Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین

3 تیر 1402

1 دقیقه

کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین

کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین | LUXURY COIN یکی از کرم‌های ضد چروک است که دارای فرمولاسیون فرانسوی بوده و با تحریک تولید کلاژن و الاستین پوست از بروز چین و چروک، افتادگی، شل‌شدن و خشک‌شدن آن جلوگیری می‌کند.

کرم‌های ضد چروک با ترکیبات فعالی که دارند از پیری پوست و افتادگی آن جلوگیری می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم به یکی از شگفت‌انگیزترین کرم‌های ضد چروک روز و شب یعنی کرم لاکچری کوین بپردازیم.

کرم ضد چروک چیست؟

یکی از اصلی‌ترین پروتئین ساختاری بدن کلاژن است در بافت‌های پوست موثر است. این پروتئین با افزایش سن به‌تدریج کاهش می‌یابد و در نهایت دیگر تولید نمی‌شود. با تولیدنشدن آن، با پیری‌پوست و چین و چروک مواجه می‌شوید. اما با استفاده از کرم ضد چروک می‌توان از این اتفاق پیشگیری کرد.

این نوع کرم‌ها دارای آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین E و ویتامین C هستند. همچنین در ترکیبات کرم‌های ضد چروک آلفاهیدروکسی اسید، پپتید‌ها و ریتونل‌ها وجود دارد که از توقف کلاژن جلوگیری می‌کنند. اگر به کانتورینگ صورت علاقمندید می توانید آموزش کانتورینگ صورت را اینجا مطالعه کنید.

کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین | LUXURY COIN

برند لاکچری کوین، در اصل یک برند فرانسوی است که  مواد اولیه و فرمولاسیون آن به ایران صادر می‌شود و کرم‌های آن در ایران تولید می‎‌شوند.

کرم روز

در ترکیبات کرم روز لاکچری کوین اسید استئاریک وجود دارد که کار پاکسازی پوست را انجام می‌دهد و چربی منافذ پوست را از بین می‌برد تا پوست شما جوش نزند.

در این کرم گلیسیرین وجود دارد که باعث افزایش خاصیت رطوبت‌رسانی و نرم‌کنندگی پوست می‌شود. همچنین Q10 کرم روز لاکچری کوین، یک آنتی‌اکسیدان است که رادیکال‌های آزاد درون و بیرون سلول‌های پوست را دفع می‌کند. چراکه در صورت دفع نشدن این رادیکال‌‌ها، پوست سریع‌تر پیر می‌شود و سلول‌های آن آسیب می‌بیند.

ویتامین E آنتی‌اکسیدان دیگری است که تولید الاستین و کلاژن را تحریک می‌کند و از بروز چین و چروک جلوگیری می‌کند. با وجود این ویتامین، بافت‌ پوست مستحکم‌تر و مقاوم‌تر می‌شود.

ویتامین C (آسکوربیک اسید) نیز موجب سفت‌شدن بافت‌پوست، ترمیم و التیام زخم‌های پوستی می‌شود. دایمتیکون خواص دیگری است که با توجه به خشک یا چرب‌بودن پوست، تاثیر متفاوتی دارد. به‌عنوان‌مثال، در پوست‌های چرب، درخشندگی اضافی پوست را رفع می‌کند. برای تهیه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب از اینجا خرید کنید.

کرم روز لاکچری کوین

نحوه استفاده کرم روز ضد چروک لاکچری کوین | LUXURY COIN

  • پوست خود را با آب یا شوینده تمیز کنید.
  • مقداری از کرم را روی پوست قرار دهید و تا زمانی که کاملا جذب شود ماساژ دهید.
  • جهت اثرگذاری بیشتر می‌توانید روزانه 2 مرتبه از آن استفاده کنید.
  • بهتر است این کرم هنگامی که می‌خواهید از منزل خارج شوید روی پوست بزنید و سپس روی آن کرم ضد آفتاب بزنید.

کرم شب

کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین | LUXURY COIN ویتامین‌های یکسانی دارند اما با این تفاوت که این کرم، پوست شما را بعد از قرار‌گرفتن در معرض عوامل آسیب‌زا، بازسازی می‌کند. این کرم با وجود فرمولاسیون ویژه از چین‌های پوستی جلوگیری کرده و به رفع چروک پوست کمک می‌کند.

همچنین با وجود کیوتن و ویتامین‌های مختلف در ساختار این کرم، تغذیه مناسب پوست شما تامین می‌شود و روند بازسازی آن در طی شب سریع‌تر می‌شود.

ترکیبات مغذی در کرم شب لاکچری کوین، ساخت کلاژن را تحریک می‌کند و موجب سف‌شدن پوست، رفع چین و چروک، رفع افتادگی پوست و جوان‌سازی می‌شود.

برای اثربخشی بیشتر این کرم، کرم شب و روز لاکچری کوین را به صورت همزمان مصرف کنید تا بتوانید اثرات اعجاب‌انگیز آن را مشاهده کنید. برای تهیه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب از اینجا خرید کنید.

کرم شب لاکچری کوین

جمع‌بندی

کرم‌های ضد چروک با وجود ترکیباتی همچون آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین C، هیالورونیک‌اسید، آلفاهیدروکسی اسید و پپتید‌ها موجب تحریک تولید کلاژن، کاهش چین و چروک و خشک‌شدن پوست می‌شوند.

یکی از این کرم‌ها، کرم شب و روز ضد چروک لاکچری کوین | LUXURY COIN است که دارای فرمولاسیون  فرانسوی، ویتامین‌های و آنتی اکسیدان‌های مختلف از شل‌شدن، افتادگی پوست و چین و چروک آن جلوگیری می‌کند.

نویسنده: مجله حیلامات

|

پوست و زیبایی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


معرفی محصولات فوراور

معرفی محصولات فوراور

در این مقاله به معرفی ویژگی محصولات فوراور می پردازیم و مزایای و روش استفاده از بهترین محصول این برند را بیان می کنیم.

1 آذر 1402

1 دقیقه

بهترین جرمگیر سینک و شیرآلات

بهترین جرمگیر سینک و شیرآلات

در این مقاله بهترین جرمگیر سینک و شیرآلات را به شما معرفی میکنم و روش های استفاده از آن برای بیشترین اثرگذاری را توضیح میدهیم.

22 تیر 1402

1 دقیقه

آموزش کانتورینگ صورت

آموزش کانتورینگ صورت

آموزش کانتورینگ صورت چگونه است؟ برای کانتورینگ صورت از چه موادی می توان استفاده کرد؟ کانتورینگ تخصصی بینی را چگونه انجام دهیم؟

31 فروردین 1403

1 دقیقه

6 ترفند جادویی برای تمیز کردن اجاق گاز

6 ترفند جادویی برای تمیز کردن اجاق گاز

در این مقاله به معرفی ترفندهای جادویی برای تمیز کردن اجاق گاز می پردازیم و بهترین روش تمیزی و برق انداختن گاز را معرفی می کنیم.

23 مهر 1402

1 دقیقه

معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز

معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز

در این مقاله به معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز فواید و مضرات استفاده از این دمنوش می پردازیم. همچنین ترکیبات تشکیل دهنده ی آن را بیان میکنیم

15 دی 1402

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.