Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

دمنوش کبد چرب

26 شهریور 1402

1 دقیقه

دمنوش کبد چرب

امروزه با مصرف غذاهای فست فودی و روغن های ناسالم شاهد ابتلای افراد زیادی از جامعه به بیماری کبد چرب هستیم. کبد از اندام های اصلی و حیاتی بدن است و بروز مشکل در آن مانند بیماری کبد چرب می تواند سلامت کلی بدن را به خطر بیندازد. زیرا کبد وظیفه ی اصلی پاکسازی بدن را برعهده دارد. باتوجه به اینکه بیماری کبد چرب بدون علائم هشداردهنده و قابل تشخیص برای همگان است، به ندرت قبل از مرحله ی پیشرفته ی آن تشخیص داده می شود. اما خبر خوب این است که با اقدامات پیشگیرانه چون مصرف دمنوش کبد چرب یا مراعات های غذایی می توانید از ظهور این بیماری پیشگیری کرده و یا در مرحله ی اولیه به درمان آن بپردازید.

بیماری کبد چرب چیست؟

کبد چربی یا استئاتوز کبدی وقتی ایجاد می شود که چربی بیش از اندازه در کبد شما تجمع پیدا کند. بطورکلی وجود چربی در تمام اندام های بدن و کبد تا حدی طبیعی است اگر مقدار این چربی از حد خاصی فراتر رود احتمالا شما به بیماری کبد چرب مبتلا شده اید. نوع پیشرفته ی کبد چرب سیروز یا زخم کبدی است که در نهایت ممکن است منجر به سرطان کبد شود.

پیشنهاد مطالعه: ایمن ترین روش رفع چین و چروک صورت 

علائم ابتلا به کبد چرب چیست؟

ابتدا به معرفی انواع گریدهای کبد چرب می پردازیم سپس علائم شایع بیماری کبد چرب را بیان می کنیم. کبد چرب دارای 4 گرید است:

گرید 1: در این نوع کبد چرب، چربی در بافت کبدی تجمع می کند و هنوز کبد وارد مرحله ی خطرساز نشده است.

گرید2: در این نوع کبد چرب، علاوه بر چربی تجمع شده در کبد، بافت کبدی نیز دچار التهاب می شود.

گرید3: در این نوع کبد چرب، التهاب ایجاد شده در کبد سبب بروز زخم های کبدی یا فیبروز می شود.

گرید4: در این نوع کبدچرب به دلیل زخم های گسترده ی کبدی بافت کبد دچار سیروز می شود و معمولا در این مرحله ترمیم بافت کبدی امکان پذیر نخواهد بود.

پیشنهاد مطالعه:علت و درمان ریزش مو

شایع ترین علائم کبدچرب

شایع ترین علائمی که در افراد مبتلا به کبد چرب بروز می کند شامل:

1-کاهش وزن شدید

2-تهوع و استفراغ

3- کبودی روی پوست

4- خون دماغ شدن

5- درد فوقانی ناحیه ی شکم

6-اسهال و یبوست

7-کاهش اشتها

8-ادار تیره

9-زرد شدن پوست و چشم است.

اهمیت رفع مشکلات کبد چرب

باتوجه به تهدیدهایی که کبد چرب برای سلامتی بدن دارد. اهمیت بروز مشکلات کبدی بیش از پیش برای شما روشن شده است. روش های مختلفی برای جلوگیری از بروز بیماری کبد چرب وجود دارد که از جمله ی آن می توان به مراعات های غذایی و خوردن نوشیدنی های گیاهی اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه: چگونه سیاهی نقاط حساس بدن را رفع کنیم؟

این روش های در مقایسه با سایر روش های شیمیایی خطرات و عوارض کمتری دارند. از جمله دمنوش گیاهی کبدچرب می توان به دمنوش گیاهی مصطفی خون اشاره کرد. این دمنوش شامل گیاهانی که تاییدیه سازمان غذا و دارو را دارد شامل ترکیباتی چون کاسنی , شاه تره , گزنه ، قاصدک , علف لیمو , به لیمو , چای سبز , گل همیشه بهار , پر سیاووش و خار مریم . به علاوه برگ مود و شیرین بیان است تا طعم دمنوش دلنشین شود و همچنین تلخی شاه تره و کاسنی گرفته شود.

