Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

معرفی محصولات فوراور

1 آذر 1402

1 دقیقه

معرفی محصولات فوراور

محصولات فوراور برپایه ی آلوئه ورا و عسل تولید می شوند و محصولات کاملا گیاهی هستند که به ارتقا سلامت و کیفیت زندگی کمک می کنند.

برای آشنایی با خمیر دندان و مام لیپس فوراور تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه ی محصولات فوراور

شرکت فوراور لیوینگ Forever Living که گاهی به عنوان محصولات فوراور لیوینگ Forever Living و همچنین “Forever” شناخته می شود در سال 1978 در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. فردی که شرکت را راه اندازی کرد، رکس موگان از ایالت آیداهو بود. دفتر مرکزی اصلی این شرکت در حال حاضر در آریزونا واقع شده است.

چه چیزی محصولات فوراور را اینقدر خاص می کند؟

محصولات فوراور به دلیل استفاده از ژل آلوئه‌ورای تثبیت‌شده در محصول دارای خواص زیادی هستند. آلوئه ورا به طور کامل توسط شرکت مذکور کاشته، کشت، برداشت و فرآوری می شود. این شرکت از هیچ شرکت ثالثی برای عرضه آلوئه ورا تازه استفاده نمی کند.

گونه خاصی از آلوئه ورا که در این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار قوی و حاوی ترکیبی از اسیدهای آمینه ها و مولکول های پیچیده است که برای بدن انسان مفید است. آلوئه ورا موجود در محصولات فوراور فواید زیادی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

فواید آلوئه ورا موجود در محصولات فورارو

آلوئه ورا را از قدیم برای درمان آسیب‌های پوستی (سوختگی، بریدگی، نیش حشرات و اگزما) و مشکلات گوارشی استفاده میکردند، زیرا خواص ضد التهابی، ضد میکروبی و التیام ‌بخش دارد.

این گیاه در مناطق نیمه گرمسیری و گرمسیری از جمله آفریقای جنوبی، آمریکای لاتین و دریای کارائیب رشد می کند. آلوئه یکی از داروهایی است که اغلب در قرون 18 و 19 تجویز و امروزه یکی از رایج ترین گیاهان دارویی مورد استفاده در ایالات متحده است.

در زیر به بررسی فواید آلوئه ورای برای بدن می پردازیم:

فواید آلوئه ورا برای دندان

خاصیت ضدباکتری آلوئه ورا سبب می شود که بتواند پلاک های باکتریی تشکیل شده روی دهان را از بین ببرد. پلاک های باکتریایی در واقع اجتماع باکتری ها در دهان هستند که اگر به موقعه از روی دندان ها پاک نشوند، سبب آسیب به بافت دندان خواهد شد.

اثر حضور دراز مدت پلاک های باکتری تخریب مینای دندان و آسیب به لثه است. بنابراین لزوم استفاده از خمیردندانی با خاصیت ضدباکتری بیش از پیش مشخص می شود.

خمیردندان آلوئه ورای فوراور حاوی خواص باکتری زدایی از دندان است که علاوه از جلوگیری از خرابی دندان باعث تمیزی و سفیدی آن نیز می شود.

پیشنهاد مطالعه: چگونه بهترین کرم دور چشم را انتخاب کنیم؟

خمیردندان فوراور

همچنین به دلیل خواص ضد التهابی آلوئه ورا در این محصول، از آفت و زخم های دهانی و ایجاد التهابات لثه جلوگیری کرده و بخصوص برای دندان های حساس که در مقابل گرمی و سردی تحریک پذیر هستند مفید است.

بوی بد دهان که اغلب باعث کاهش اعتماد به نفس و ایجاد احساس ناخوشایند می شود با استفاده از این محصول قابل برطرف شدن می باشد، زیرا بوی بد دهان اغلب ناشی از

  • باکتری های موجود در دهان
  • یا مواد غذایی باقی مانده در لابه لای دندان و
  • پوسیدگی دندان است.

خمیردندان فوراور از پوسیدگی و خرابی دندان جلوگیری می کند و استفاده ی مداوم از آن به دلیل بافت گیاهیش آسیبی را برای مینای دندان ایجاد نخواد کرد.

برای خرید اینترنتی این محصول پرفایده کلیک کنید.

فواید آلوئه ورا برای پوست

باتوجه به زیست بوم گیاه آلوئه ورا که مناطق خشک و گرمسیری است، این گیاه همواره مقدار زیادی آب را در خود ذخیره می کند. بنابراین آلوئه ورا یک آبرسان قوی پوستی محسوب می شود که حاوی ترکیبات مفید معدنی و ویتامین ها نیز می باشد.

از فواید دیگر آلوئه ورا برای پوست رفع تیرگی پوست و یک دست کردن رنگ پوست است. این خاصیت آلوئه ورا سبب شده است که آلوئه اور شیلد دئودورانت خاصیت سفیدکنندگی ناحیه ی زیربغل را دارا باشد.

آلوئه اور شیلد دئودورانت برخلاف سایر مام ها و محصولات ضدتعریق، مکانیسم تعریق بدنی را مختل نمی کند و تنها این فرایند را کنترل می کند. از مزیت های آن نسب به سایر محصولات می توان به عدم وجود ترکیبات آلومینیوم و ترکیبات مضر پارابن داخل آن اشاره کرد. آلومینیوم در این محصولات به راحتی جذب بدن می شود و بیماری های مختلف از جمله آلزایمر، سرطان سینه و مشکلات استخوانی را برای بدن ایجاد می کند.

