Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

بهترین کرم دور چشم

21 آبان 1402

1 دقیقه

بهترین کرم دور چشم

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید کرم دور چشم مناسبی را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید. از جمله این دلایل کاهش سیاهی و کبودی، کاهش چین و چروک ، کاهش خشکی و مبارزه با کیست های احتمالی در ناحیه ی حساس اطراف چشم است.

اما بخاطر داشته باشید که انتخاب بهترین کرم درو چشم در داشتن ظاهری بی نقص و رفع مشکلات احتمالی این ناحیه اهمیت فراوان دارد.

پس با ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین کرم دور چشم آشنا شوید و به پاسخ تمام سوالات خود را در زمینه ی بهترین کرم درو چشم برسید.

اهمیت استفاده از کرم دور چشم

اگر نگران پیری زودرس هستید، با مراقبت از پوست اطراف چشم شروع کنید. پوست این ناحیه فوق العاده ظریف است، بنابراین اغلب اولین پوستی است که علائم پیری را نشان می دهد.

با افزایش سن پوست توانایی لازم را در تولید چربی ندارد، بنابراین قسمت هایی از پوست صورت مثل دور چشم که حساس تر هستند، بیشتر مستعد بروز چین و چروک می شوند.

کرم درو چشم سبب می شود که پوست ناحیه ی اطراف چشم همواره مرطوب بماند، این مرطوب نگه داشتن دائم باعث آبرسانی مناسب و عمیق سلول های این ناحیه می شود و از بروز چین و چروک جلوگیری می کند.

بهترین کرم دور چشم باید شامل چه ترکیباتی باشد:

برای اینکه بتوانید بهترین کرم دور چشم را بشناسید ابتدا باید با ترکیبات موثر کرم های درو چشم آشنا شوید:

ویتامین C و ترکیبات محافظت کننده در برابر اشعه های خورشیدی: اگر پوست در برابر آسیب ناشی از اشعه های خورشیدی به خوبی محافظت نشود، کلاژن و الاستین پوست تخریب می شود، در نتیجه مستعد بروز چین و چروک خواهد شد.

پپتیدها و پپتامیدها: این ترکیبات کلاژن سازی را تحریک می کنند و باعث افزایش استحکام بافت پوستی می شوند.

ویتامین E : این ویتامین یک مرطوب کننده قوی پوستی محسوب می شود.

سرامید و کافئین: این ترکیبات باعث از بین رفتن سیاهی دور چشم می شوند.

حاوی SPF برای محافظت از دور چشم: بهتر است کرم های دور چشم حاوی SPF برای محافظت این ناحیه در برابر اشعه های مضر خورشیدی باشد.

همچنین این کرم ها باید دارای ترکیبات آبرسان قوی پوستی باشند که پوست ناحیه اطراف چشم را همواره مرطوب نگه دارد و از بروز خشکی جلوگیری کند.

مزایای استفاده از بهترین کرم درو چشم

1- کاهش سیاهی و پف ناحیه ی زیرچشم یا جلوگیری از بروز آن

2-رطوبت رسانی به اندازه: بهترین کرم درو چشم باید در تمام طول روز رطوبت ناحیه ی اطراف چشم را تامین کند و از بروز خشکی بیش از حد و چین و چروک احتمالی جلوگیری کند.

3-حفظ شادابی و جوانی

4-محافظت از پوست اطراف چشم

معرفی بهترین برندهای کرم دور چشم

کرم دور چشم گاتیو

کرم دور چشم گاتیو

این کرم جزء بهترین کرم دور چشم محسوب می شود، زیرا دارای ترکیبات موثری چون ویتامین C، پپتامید و سرامید است. این ترکیبات باعث محافطت پوست ناحیه ی دور چشم می شوند و علاوه بر جلوگیری از بروز چین و چروک، سیاهی و پف این ناحیه را به طور موثر برطرف می کنند.

علاوه بر آن این کرم دور چشم گاتیو دارای لایه برداری ملایم بوده که از تجمع کراتین در ناحیه ی زیر چشم و بروز کیست یا میلیا در این ناحیه جلوگیری می کند.

ترکیبات کلاژن ساز داخل این کرم باعث بازسازی سلول های پوستی و افزایش استحکام آن می شوند.

شما می توانید این کرم دور چشم،حاوی که دارای SPF و ترکیبات محافظتی است را می توانید با مناسبترین قیمت به صورت اینترنتی همین حالا تهیه کنید.

کرم درو چشم لاکچری کوین

کرم دور چشم لاکچری کوین نیز  از جمله بهترین کرم دور چشم می باشد که با دارا بودن ترکیبات موثر از جمله روغن سی بی دی (CBD) در وهله اول  به لایه برداری وپاکسازی سلول های پوست ناحیه ی دور چشم می پردازد.

