Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

محصولات زیبایی و مراقبت از پوست

15 آبان 1402

1 دقیقه

محصولات زیبایی و مراقبت از پوست

پوست ما علاوه بر اینکه در زیبایی و جوانی ما موثر است. اولین مانع دفاعی برای بدن محسوب می شود. هنگامی که پوست خشک یا تحریک پذیر شود، ممکن است ترک هایی ایجاد شود که شما را مستعد ابتلا به عفونت کند. بنابراین شناخت محصولات زیبایی و مراقبت از پوست از اهمیت بالایی برخوردار است.

روتین مراقبت از پوست چیست؟

مراقبت از پوست به دلایل زیر اهمیت دارد

1-پوست شما را همواره سالم نگه میدارد.

2- از بروز آکنه و چین و چروک پوستی خودداری می کند.

3- از بروز خشکی بیش از حد و آسیب های پوستی جلوگیری می کند.

4-به حفظ و داشتن ظاهری شاداب کمک می کند.

اگر بدانیم روتین مراقبت از پوست نه تنها سخت نیست بلکه بسیار ساده است همواره مراقبت از پوست را در اولویت فعالیت های روزانه خود قرار می دهیم.

بهترین محصولات زیبایی و مراقبت از پوست

امروزه به هر سوپرمارکت یا داروخانه ای که مراجعه کنید محصولات مراقبت از پوست فراوانی را مشاهده می کنید. بنابراین باید برای یافتن بهترین محصولات زیبایی و مراقبت از پوست با ترکیبات مهم و اصلی آن آشنا شوید:

بهترین محصولات زیبایی و مراقبت از پوست باید شامل:

1- کلاژن و الاستین باشند:

با افزایش سن و گذر از 30 سالگی تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد. هنگامی که پوست کلاژن کمی داشته باشد، استحکام خود را از دست می دهد و دچار شلی و افتادگی خواهد شد. محصولات پوستی حاوی کلاژن به بهبود بافت پوستی و بازگردانی خاصیت کشسانی آن کمک می کنند.

پیشنهاد مطالعه:درمان تیرگی ها و ترک های پوستی

نقش کلاژن در استحکام پوست

2-آلفا هیدروکسی اسیدها (AHA) شامل اسید سیتریک یا اسید تارتاریک

کرم ها و لوسیون های حاوی آلفا هیدروکسی اسید ممکن است به رفع خطوط و چین و چروک، رنگدانه های نامنظم و لکه های پیری کمک کنند.

همچنین ممکن است به کوچک کردن منافذ باز کمک کند. عوارض جانبی آلفا هیدروکسی اسیدها شامل تحریک خفیف و حساسیت به خورشید است. برای جلوگیری از سوزش توسط خورشید باید روزانه از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

3-حاوی رتینول باشد.

رتینول باعث افزایش و تحریک تولید کلاژن شده و به جوانسازی و سفت شدن پوست کمک بسیاری می‌کنند. جالب است بدانید، رتینول تجویز‌شده توسط پزشک، در درمان جوش سرسفید، جوش سرسیاه و بسته شدن منافذ پوستی موثر بوده و همچنین موجب پاکسازی پوست و کنترل ترشح چربی و سبوم پوست می‌شود.

4-اسید ال اسکوربیک (ویتامین C)

استفاده از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست حاوی ویتامین سی می تواند فواید زیر را برای پوست شما به ارمغان بیاورد:

استفاده از ویتامین C برای پوست شما فواید زیادی دارد. از جلمه:

  • ویتامین سی برای اکثر انواع پوست بی خطر است
  • به آبرسانی بهتر پوست شما کمک می کند.
  • ویتامین سی با جلوگیری از تولید رنگدانه در پوست می تواند پوست شما را روشن کند.
  • می تواند پوست شما را در برابر اشعه های ماوراء بنفش محافظت کند.
  • محصولات زیبایی و مراقبت از پوست حاوی ویتامین سی باعث کاهش التهابات پوستی در موضعه مصرف کرم می شوند.
  • این محصولات منجر به افزایش استحکام بافت پوستی می شوند.​

پیشنهاد مطالعه: لیفتینگ صورت بدون عارضه، بدون جراحی

نقش ویتامین سی در زیبایی

5-هیالورونیک اسید

آبرسانی عمیق پوستی و جلوگیری از بروز چین و چروک با هیالورونیک اسید امکان پذیر است. این ترکیب با اتصال خود به مولکول های آب سبب می شود که شادابی پوست برای مدت طولانی تر باقی بماند و همچنین از بروز خطوط ناشی از خشکی و ترک های پوستی جلوگیری می کند.

از آنجا که هیالورونیک اسید حساسیت پوستی ندارد و در بهبود زخم و آکنه نیز موثر است، پیشنهاد می شود از محصولات زیبایی و مراقبت از پوستی استفاده کنید که حاوی هیالورونیک اسید باشد.

6-کیوتن Q10

محصولات مراقبت از پوست حاوی هیدروکینون اغلب کرم های سفید کننده یا روشن کننده نامیده می شوند. این محصولات مراقبت از پوست برای روشن کردن هایپرپیگمانتاسیون مانند لکه های ناشی از افزایش سن و لکه های تیره (ملاسما یا کلواسما) مربوط به بارداری یا هورمون درمانی استفاده می شوند.

