Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

فواید سبوس برنج دکتر بیز

4 شهریور 1402

1 دقیقه

فواید سبوس برنج دکتر بیز

سبوس برنج ماده‎ای است که طی آماده سازی برنج سفید از آن جدا می‏شود. اما این جداسازی به این معنا نیست که سبوس بی فایده است! سبوس غنی از آنتی‎اکسیدان بوده و یکی از بهترین مواد برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‎هایی همچون سرطان معده و روده بزرگ است. همچنین این ماده می‎تواند به سلامت سیستم قلبی و عروقی، تقویت موها، سلامت پوست و درمان چاقی کمک کند. با ما همراه باشید تا با جزئیات این ماده ارزشمند بیشتر آشنا شویم.

سبوس برنج چیست؟

سبوس برنج در واقع همان پوسته خارجی برنج است که به قسمت نشاسته ه‎ای چسبیده و از خواص بسیاری برخوردار است. برنجی که ما می‎خوریم و به عنوان برنج سفید شناخته می‏شود فاقد سبوس است و به همین خاطر بخش قابل توجهی از ویتامین‎های آن از بین می‎رود. به برنجی که سبوس آن از بین نرفته باشد، برنج قهوه‎ای گفته می‏شود.

فواید سبوس برنج دکتر بیز برای کاهش وزن

سبوس برنج به خاطر ترکیبات منحصربه‌فرد خود کاهش‎ دهنده کلسترول است. همچنین این ماده سرشار از فیبر است. فیبر خود یکی از مهم‎ترین مواد برای کاهش وزن در نظر گرفته می‎شود. فیبر می‎تواند از ایجاد گرسنگی مداوم و تمایل برای مصرف غذا جلوگیری کند. یکی از روش‎های غیرمستقیم سبوس برای کاهش وزن جلوگیری از ایجاد یبوست است. به این خاطر که یبوست خود یکی از مهم‎ترین عوامل برای ایجاد چاقی است.

پیشنهاد مطالعه:لاغری با سیر سیاه

لاغری با سبوس برنج

عموم افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند می‎دانند که رسیدن به این هدف نیازمند ورزش و فعالیت بدنی است. زمانی که ورزش می‎کنید نیاز به مواد خاصی برای تقویت بدن خود هستید که از جمله آن‎ها می‎توان به ویتامین‎ B6، پروتئین و فیبر اشاره کرد و سبوس تمامی این موارد را در خود دارد.

سبوس برنج باکیفیت یکی از محصولات دکتر بیز است و شما می‎توانید این محصول یا پک سلامتی دکتر بیز از را از حیلامات بخرید.

فواید سبوس برنج دکتر بیز برای مو

سبوس برنج به عنوان یکی از محصولات دکتر بیز، می‎تواند با تحریک پیاز مو منجر به تقویت و رشد مو شود. علت این اتفاق نیز وجود ویتامین B در این ماده یعنی سبوس برنج است. ویتامین دیگری که در این ماده وجود دارد، E است که می‎تواند از ریزش و سفید شدن ناگهانی مو جلوگیری نماید.

از سویی دیگر، مس و آهن موجود در آن می‎تواند به بهبود گردش خون در پوست سر کمک کرده و باعث تقویت فولیکول‎های مو شود. همین موضوع به رشد بیشتر مو و پرپشت شدن آن کمک خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه:شامپو کافئین دکتر بیز

در صورتی که دچار مشکل ریزش مو هستید یا سرتان شوره می‎دهد، کافی است که دو قاشق غذاخوری از سبوس را با دو لیتر آب جوشیده ترکیب کرده و بعد از گذشت 15 دقیقه و ته‎‏نشین شدن سبوس‌ها، آب را روی سر خود بریزید و بعد از آن موها را با شامپو بشویید و در نهایت به طور کامل آن را آبکشی کنید.

فواید سبوس برنج دکتر بیز برای درمان یبوست

یبوست یک بیماری مزمن روده ای است که اگر درمان نشود نه تنها عملکرد سیستم گوارشی مختل می شود بلکه سلامت پوست و مو را تحت تاثیر قرار می دهد. داروهای مخلتفی برای درمان یبوست پیشنهاد می شود. اما در کنار عوارض بیشمار، این داروها عملکرد طبیعی روده را از بین می برند و به عبارتی روده ها را تنبل می کنند.

