه، میوه‎ها و ادویه‎جات می‎گیرند در نتیجه طعم‌، رنگ و عطر بسیار متنوعی در آن‎ها وجود دارد و هر کسی بر اساس مزاج و طبع خود می‎تواند یکی از این دمنوش‎ها را برای خود انتخاب کند.

پیشنهاد مطالعه:لاغری با سیر سیاه

دمنوش سلامتی بیز

معرفی دمنوش سلامتی دکتر بیز

همان‎طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، اگر از آن دسته افرادی که باشید که انواع مختلف دمنوش‎ها را دنبال می‎کنید، احتمالا با دمنوش سلامتی دکتر بیز آشنایی دارید. در اینجا با تعدادی از محصولات این برند آشنا خواهیم شد.

دمنوش رازیانه


این دمنوش که بیشتر تحت عنوان شیرافزا و قاعده‌آور شناخته می‎شود، توسط تیمی از متخصصین طب سنتی ایران تهیه شده و خواص بسیاری دارد. از جمله مزایای آن می‎توان به جلوگیری از پیری زودرس در بانوان، تسکین درد قاعدگی، تسکین علائم یائسگی و افزایش شیر در مادران اشاره کرد.

به طور کلی رازیانه خود از خواص بسیاری برخوردار است. از دمنوش رازیانه به عنوان یک عامل مهم برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در صورت، جلوگیری از ریزش مو، تسکین تنگی نفس، تسکین برونشیت و درمان دیابت و تقویت مغز یاد می‎شود.

دمنوش ضد درد قاعدگی بانوان

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در بین انواع دمنوش سلامتی دکتر بیز، دمنوش ضد درد قاعدگی است که با استفاده از ترکیبات خود می‎تواند به تسکین این درد کمک شایانی کند. بخش قابل توجهی از این دمنوش نیز از رازیانه تهیه شده و برای اهدافی همچون شیرافزایی نیز استفاده می‏شود.

پیشنهاد مطالعه:تاثیر کافئین بر رشد موها 

دمنوش قاعده آور و شیرافزا دکتر بیز

کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی، کمک به ایجاد تعادل هورمون استروژن، جلوگیری از ایجاد یبوست، بهبود وضعیت گوارش، کاهش علائم مربوط به یائسگی، تقویت قوای جنسی و سم‎زدایی از دیگر فواید این دمنوش سلامتی دکتر بیز است.

پیشنهاد می‎شود که دمنوش ضد درد قاعدگی و شیرافزای بانوان را از فروشگاه دارای اصالت کالای حیلامات تهیه کنید.

دمنوش خارخاسک

این دمنوش نیز یکی از محصولات پرطرفدار مجموعه دکتر بیز است که برای کاهش درد مثانه، کمک به دفع سنگ کلیه و سنگ مثانه استفاده می‏شود. البته توصیه اکید می‎شود که حتما پیش از مصرف این دمنوش و سایر دمنوش‎ها با پزشک خود در این مورد صحبت کنید.

خود دمنوش خارخاسک از فواید و خواص بسیاری برخوردار است. برای مثال درد ناشی از آرتروز و روماتیسم همگی از التهابات بدن نشئت می‎گیرند و دمنوش خارخاسک خود یکی از بهترین گزینه‎ها برای کاهش التهاب‎های بدن است. افزایش میل جنسی نیز یکی دیگر از خواص دمنوش خارخاسک است که می‎توان از آن هم برای بانوان و هم برای آقایان استفاده کرد.

دمنوش خارخاسک دکتر بیز

دمنوش بادرنجبویه

دمنوش بادرنجبویه یکی دیگر از محصولات دمنوش سلامتی دکتر بیز است که به خاطر خواص آرام‎بخشی و کمک به بهبود وضعیت خواب شناخته شده. کاهش اضطراب و بی‎خوابی یکی از مهم‎ترین خواصی است که به دمنوش این گیاه نسبت داده‎اند. یک تحقیق در ایالات متحده نشان داده است که حدود 80 درصد از افرادی که از دمنوش بادرنجبویه استفاده می‎کردند، خواب بهتری داشته‌اند.

تقویت عملکرد شناختی، مغز و حافظه، تسکین دردهای پیش از قاعدگی، بهبود وضعیت افسردگی، تقویت سیستم ایمنی بدن، آرام‎ کردن عضلات، کاهش التهاب‎ها، از بین بردن تبخال و … از جمله فواید دیگر دمنوش این گیاه است.

دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز

سخن پایانی

با اینکه درمان‌های پزشکی و نوظهور بایستی راه ‎حل اول ما برای درمان مشکلات و بیماری‎های‎مان باشد اما در صورت تایید پزشک استفاده از دمنوش‎ها نیز می‎تواند تاثیر زیادی در ایجاد آرامش و کاهش علائم بیماری ایفا کنند. دمنوش سلامتی دکتر بیز یکی از گزینه ‎های مورد اطمینان برای همین مسئله است. این دمنوش‎ها و ترکیب آن‎ها توسط متخصصان طب سنتی تولید شده و به صورت تی‎بگ ارائه می‏شوند.

شما می‎توانید دمنوش‌های سلامتی دکتر بیز را از فروشگاه دارای اصالت کالای حیلامات بخرید.

دمنوش‎های سلامتی این مجموعه شامل دمنوش برای لاغری، مصفی خون، کاهش درد قاعدگی، شیرافزایی، کاهش افسردگی و … است و شما می‎توانید با نظر پزشک یک یا چند تا از آن‎ها را برای بهبود وضعیت سلامتی روحی و جسمی خود استفاده کنید.

نویسنده: مجله حیلامات

|

سبک زندگی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین

کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین

کرم‌های ضد چروک با وجود ترکیباتی همچون آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین C، هیالورونیک‌اسید، آلفاهیدروکسی اسید و پپتید‌ها موجب تحریک تولید کلاژن، کاهش چین و چروک و خشک‌شدن پوست می‌شوند.

3 تیر 1402

1 دقیقه

خواص سیر سیاه برای زنان

خواص سیر سیاه برای زنان

خواص سیر سیاه برای زنان چیست؟ سیر سیاه در کنترل قندخون و سندرم تخمدان پلی کیستیک چه نقشی دارد؟ روش های مصرف سیر سیاه چیست؟

6 خرداد 1403

1 دقیقه

ترفندهای آرایش کردن صورت

ترفندهای آرایش کردن صورت

آرایش صورت یک هنر است که تاثیر بسیاری بر روی ظاهر افراد دارد. با ترفندهای آرایش کردن صورت می‌توانید زیبایی خود را برجسته‌تر کنید.

20 شهریور 1402

0 دقیقه

درمان کهیر پوستی

درمان کهیر پوستی

کهیر پوستی چیست و در چه شرایطی برای بدن خطرآفرین است؟ درمان کهیر پوستی از چه طریق امکان دارد؟ چگونه کهیر را تشخیص دهیم؟

17 اسفند 1402

1 دقیقه

6 ترفند جادویی برای تمیز کردن اجاق گاز

6 ترفند جادویی برای تمیز کردن اجاق گاز

در این مقاله به معرفی ترفندهای جادویی برای تمیز کردن اجاق گاز می پردازیم و بهترین روش تمیزی و برق انداختن گاز را معرفی می کنیم.

23 مهر 1402

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.