این کرم حاوی آبرسان قوی و ترکیبات کلاژن ساز برای افزایش رطوبت و استحکام ناحیه ی دور چشم است.

از مزیت این کرم دور چشم دارا بودن ترکیبات محافظتی در برابر بیماری های پوستی مانند اگزما، آکنه و پسوریازیس است.

از ویژگی های دیگر کرم دور چشم لاکچری کوین تقویت غشاء مویرگی رگهای پوست است که سبب تغذیه رسانی مناسب اطراف چشم و افزایش شادابی و جوانی این ناحیه مهم صورت می شود.

شما می توانید این کرم را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی حیلامات بخرید.

کرم دور چشم لاکچری کوین

سوالات متداول درباره ی استفاده از کرم های دور چشم
  • آیا باید از کرم های درو چشم به صورت روزانه استفاده کرد؟

برای گرفتن نتیجه ی مطلوب باید از کرم دور چشم دو بار در روز استفاده شود. همچنین از آنجاییکه در مراقبت از پوست، پیشگیری بهتر از درمان است. استفاده زودهنگام از کرم دور چشم برای جلوگیری از بروز چین و چروک و سیاهی این ناحیه توصیه می شود..

  • آیا می توانیم از مرطوب کننده های صورت به عنوان کرم دور چشم استفاده کنیم؟

همانطور که پاراگراف های بالا ذکر شد، بهترین کرم های آبرسان دارای ویژگی هایی است که معمولا مرطوب کننده های صورت این فرمولاسیون و ویژگی ها را ندارند. بنابراین توصیه می شود از کرم های مرطوب کننده و آبرسان به عنوان کرم دور چشم استفاده نکنید.

  • آیا کرم های دور چشم واقعا موثر هستند؟

استفاده ی مداوم از کرم های درو چشم به جلوگیری از بروز خشکی، چین و چروک و سیاهی این ناحیه کمک می کند. همچنین سبب می شود، همواره جوان و شاداب بمانید.

  • از چه سنی لازم است کرم دور چشم استفاده کرد؟

بهتر است. از سن 25 سالگی و قبل از بروز سیاهی و چین و چروک اطراف ناحیه ی چشم از بهترین کرم دور چشم استفاده کنید.

  • بهترین نحوه ی استفاه از کرم دور چشم چگونه است؟

برای استفاده بیشتر از کرم دور چشم، مراحل زیر را انجام دهید:

مقداری از محصول را به اندازه نخود بردارید.

به آرامی به نقاط کوچک زیر چشمان خود ضربه بزنید. از درونی ترین گوشه شروع شده و به سمت بیرون حرکت کنید. از زدن کرم خیلی نزدیک به مژه های پایین خودداری کنید.

کرم دور چشم را با ضربه زدن آرام در ناحیه پخش کنید. از مالش و کشیدن کرم روی پوست ناحیه ی اطراف دور چشم خودداری کنید.

2 دقیقه صبر کنید تا کرم کاملا جذب شود.

سپس بقیه محصولات مراقبت از پوست و آرایش خود را بمالید.

سعی کنید از کرم دور چشم زیاد استفاده نکنید. در غیر این صورت، کرم ممکن است وارد چشم شما شده و باعث سوزش شود.

روش زدن کرم دور چشم

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری معده پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده

مطالب پیشنهادی


کرم ترمیم کننده گاتیو

کرم ترمیم کننده گاتیو

کرم ترمیم کننده گاتیو چیست؟ مزیت استفاده از کرم گاتیو چیست؟ این کرم چه ترکیباتی دارد و از چه موادی ساخته شده است؟

8 شهریور 1402

0 دقیقه

مواد سازنده قهوه

مواد سازنده قهوه

در این مقاله قصد داریم مواد سازنده جذابترین قهوه های دنیا و روش درست کردن آن را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

10 آبان 1402

1 دقیقه

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان چیست؟ بهترین مارک ضد آفتاب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ چرا استفاده از کرم ضد آفتاب اهمیت دارد؟

18 فروردین 1403

1 دقیقه

معرفی کرم روشن کننده بدن گاتیو

معرفی کرم روشن کننده بدن گاتیو

کرم روشن کننده ی بدن گاتیو قابل کاربرد برای تیرگی های عمومی و تیرگی های نقاط حساس بدن است. این کرم حاوی ویتامین ها و ترکیبات مغذی است، که به زیبایی و روشن شدن پوست شما کمک می کند.

1 تیر 1402

1 دقیقه

معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز

معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز

در این مقاله به معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز فواید و مضرات استفاده از این دمنوش می پردازیم. همچنین ترکیبات تشکیل دهنده ی آن را بیان میکنیم

15 دی 1402

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.