بنابراین لازم است از محصولات مراقبت از پوستی استفاده شود که فاقد ترکیبات مضر برای بدن باشند.

پیشنهاد مطالعه: ویژگی بهترین محصولات مراقبت از پوست و زیبایی چیست؟

آلوئه ورا شیلد دئودورانت فوراور

از آنجا که آلوئه اور شیلد دئودورانت یک محصول گیاهی است منجر به ایجاد لک روی لباس و احساس ناخوشایند برای شما نخواهد شد.

شما میتوانید آلوئه اور شیلد دئودورانت را از فروشگاه اینترنتی حیلامات با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

فواید آلوئه ورا برای مو

بسیاری از مشکلات مو از جمله موخوره، شوره ی سر خشک و … بدلیل خشکی موی سر ایجاد می شوند. هنگامی که موهای شما خشک و شکننده باشند، رشد خوبی نخواهد داشت. بنابراین یک مرحله ی مهم رسیدگی به موها حفظ رطوبت و رساندن ترکیبات مورد نیز به آن هاست. آلوئه وار همچنین خارش ناشی از حساسیت و شوره ی خشک را برطرف می کند.

آلوئه ورا با رطوبت رسانی بالای خود این خشکی را برطرف می کند. علاوه بر آن با دارا بودن ویتامین ها و ترکیبات مغذی فراوان ریشه ی مو را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری میکند.

بنابراین پیشنهاد می شود از شامپوهای حاوی آلوئه ورا برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش استفاده کنید یا ژل آلوئه ورا به ترتیب زیر برای موهای خود استفاده کنید.

برای درست کردن یک ماسک پرفایده ی آلوئه ورا برای تقویت موهای خود به ترتیب زیر عمل کنید:

1-ابتدا ژل آلوئه ورا را از برگ های آن خارج کرده و داخل مخلوط کن بریزید تا یک ماده ی غلیظ یک دست حاصل شود.

2- سپس به مخلوط ژل آلوئه ورا یک قاشق روغن زیتون، یک قاشق روغن بادوم و یک قاشق ویتامین E استخراج شده از قرص های ویتامین افزوده و به خوبی مخلوط کنید.

3- سپس موهای سر خود را به قسمت های کوچک تقسیم کرده و ماسک آلوئه ورا به ریشه و تمام ساقه های موی خود بزنید. به این ماسک پرفایده حداقل یک ساعت زمان دهید که جذب موها شود.

4- سپس موها را با آب ولرم و نرم کننده بشورید و از لطافت موی خود لذت ببرید.

5- برای اثربخشی بیشتر حداقل هفته ای یک بار از این ماسک پرفایده استفاده کنید.

طرز تهیه س ماسک مو با آلوئه ورا

 

سخن آخر

باتوجه به فواید بیشمار آلوئه ورا برای پوست از رفع خشکی تا تامین ویتامین و ترکیبات مغذی بدنی، استفاده از محصولات مراقبت از پوست و بدن حاوی آلوئه ورا می تواند به افزایش سلامت و زیبایی شما کمک کند.

در بین محصولات حاوی آلوئه ورا، محصولات شرکت فوارو که یک محصول کاملا گیاهی است و به طور طبیعی از ژل آلوئه ورا و موم زنبور عسل تهیه می شود. یک محصول مناسب برای استفاده ی روزانه ی شماست.

نویسنده: مجله حیلامات

|

سلامت

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

در این مقاله قصد داریم طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت را برای شما شرح دهیم و خواص جوانه گندم برای سلامتی بدن را توضیح دهیم.

30 دی 1402

1 دقیقه

شامپو کافئین دکتر بیز

شامپو کافئین دکتر بیز

در این مقاله به معرفی شامپو کافئین دکتر بیز می پردازیم و سپس تاثیر کافئین را بر رشد مو و فولیکول های مو بررسی می کنیم. و فواید استفاده از شامپو کافئین دکتر بیز را به طور مفصل توضیح می دهیم.

1 شهریور 1402

1 دقیقه

روش های کوچک کردن شکم در یک هفته

روش های کوچک کردن شکم در یک هفته

در این مقاله با هدف ارائه راهکارهای موثر برای روش های کوچک کردن شکم در یک هفته به بررسی انواع علت های بزرگ بودن شکم و ارائه بهترین و سریعترین راههای رفعش می پردازیم.

14 بهمن 1402

1 دقیقه

معجزه ای برای کبد چرب

معجزه ای برای کبد چرب

در این مقاله قصد داریم برای شما ترکیبی که به عنوان معجزه ای برای کبد چرب عمل می کند را معرفی کنیم تا بتوانید مشکلات کبدی خود را کنترل کنید. و سلامت این اندام ضروی بدنتان را ارتقا دهید.

5 اسفند 1402

1 دقیقه

علت تیرگی بدن و روشهای درمان آن

علت تیرگی بدن و روشهای درمان آن

علت تیرگی بدن چیست؟ پوست چه نقاطی از بدن معمولا تیره می شود؟ درمان های خانگی رفع تیرگی نقاط حساس بدن چیست؟

31 خرداد 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.