دمنوش کبدچرب

از جمله ترکیبات مفید در دمنوش کبدچرب می توان به شاطره و کاسنی اشاره کرد که ترکیبات اصلی در رفع مشکل کبد چرب هستند. از فواید کاسنی و شاتره برای کبد چرب می توان به افزایش تولید ادرار و خارج کردن سموم از بدن اشاره کرد.

عرق کاسنی با ترمیم سلول های کبد به بهبود عملکرد این عضو از بدن کمک خواهد کرد. علاوه بر کبد چرب این دو گیاه در بهبود سیستم گوارش نقش موثری را دارند. همچنین شاطره سرشار از آنتی اکسیدان است که از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

دمنوش مصفی خون کبد چرب دکتر بیز صد درصد گیاهی است و کبد را تصفیه می کند و از بروز بیماری کبد چرب جلوگیری کرده و با پاکسازی کبد به درمان بیماری کبد چرب در افراد مبتلا به این بیماری می پردازد.

توصیه می شود این دمنوش پرفایده را از سایت حیلامات که دارای ضمانت اصالت کالاست تهیه کنید.

دمنوش مصفی خون دکتر بیز

سخن آخر

بدن ما بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه ی ماست. پس باید به دقت از آن مراقبت کنیم تا این سرمایه ی ارزشمند را براحتی از دست ندهیم. در میان بیماری های که ما را تهدید می کنند برخی بیماری ها با رعایت نکات تغذیه ای و دمنوش ها قابل کنترل و درمان هستند.

از جمله این بیماری، بیماری کبدچرب است که با رعایت اصول غذایی و مصرف دمنوش کبدچرب قابل کنترل و درمان است. اما نکته ی ترسناک این است که چون بیماری کبدچرب یک بیماری خاموش و کم علامت است در صورتی بی توجه ما به بدن و سلامت بدنی خود ممکن است بسیار پیشرفته و خطرناک شود و سلامت جانی ما را تهدید کند بنابراین توصیه می شود از دمنوش کبد چرب مصفی خون دکتر بیز که تاییدیه سازمان غذا و دارو دارد برای پیشگیری از این بیماری خاموش استفاده کنید.

نویسنده: مجله حیلامات

|

علمی

Ali

26 شهریور 1402

خیلی عالی و کاربردی بود خیلی ممنون

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


عوارض و معایب تکنولوژی بر زندگی

عوارض و معایب تکنولوژی بر زندگی

تکنولوژی با وجود اینکه بسیاری از کارهای روزانه ما را آسان کرده مشکلات متعددی برای ما به همراه آورده در این مقاله معایب تکنولوژی بر زندگی را بررسی می کنیم.

21 بهمن 1402

1 دقیقه

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

در این مقاله به معرفی قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می پردازیم و مزایای گانودرما و جینسینگ موجود در این محصول را بیان می کنیم.

1 مهر 1402

1 دقیقه

سیر سیاه را از کجا بخریم؟

سیر سیاه را از کجا بخریم؟

در این مقاله قصد داریم به این سوال پر تکرار پاسخ دهیم که سیرسیاه را از کجا بخریم و از کجا از کیفیت این محصول با ارزش غذایی بالا مطلع شویم؟

26 بهمن 1402

1 دقیقه

بهترین تکنیک شسشتوی ماشین بدون کارواش

بهترین تکنیک شسشتوی ماشین بدون کارواش

در این مقاله به معرفی بهترین تکنیک ها برای شستشوی ماشین بدون کارواش می پردازیم و روش هایی آسان و بی دردسر را به شما معرفی می کنیم.

18 شهریور 1402

0 دقیقه

خواص شگفت انگیز روغن آرگان بر مو

خواص شگفت انگیز روغن آرگان بر مو

از خواص شگفت‌ انگیز روغن آرگان بر مو چیزی شنیده‌اید؟ روغن آرگان برای رشد و تقویت مو، رفع موخوره و کمک به پرپشت شدن مو بسیار موثر است.

7 مرداد 1402

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.