Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

بهترین تونر برای پوست چرب

23 فروردین 1403

1 دقیقه

بهترین تونر برای پوست چرب

داشتن پوست چرب می تواند یک نعمت و یا یک نفرین باشد. از یک طرف، داشتن پوست چرب به معنای چین و چروک کمتر و ظاهری جوان تر است. از سوی دیگر، می تواند منجر به درخشندگی بیش از حد، مسدود شدن منافذ و مبارزه دائمی با جوش ها شود. تونرها را وارد روتین مراقبت از پوست خود کنید ، این ترکیبات قهرمانان گمنام روتین های مراقبت از پوست، هستند که می توانند به کنترل و جلوگیری از بروز جوش در پوست شما منجر شوند.

در این مقاله قصد داریم بهترین تونر برای پوست چرب را به شما معرفی کنیم تا با کنترل چربی پوست بتوانید از بروز چین و چروک صورت جلوگیری کنید و ظاهر زیبا و باطراوت خود را همواره حفظ کنید با ما همراه باشید.

 

بهترین تونر برای پوست چرب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

پوست چرب دارای مشخصه ی  تولید بیش از حد سبوم، روغن طبیعی پوست است. این روغن اضافی می تواند منجر به مسدود شدن منافذ و آکنه شود. تونرها با از بین بردن روغن باقیمانده، کثیفی و ناخالصی ها پس از پاکسازی، نقش مهمی در مبارزه با این مسائل دارند. آنها همچنین به تعادل سطح pH پوست کمک می کنند و پوست را برای محصولات مراقبت از پوست بعدی آماده می کنند.

 

بهترین تونر برای پوست چرب

تونر صورت ویتابلا مخصوص پوست چرب و مختلط یکی از بهترین تونر برای پوست چرب است که دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • دارای خواص آنتی باکتریالی برای پوست
  • ضد التهاب و آرامش بخش
  • کمک به کاهش چین و چروک پوست صورت
  • فاقد پارابن و فاقد سولفات
  • کمک به بهبود لک صورت
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • کمک به شفافیت روشن شدن پوست
  • از بین بردن هرگونه آثار باقی مانده از آلودگی و آرایش
  • آبرسانی عمیق و تغذیه پوست
  • حاوی ویتامین
  • حاوی هیالورونیک اسید

 

تونر ویتابلا مخصوص پوست چرب و مختلط

5 فایده استفاده از تونرهای پوستی

پوست شما را پس از پاکسازی متعادل می کند.

برخی از پاک‌کننده‌ها می‌توانند در حین پاک‌سازی پوست شما را بیش از حد از بین ببرند و در این فرآیند آن را خشک کنند. استفاده از تونر پس از پاکسازی به بازگرداندن تعادل به پوست شما کمک می کند و از احساس سفت یا خشکی بیش از حد آن جلوگیری می کند.

پوست شما را آبرسانی می کند

تونرهای صورت بر پایه آب هستند و با هدف بازگرداندن آبرسانی به پوست شما پس از پاکسازی صورت می گیرند. بسیاری از آنها شامل مواد آبرسان اضافی برای چسباندن آب به پوست شما برای نتایج ماندگارتر هستند.

پوست شما را شاداب می کند

پاشیدن پوست با اسپری روی تونر، راهی عالی برای شروع (و پایان) روتین روزانه شماست. این احساس شگفت انگیزی است – و شما شایسته درمان خود هستید.

پوست شما را تسکین می دهد

استفاده از تونر صورت با منبع گیاهی راهی عالی برای ایجاد حس آرامش برای پوست شما است و قرمزی یا ناراحتی موقت را کاهش می دهد.

به از بین بردن چربی و آرایش کمک می کند

  •  به از بین بردن چربی و آرایش کمک می کند

افزودن تونر صورت به برنامه روزانه می تواند به از بین بردن آلودگی های اضافی و سایر ناخالصی های باقی مانده روی پوست شما کمک کند.

تمیز کردن پوست

ناخالصی های باقی مانده را از بین می برد

حتی پس از پاکسازی، ممکن است آثاری از کثیفی، چربی و آرایش روی پوست باقی بماند. تونر به عنوان یک پاک کننده نهایی عمل می کند و تضمین می کند که تمام ناخالصی ها پاک شده و پوست شما را شاداب و تمیز می کند.

  •  

پوست را برای محصولات بعدی آماده می کند

استفاده از تونر پوست را برای جذب بهتر سرم ها، مرطوب کننده ها و سایر محصولات مراقبت از پوست آماده می کند. این بدان معنی است که مواد فعال موجود در آن محصولات می توانند به طور موثرتری نفوذ کنند.

منافذ را به حداقل می رساند

برخی از تونرها، به ویژه آنهایی که حاوی مواد قابض مانند فندق جادوگر هستند، می توانند به سفت شدن و کوچک شدن ظاهر منافذ کمک کنند. این به پوست بافتی صاف تر و صاف تر می دهد.

  •  

روغن اضافی را کنترل می کند

برای افرادی که پوست چرب دارند، تونرها می توانند بازی را تغییر دهند. آنها به حذف چربی اضافی، جلوگیری از مسدود شدن منافذ و کاهش درخشندگی کمک می کنند. به دنبال تونرهایی با مواد تنظیم کننده روغن مانند اسید سالیسیلیک باشید.

