Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

ماسک لیفتینگ صورت

12 مهر 1402

1 دقیقه

ماسک لیفتینگ صورت

سالهاست که به تاخیر انداختن روند پیری پوست و جلوگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک پوست به یکی از دغدغه های اصلی افراد تبدیل شده است. انواع روش های جراحی و کلینیکی برای جوانسازی، لیفت صورت و حفظ شادابی پوست گسترش پیدا کرده است.

در بین روش های پرمخاطره جراحی و کلینیکی روش های خانگی و استفاده از ماسک لیفتینگ صورت جزء پرطرفداران روش های لیفت محسوب می شوند. زیرا علاوه بر بی خطر و ارزان بودن، قابل کاربرد برای همه هستند.

همچنین با استفاده از ماسک لیفتینگ صورت بدون عوارض و بدون ایجاد دوران نقاهت می توانید، جوانی پوست خود را حفظ کنید. در این مقاله به بررسی اثرگذارترین ماسک لیفتینگ صورت می پردازیم.

علت ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست صورت

با افزایش سن بدلیل کاهش کلاژنسازی، پوست صورت بتدریج استحکام خود را از دست می دهد و دچار افتادگی می شود. در این حالت خطوط ریزی روی پوست ایجاد می شود که در صورتی بی توجهی این خطوط عمقی خواهد شد و به چین و چروک تبدیل می شوند.

علاوه بر افزایش سن موارد دیگری هم می توانند باعث تسریع روند ایجاد چین و چروک شوند که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-خشکی بیش از حد پوست صورت یا کم آبی بدن:

اگر به آبرسانی به اندازه ی پوست خود اهمیت ندهید و پوست شما برای مدت زمان طولانی خشک بماند. این خشکی باعث ایجاد خطوط پوستی می شوند که روند ایجاد چروک را تسریع می کنند. بنابراین از آبرسان های مناسب پوست استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین کرم رفع چین و چروک پوستی

عوامل آسیب زا خشکی پوست

2-قرارگیری در معرض آفتاب بدون ضدآفتاب:

اشعه های uv خورشیدی جزء اشعه های تخریب کننده بافت های پوستی محسوب می شوند. این اشعه ها باعث تخریب کلاژن پوست می شوند. تخریب کلاژن و الاستین پوست منجر به ایجاد چین و چروک پوستی می شود.

3-مصرف برخی داروها و استفاده از سیگار و دخانیات

4-عوامل ژنتیکی

برخی به صورت ژنتیکی دارای پوست حساس هستند و این عامل باعث می شود که نسبت به هم سن و سالان خود زودتر دچار افتادگی و شلی پوست و بالطبع بروز چین و چروک شوند.

5- داشتن تغذیه ی مناسب و استفاده از ترکیبات کلاژن ساز می تواند در بهبود بافت پوست شما موثر باشد.

حالا که عوامل آسیب زننده به پوست خود را شناختید بهتر است با حذف این عوامل و استفاده از ماسک لیفتینگ صورت مناسب به بهبود بافت پوست خود کمک کنید.

ماسک لیفتینگ صورت

ماسک لیفتینگ صورت سفیده ی تخم مرغ و آبلیمو

برای تهیه ی این ماسک ابتدا سفیده ی تخم مرغ را کامل بزنید تا سفت شود. سپس دو قاشق مرباخوری به آن آبلیموی تازه اضافه کنید. بعد از مخلوط کردن کامل این ماسک را روی تمام نواحی صورت بجز درو چشم خود بزنید و بعد از خشک شدن با آب ولرم بشورید. سفیده ی تخم مرغ حاوی 69 پروتئین حیاتی برای پوست صورت است که به داشتن پوست با کیفیت و برگرداندن حالت ارتجاعی پوست کمک می کند.

با استفاده ی مداوم از این ماسک چین و چروک دائمی پوست از بین می رود.

پیشنهاد مطالعه: رفع سیاهی نقاط حساس بدن

ماسک لیفتینگ صورت تخم مرغ

ماسک لیفتینگ صورت گل رس و گلاب

این ماسک جزء یکی از تاثیرگذارترین ماسک لیفتینگ صورت است. برای تهیه این ماسک باید یک قاشق غذاخوری خاک رس را با یک قاشق مرباخوری گل رس مخلوط کنید و بر روی پوست صورت خود به خوبی پخش کنید.

این ماسک را به صورت دورانی روی پوست خود استفاده کنید و بعد از خشک شدن با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک لیفتینگ صورت با برنج

آب برنج را با یک قاشق عسل و یک قاشق شیر ولرم مخلوط کنید و روی پوست خود با یک براش نرم به خوبی پخش کنید. بعد از نیم ساعت پوست خود را با آب برنج شستشو دهید.