برای درمان بیماری یبوست بهتر است از ترکیبات طبیعی که روده را وادار به فعالیت می کنند، استفاده شود. سبوس برنج سرشار از فیبر است. فیبر عملکرد روده ها را بهبود می بخشد و باعث رانش مدفوع از روده می شود و به درمان یبوست کمک می کند. همچنین چون روده را فعال میکند مشکل تنبلی روده حاصل نخواهد شد.

پیشنهاد مطالعه:خواص قهوه گاندرما بیز

درمان یبوست با سبوس برنج

فواید سبوس برنج دکتر بیز برای پوست

سبوس برنج و روغن آن سرشار از آنتی‎اکسیدان‎ها و ویتامین B و E است و بعد از مصرف به سرعت می‎تواند به مراقبت از پوست کمک کند. سبوس برنج برای قرن‎ها در ژاپن به عنوان یک عنصر کلیدی در پاک‎کننده‎ها، ماسک‎ها، تونرها و پودرهای حمام برای صاف و لطیف نگه داشتن پوست مورد استفاده قرار گرفته است.

ماده‎ای به نام اسکوالن که به طور طبیعی در سبوم انسان وجود دارد (روغن موجود در پوست که آن را هیدراته نگه می‎دارد) در سبوس برنج نیز موجود است. در عین حال اسیدهای چرب موجود در سبوس برنج و روغن آن به همراه سایر مواد مغذی از خواص ضدپیری بسیاری برخوردارند و در عین حال باعث محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خواهند شد. سبوس برنج یکی از محصولات دکتر بیز است که می‎توانید آن را با شیر داغ، نسکافه، قهوه و حتی ماست مصرف کنید. به طور کلی از جمله خواص این ماده می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک زودرس
  • مناسب برای پوست‎های مستعد آکنه
  • نرم و صاف کردن پوست
  • به مهار رنگدانه ملانین کمک می‎کند
  • رنگ و بافت پوست را یکنواخت می‎کند
  • محافظت از پوست را افزایش می‎دهد

 سخن پایانی

ما در این نوشته سعی کردیم که تنها بخشی از مزایا و فواید سبوس برنج را با یکدیگر بررسی کنیم. با این حال مزایای این ماده بسیار بیشتر از این حرف‎هاست.

اگر شما هم تمایل به خرید آن دارید می‎توانید سبوس برنج دکتر بیز را از اینجا بخرید و این محصول را از طریق همین لینک با قیمت مناسب و کاملا مقرون و به صرفه  و در بالاترین سطح کیفی خریداری در اختیار داشته باشید. با محصولات دکتر بیز شادابی و سلامتی را به خودتان هدیه دهید

نویسنده: مجله حیلامات

|

سلامت

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری معده پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده

مطالب پیشنهادی


منابع آنتی اکسیدان

منابع آنتی اکسیدان

در این مقاله با هدف پیشگیری از بروز سرطان به معرفی منابع آنتی اکسیدان طبیعی برای بدن پرداخته شد همچنین فواید مصرف آنتی اکسیدان برای بدن بیان شد.

4 مهر 1402

1 دقیقه

دلایل ورم معده

دلایل ورم معده

دلایل ورم معده چیست؟ گاستریت چیست؟ ورم معده چه زمانی رخ میدهد؟ چگونه می توانیم ورم معده را درمان کنیم؟

10 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

روتین پوست چرب

روتین پوست چرب

روتین پوست چرب چیست؟ برای جلوگیری از ایجاد جوش در پوست چرب و جوش دار از چه محصولاتی استفاده کنیم؟ بهترین محصولات ضدچروک برای پوست چرب.

28 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

در این مقاله قصد داریم طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت را برای شما شرح دهیم و خواص جوانه گندم برای سلامتی بدن را توضیح دهیم.

30 دی 1402

1 دقیقه

کرم ترمیم کننده گاتیو

کرم ترمیم کننده گاتیو

کرم ترمیم کننده گاتیو چیست؟ مزیت استفاده از کرم گاتیو چیست؟ این کرم چه ترکیباتی دارد و از چه موادی ساخته شده است؟

8 شهریور 1402

0 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.