 

آرامبخش و تسکین دهنده است

تونرهای حاوی مواد تسکین دهنده مانند آلوئه ورا یا بابونه می توانند برای پوست تحریک شده یا ملتهب تسکین دهند. آنها به کاهش قرمزی و ایجاد یکنواختی پوست کمک می کنند.

  •  

بافت پوست را بهبود می بخشد

استفاده منظم از تونر می تواند به پوستی صاف تر و یکنواخت تر منجر شود. این به اصلاح بافت پوست کمک می کند و می تواند به ظاهری جوان تر کمک کند.

به پیشگیری از آکنه کمک می کند

تونرهای حاوی اسید سالیسیلیک یا سایر مواد ضد آکنه می توانند با بازکردن منافذ پوست و از بین بردن چربی اضافی از جوش ها جلوگیری کنند. آنها همچنین محیطی را ایجاد می کنند که کمتر برای رشد باکتری ها مساعد است.

  •  

طراوت و احیا پوست

استفاده از تونر می تواند گامی  موثر در شادابی پوست شما باشد. بهترین تونر برای پوست چرب می تواند به پوست شما احساس شادابی دهد و آن را راهی عالی برای شروع یا پایان روزتان می کند.

پیشنهاد مطالعه: دلایل ورم معده

اهمیت پاک کردن صورت

ترکیب تونر با سایر محصولات مراقبت از پوست

میسلار واتر یک پدیده پاکسازی صورت است که جهان را از شرق تا غرب فرا گرفته است. این یک پاک کننده ملایم روزانه، به راز زیبایی مورد علاقه مدل ها، افراد مشهور، هنرمندان آرایش و متخصصان پوست در سراسر جهان تبدیل شده است. چرا به چنین موقعیت زیبایی محبوب دست یافته است؟

ملایم‌تر از صابون‌ها و پاک‌کننده‌های سنتی، ناخالصی‌ها و آرایش سبک را بدون پاک کردن، خشک کردن، سوزش، تحریک کردن یا باقی گذاشتن آثار ناخواسته از بین می‌برد. اگرچه برای پاک کردن آرایش ضدآب سنگین طراحی نشده است، اما برای پاکسازی و شادابی پوست عالی است و فواید دیگری نیز دارد.

تونر مرحله دوم پاکسازی شماست. مایعی با جذب سریع، برای از بین بردن آخرین آثار پاک کننده شما و همچنین سلول های مرده و زباله های روز طراحی شده است. آرایش سرسخت، باقیمانده یا کثیفی را از بین می برد تا مراسم پاکسازی کامل شود. این PH را متعادل می کند، پوشش اسیدی طبیعی پوست و توانایی مبارزه با باکتری ها را بازیابی می کند.

دارای خواص قابض است که منافذ را سفت می کند و چربی اضافی را کنترل می کند. یک تقویت کننده احیا کننده برای پوست، پوست شما را تازه می کند و در عین حال آن را برای بقیه روتین مراقبت از پوست شما آماده می کند.

میسلار ویتابلا مخصوص پوست چرب و مختلط

میسلار واتر ویتابلا مخصوص پوست چرب و مختلط

میسلار واتر مخصوص پوست چرب و مختلط ویتابلا با فرمول منحر به فرد و ملایم خود بدون آسیب به پوست سبب پاک شدن آلودگی ها می شود. این ترکیب همچنین آبرسان است و از خشکی بیش از حد پوست که علت اصلی بروز چین و چروک است جلوگیری می کند.

ویژگی های میسلار واتر ویتابلا مخصوص پوست چرب و مختلط

  • مناسب برای پاکیزگی و طراوت پوست
  • جلوگیری از بروز انواع آکنه
  • حاوی خواص آنتی باکتریال
  • عدم خشکی پوست
  • آبرسانی پوست

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری معده پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده

مطالب پیشنهادی


خواص شکلات تلخ

خواص شکلات تلخ

در این مقاله به بررسی برخی از فواید بالقوه شکلات تلخ برای سلامتی می پردازیم. همچنین فواید و مضرات و میزان مصرف آن را بیان می کنیم.

6 آبان 1402

1 دقیقه

ماسک لیفتینگ صورت

ماسک لیفتینگ صورت

در این مقاله به معرفی پرفایده ترین ماسک لیفتینگ صورت می پردازیم. همچنین موثرترین روش لیفت صورت غیر جراحی را به شما معرفی می کنیم.

12 مهر 1402

1 دقیقه

محصولات زیبایی و مراقبت از پوست

محصولات زیبایی و مراقبت از پوست

برای داشتن یک روتین پوستی خوب باید ویژگی های بهترین محصولات زیبایی و مراقبت از پوست را بشناسیم. در این مقاله به معرفی این ویژگی ها می پردازیم

15 آبان 1402

1 دقیقه

فواید دتاکس واتر

فواید دتاکس واتر

فواید دتاکس واتر چیست؟ انواع دتاکس واتر چیست و چه مزایایی دارد؟ دتاکس واتر خیار را چگونه درست کنیم؟ چرا دتاکس واترها مفید است؟

31 فروردین 1403

1 دقیقه

شامپو کافئین دکتر بیز

شامپو کافئین دکتر بیز

در این مقاله به معرفی شامپو کافئین دکتر بیز می پردازیم و سپس تاثیر کافئین را بر رشد مو و فولیکول های مو بررسی می کنیم. و فواید استفاده از شامپو کافئین دکتر بیز را به طور مفصل توضیح می دهیم.

1 شهریور 1402

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.