آب برنج حاوی انواع ویتامین های گروه B است که به عنوان یک لوسیون پرفایده برای پوست کاربرد دارد. شما می توانید به صورت روزانه از لوسیون استفاده کنید. همچنین آب برنج سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند پوست شما را بخوبی هیدراته کند و از خشکی آن جلوگیری کند.

پیشنهاد مطالعه:اهمیت آبرسانی پوست صورت

ماسک لیفتینگ صورت برنج

سرم لیفتینگ صورت

در بین روش های غیرجراحی کرم های لیفت صورت از موثرترین محصولات برای رفع خطوط و چین و چروک های پوستی هستند. زیرا این کرم ها حاوی کلاژن و ترکیبات کلاژن ساز هستند که باعث افزایش استحکام بافت پوستی می شوند همچنین با آبرسانی مناسب پوست از خشکی پوست و بروز چین و چروک های ناشی از خشکی پوست جلوگیری می کنند.

در این بین سرم لیفتینگ گاتیو از جمله سرم های پرطرفدار برای رفع اثرات پیری و جلوگیری از ایجاد چین و چروک محسوب می شود.

سرم لیفتینگ گاتیو شامل ترکیبات مفیدی چون :

هیالورونیک اسید

ویتامین E

ویتامین A

رتینول

پیپتدهای لیفت کننده و جوانساز

و سدیم pac است.

سرم لیفتینگ صورت گاتیو

هیالورونیک اسید قوی ترین آبرسان پوستی است که صد برابر وزن خود آب جذب می کند و مولکول های آب را در سطح پوست نگه می دارد و از خشکی پوست جلوگیری می کند. کاهش هیالورونیک اسید طبیعی بدن باعث بروز چین و چروک پوستی می شود که سرم روشن کننده گاتیو می تواند این کبود را جبران کند.

ویتامین A و E به جوانسازی پوست صورت کمک می کنند. همچنین این ویتامین ها حاوی آنتی اکسیدان هستند که به افزایش گردش خون و افزایش استحکام پوستی کمک می کنند.

رتینول موجود در این سرم با افزایش میزان کلاژن سازی پوست چین و چروک و نشانه های پیری پوست را از بین می برد. همچنین خاصیت لایه برداری برداری آن سبب روشن و شفاف شدن پوست می شود.

همچنین این سرم پرفایده به رفع لک و از بین رفتن آثار ناهمواری در پوست کمک می کند.

سرم لیفتینگ گاتیو را با مناسبترین قیمت از اینجا بخرید.

سخن آخر

پوست نیز مانند سایر اندام های بدن برای حفظ سلامتی و زیبایی به مراقبت نیاز دارد. در بین روش های مراقبت و جوانسازی پوست روش های خانگی نسبت به متدهای جراحی روش های بی خطر و بدون دردسری هستند.

در این مقاله به معرفی چند ماسک لیفتینگ صورت پرفایده پرداختیم. همچنین یک سرم لیفتینگ شگفت انگیز را معرفی کردیم که علاوه بر بهبود بافت پوست و رفع افتادگی آن باعث افزایش آبرسانی و پیشگیری از ایجاد چین و چروک جدید پوستی خواهد شد.

اگر شما هم به زیبایی و جوانی خود اهمیت می دهید پیشنهاد می شود از این روش های پرفایده و بی خطر برای بهبود سلامت پوست خود استفاده کنید.

 

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما چیست؟

در این مقاله به بررسی قارچ گانودرما، خواص سلامتی و مزایای آن می پردازیم و محصولاتی که با این قارچ پرخاصیت تهیه می شوند معرفی می کنیم.

5 دی 1402

1 دقیقه

بهترین تکنیک شسشتوی ماشین بدون کارواش

بهترین تکنیک شسشتوی ماشین بدون کارواش

در این مقاله به معرفی بهترین تکنیک ها برای شستشوی ماشین بدون کارواش می پردازیم و روش هایی آسان و بی دردسر را به شما معرفی می کنیم.

18 شهریور 1402

0 دقیقه

فواید مدیتیشن چیست؟

فواید مدیتیشن چیست؟

بررسی فواید مدیتینشن برای سلامت ذهن و بدن و بیان روش های آسان انجام مدیتیشن برای رسیدن به تمرکز و کنترل استرس های روزانه را در این مقاله به طور مفصل بیان می کنیم.

13 خرداد 1402

1 دقیقه

معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز

معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز

در این مقاله به معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز فواید و مضرات استفاده از این دمنوش می پردازیم. همچنین ترکیبات تشکیل دهنده ی آن را بیان میکنیم

15 دی 1402

1 دقیقه

خواص سیر سیاه برای زنان

خواص سیر سیاه برای زنان

خواص سیر سیاه برای زنان چیست؟ سیر سیاه در کنترل قندخون و سندرم تخمدان پلی کیستیک چه نقشی دارد؟ روش های مصرف سیر سیاه چیست؟

6 خرداد 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.