کرم شب و روز لاکچری کوین

محصولات زیبایی و مراقبت از پوستی که در روز و شب مورد استفاده قرار می گیرند، باید متفاوت باشند و شما نمی توانید از یک محصول یک کرم در طول و روز و شب هنگام استفاده کنید. زیرا محصولاتی که در روز استفاده می شوند باید دارای ترکیبات محافظت کننده بیشتر و محصولاتی که در طی شب استفاده می شوند باید حاوی ترکیبات ترمیم کننده بیشتری باشند.

شب، هنگام آرامش و استراحت پوست است و بافت پوستی فرصت بیشتری برای ترمیم و بازسازی دارد، بنابراین استفاده از محصولات غنی از ترکیبات مغذی می تواند به روند بازسازی و بهبود پوستی شما را تسریع کنند.

یکی از برندهای پرفایده که حاوی کرم شب و روز است، لاکچری کوین است. اگر شما هم به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهید با ما همراه باشید تا با کرم های شب و روز لاکچری کوین بیشتر آشنا شویم.

کرم روز لاکچری کوین

این کرم که برای استفاده ی روزانه ی شما طراحی شده است علاوه بر دارا بودن ترکیبات مفیدی چون هیالورونیک اسید، کیوتن Q10، در تحریک کلاژن سازی پوست و داشتن پوستی مستحکم نقش دارد و از بروز چین و چروک جلوگیری می کند.

این کرم همچنین حاوی ترکیبات محافظتی چون SPF و آنتی اکسیدان در برابر اشعه ی خورشیدی است.

محافظت از پوست در برابر آلاینده ها و اشعه های خورشیدی از این جهت دارای اهمیت است که سبب می شود روند پیری پوست به تعویق بیوفتد و وضعیت سلامت پوست دچار مخاطره نشود.

 

برای داشتن پوستی سالم و جوان کرم روز لاکچری کوین را از اینجا بخرید.

کرم روز لاکچری کوین

کرم شب لاکچری کوین

کرم شب لاکچری کوین به بازسازی پوست شما کمک می کند. برای بازسازی پوست لازم است که ابتدا سطح پوست از سلول های مرده، سلول های آسیب پذیر یا تیرگی و کدری پاک شود.

ترکیباتی چون اسید استئاریک و رتینول به پاکسازی سطح پوست و لایه برداری آن کمک می کنند. همچنین وجود دایمتیکون در ساختار این کرم باعث از بین بردن منافذ باز پوستی و جلوگیری از ایجاد آکنه می شود.

بعد از این مرحله باید پوست با کلاژن سازی و آبرسانی درست بازسازی شود. وجود هیالورونیک اسید و ترکیبات کلاژن ساز در ساختار این کرم سبب می شوند که بازسازی پوستی کاملی در زمان استراحت شبانگاهی ایجاد شود.

برای کمک به بازسازی و سلامت پوستی خود می کرم روز لاکچری کوین

کرم شب لاکچری کوین

سخن آخر

داشتن پوستی بی عیب و نقص و زیبا مستلزم رسیدگی و توجه روزانه است. پوست علاوه بر مراقبت به ترکیبات آبرسان، کلاژن ساز و تقویت کننده نیاز دارد. بنابراین باید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست انتخاب کنید که حاوی تمام ترکیبات مورد نیاز پوست شما باشند.

در بین محصولات مراقبت از پوست کرم شب و روز لاکچری کوین با دارا بودن آنتی اکسیدان، آبرسان های عمیق پوستی، ترکیبات پاک کننده و بازسازی کننده پوستی یک محصول متمایز و ویژه است که شما می توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید و روز به روز زیباتر شوید.

نویسنده: مجله حیلامات

|

سلامت

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


درمان تیرگی ها و ترک های پوستی

درمان تیرگی ها و ترک های پوستی

آرزوی ما داشتن پوستی صاف و روشن و بدون عیب و نقص است. این آرزو با استفاده از کرم روشن کننده ی بدن گاتیو که باعث رفع تیرگی نواحی خاص بدن می شود و کرم استرچ مارک گاتیو که خطوط ناخوشایند پوست را رفع می کند تاحدودی محقق می شود.

20 خرداد 1402

1 دقیقه

معجزه ای برای کبد چرب

معجزه ای برای کبد چرب

در این مقاله قصد داریم برای شما ترکیبی که به عنوان معجزه ای برای کبد چرب عمل می کند را معرفی کنیم تا بتوانید مشکلات کبدی خود را کنترل کنید. و سلامت این اندام ضروی بدنتان را ارتقا دهید.

5 اسفند 1402

1 دقیقه

سیر سیاه را از کجا بخریم؟

سیر سیاه را از کجا بخریم؟

در این مقاله قصد داریم به این سوال پر تکرار پاسخ دهیم که سیرسیاه را از کجا بخریم و از کجا از کیفیت این محصول با ارزش غذایی بالا مطلع شویم؟

26 بهمن 1402

1 دقیقه

تفاوت آبرسان و کرم مرطوب کننده

تفاوت آبرسان و کرم مرطوب کننده

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده چیست؟ برای پوست خشک، چرب و مختلط مرطوب کننده مناسب است یا َآبرسان؟ مزایای مرطوب کنندگی و آبرسانی چیست؟

16 خرداد 1403

1 دقیقه

روتین پوست چرب

روتین پوست چرب

روتین پوست چرب چیست؟ برای جلوگیری از ایجاد جوش در پوست چرب و جوش دار از چه محصولاتی استفاده کنیم؟ بهترین محصولات ضدچروک برای پوست چرب.

28 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.