Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

شامپو کافئین دکتر بیز

1 شهریور 1402

1 دقیقه

شامپو کافئین دکتر بیز

داشتن موهای پرپشت و خوش حالت تنها به ژنتیک افراد بستگی ندارد. شما با داشتن مراقبت های مو و نکات بهداشتی می توانید موهای خوش فرم و پرپشت داشته باشید.

یکی از این روش‎های مراقبتی، استفاده از شامپو کافئین دکتر بیز است که تاثیر بسیار زیادی در تقویت موها دارد. در ادامه قصد داریم تا با مزایای استفاده از این شامپو و تاثیر کافئین بر مو و پوست سر صحبت کنیم.

آیا کافئین می‎تواند به سلامتی موهای شما کمک کند؟

کافئین از چندین جهت می‎تواند برای سلامت مو مفید باشد؛ از کاهش آسیب به تارهای مو گرفته تا تقویت مو با مواد مغذی و ویتامین ‎های لازم برای رشد سریع مو. بنابراین برای پاسخ به این سوال باید گفت که بله! کافئین برای موهای شما مفید است.

شامپو کافئین دکتر بیز نیز یکی از این محصولات است که با ترکیب قدرتمند و منحصربه‌فرد خود پرپشتی را به موهای شما هدیه میدهد.

چرا کافئین برای رشد مو خوب است؟

کافئین می تواند به رشد مستقیم ریشه ی موها در مراحل اولیه کمک کند. در واقع کافئین هورمون DHT که سبب ریزش مو می شود، هدف قرار میدهد. هورمون DHT عامل اصلی ریزش موست که مانع جذب ویتامین ها، پروتئین ها و ترکیبات معدنی فولیکول های مو می شود.

کافئین همچنین باعث می شود، سلول‎های مو ATP بیشتری تولید کنند. ATP نوعی انرژی است که موها را تحریک و به رشد بیشتر  آن ها کمک می‎کند.

تاثیر کافئین روی رشد مو

یک تحقیق از سوی دکتر توبیاس فیشر نشان داده است که کافئین چرخه رشد مو را بین 33 تا 40 درصد افزایش می‎دهد. بنابراین استفاده از محصولات کافئینی مانند شامپو کافئین دکتر بیز می‎تواند در کوتاه‎ترین زمان ممکن شما را به هدف مدنظرتان برساند.

پیشنهاد مطالعه:معرفی دمنوش لاغری ستین

تاثیر کافئین روی رشد مو

تاثیر کافئین روی گردش خون پوست سر

کافئین به افزایش گردش خون در پوست سر نیز کمک می‎کند و فولیکول‎های مو را سالم نگه می‎دارد. زمانی که هر نوع شامپویی را مستقیما روی پوست سر ماساژ می‎دهید، در واقع در حال کمک به گردش خون در پوست سر و تحریک ریشه ها هستید.

فولیکول‎های تحریک شده مو به خاطر دریافت مواد مغذی و مواد معدنی مناسب از بدن شما با استفاده از خون‎رسانی بهتر به پوست سر، سریع‎تر، سالم‎تر و قوی‎تر خواهند شد. در نتیجه زمانی که با شامپو کافئین دکتر بیز پوست سر خود را ماساژ دهید افزایش گردش خون چند برابر خواهد بود.

چگونه به پوست سر خود کافئین برسانیم؟

بسیاری از ما برای انرژی گرفتن در روز نیاز به یک فنجان قهوه داریم. چرا نباید از قهوه برای انرژی گرفتن موی خود استفاده کنیم؟ محصولات متفاوتی برای رساندن کافئین به موی سر وجود دارد.

انواع مختلف ماسک، شامپو، سرم مو و … برای انجام این کار وجود دارد. اما ما به شما شامپوی کافئین دکتر بیز را پیشنهاد می‎کنیم.

روش استفاده از شامپوی کافئین ‎دار

روش استفاده از این شامپو نیز بسیار ساده است. ابتدا موها و پوست سر خود را کاملا خیس کنید. سپس با توجه به حجم موهای‎تان اندازه مناسبی از شامپو را در دستان خود بریزید و سر و موهای خود را به شامپو آغشته کنید.

در این مرحله شروع به ماساژ پوست سر خود کنید. بعد از اینکه شامپو به مدت 2 دقیقه روی پوست سر شما قرار گرفت آن را به طور کامل با آب بشویید.

شامپوی کافئین دکتر بیز را از کجا تهیه کنیم؟

این شامپو یکی از بهترین گزینه‎ها برای جلوگیری از ریزش مو، افزایش سرعت رشد مو، تحریک فولیکول‎ها و مقاوم‎سازی ریشه است. بنابراین اگر دوست دارید که یک برنامه روزانه برای شست‎وشوی موی خود داشته باشید و به دنبال پرپشتی موهای‎تان هستید، پیشنهاد می‎کنیم که این شامپوی دکتر بیز را به روتین خود اضافه کنید.

شما می‎توانید محصولات مراقبت از مو دکتر بیز را از حیلامات بخرید.

این فروشگاه یکی از بزرگ‎ترین مجموعه‎ های ارائه کننده محصولات دکتر بیز است و شما می‎توانید شامپوی دکتر بیز را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید. کافی است که روی لینک بالا کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه: از بین بردن سیاهی نواحی حساس بدن

شامپو برای پرپشت کردن مو

 

سخن پایانی

همان‌طور که دیدید، کافئین با تحریک فولیکول‎های مو می‎تواند به رشد سریع‎تر و بهتر آن‎ها کمک کرده و باعث سلامتی هر چه بیشتر مو شود. شامپو کافئین دکتر بیز یکی از مشهورترین شامپو‎های حاوی کافئین است.

شما می‎توانید شامپو کافئین دکتر بیز را با ارزانترین قیمت از اینجا بخرید.

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


خواص سیر سیاه بیز

خواص سیر سیاه بیز

خواص سیر سیاه بیز برای درمان بیماری های معده و کبد و جلوگیری از بروز سرطان است. همچنین این ماده شگفت انگیز در لاغری و چربی سوز موثر است.

18 تیر 1402

0 دقیقه

سیر سیاه را از کجا بخریم؟

سیر سیاه را از کجا بخریم؟

در این مقاله قصد داریم به این سوال پر تکرار پاسخ دهیم که سیرسیاه را از کجا بخریم و از کجا از کیفیت این محصول با ارزش غذایی بالا مطلع شویم؟

26 بهمن 1402

1 دقیقه

معرفی دمنوش لاغری ستین

معرفی دمنوش لاغری ستین

اهمیت لاغری و تناسب اندام در چیست؟ تناسب اندام چه تاثیری روی ذهن و بدن ما خواهد داشت؟ دمنوش لاغری ستین چگونه به چربی سوزی کمک می کند؟

26 مرداد 1402

1 دقیقه

تاثیر خواب بر زیبایی

تاثیر خواب بر زیبایی

در این مقاله به بررسی تاثیر خواب بر زیبایی پوست پرداخته می شود. چگونگی رسیدن به زیبایی با خواب خوب را بیان می کنیم. همچنین تاثیر خواب خوب در درخشندگی پوست، جلوگیری از بروز چین و چروک و آکنه به طور مفصل توضیح داده می شود.

10 خرداد 1402

1 دقیقه

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان چیست؟ بهترین مارک ضد آفتاب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ چرا استفاده از کرم ضد آفتاب اهمیت دارد؟

18 فروردین 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.