Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

1 مهر 1402

1 دقیقه

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

داشتن سبک زندگی سالم لزوما به معنی خوردن خوراکی های بدمزه یا کم مزه نیست. شما می توانید ترکیبات مفید و خوشمزه را  در برنامه ی غذایی خود قرار دهید و از طعم دلنشین و خواص سلامتی آن بهره مند شوید.

یکی از این خوراکی های مفید قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز است. این قهوه انرژی بخش و پرفایده دارای طعم دلنشین سلامتی است. برای آشنایی بیشتر با قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز چیست؟

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز که از ترکیب قهوه با قارچ گانودرما و جینسینگ است. یک نوشیدنی برای تقویت قوای بدنی و سلامتی است.

این نوشیدنی دلچسب علاوه بر داشتن فواید قهوه در انرژی بخشیدن به بدن و کالری سوزی، دارای فواید قارچ گانودرما و جینسینگ نیز می باشد. در زیر به طور مفصل به بررسی ترکیبات افزوده به این نوع قهوه می پردازیم.

قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

قارچ گانودرما موجود در قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز یک گیاه درمانی و پرفایده است. قارچ گانودرما در چین نمادی از سلامتی و طول عمر است که برای درمان های پزشکی کاربرد دارد. در حال حاضر این قارچ درمانی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

قارچ گانودرما چیست؟

این قارچ دارای فواید مختلفی برای سلامتی است که از جمله آن:

1-تقویت سیستم ایمنی با تاثیر مثبت بر روی گلبول های سفید خون.

برخی تحقیقات نشان می دهد که این قارچ می تواند تعداد گلبول سفید در مبتلایان به سرطان روده را افزایش دهد.  همچنین افزایش لنفوسیت های بدنی در مقابله با علائم التهابی و استرسی دلالت می کند. همچنین تحقیقات بر روی اثر قارچ بر سیستم ایمنی و التهابی بدن در برخی قسمت ها اثرات مثبتی را گزارش نکرده است. در نتیجه قارچ گانودرما دارای تاثیرات مثبت یا خنثی بر عملکرد سیستم التهابی و ایمنی است.

2-کمک به لاغری و تناسب اندام

3-کمک به سلامت قلب

4-پیشگیری از ابتلا به سرطان

5-پیشگیری از ابتلا به بیماری کلیوی

6- و کمک به سلامت پوست است. این قارچ بخاطر فواید سلامتی خود به عنوان پادشاه گیاهان دارویی شناخته می شود.

جینسیگ چیست و چه فوایدی دارد؟

جینسینگ گیاهی دارای ریشه ی گوشتی است. ریشه ی این گیاه بیش از 1000 سال است که در مناطق مختلف چون چین، چین، کره، ویتنام و .. مورد استفاده قرار می گیرد. ریشه ی این گیاه حاوی ترکیبات مغذی چون پلی‌فنولیک، پلی‌استیلن، پلی ساکارید، آرژنین و مشتقات آن است. از جمله مهمترین فواید استفاده از این گیاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضدالتهاب قوی و حاوی آنتی اکسیدان
  • کمک به بهبود عملکرد مغز
  • تقویت سیستم ایمنی
  • لاغری و کاهش وزن
  • افزایش و بهبود اسپرم
  • افزایش انرژی و مبارزه با خستگی

پیشنهاد مطالعه:علت و درمان ریزش مو

جینسینگ چیست و چه مزایای دارد

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز را از کجا بخریم؟

امروزه به دلیل افزایش مشغله های روزانه، توجه مردم به خرید اینترنتی افزایش یافته است. اما خرید اینترنتی نگرانی های نیز برای کاربران به همراه دارد که از جمله ی آن می توانیم:

به اصل نبودن کالا، مشکلات در مرجوعی کالا و قیمت بالای آن اشاره کرد. در این میان فروشگاه اینترنتی حیلامات دارای ضمانت اصالت کالا و ضمانت مرجوعی کالاست.  اجناس تامین شده در این فروشگاه به طور مستقیم از تولیدکننده تامین می شوند، پس نگرانی اصل نبودن کالا از بین می رود.

از جمله دیگر مزایای خرید از حیلامات حذف واسطه ها در رسیدن محصول به دست مصرف کننده است. بنابراین محصول را با قیمت باورنکردنی و ارزان در اختیار مشتری قرار می دهد.

شما هم می توانید برای سفارش قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز با ارزانترین قیمت اینجا کلیک کنید.

تنوع محصولات گانودرما

خبر خوب برای افرادی که دوست دارند طعم های مختلف قهوه را تست کنند. برند بیز تولیدکننده مدل های مختلف قهوه های سلامتی است. این قهوه ها با قارچ گانودرما ترکیب شده است که شما را سلامت تر و پرانرژی تر کند. محصولات مختلف قهوه های بیز شامل:

قهوه گانودرما لاته

قهوه گانودرما موکا

هات چاکلت با قارچ گانودرما

قهوه ماسالا با قارچ گانودرما

این طعم های دلچسب می باشد. شما هم می توانید با تغییر قهوه ی مصرفی خود سلامت تر شوید.

قهوه های دکتر بیز

 مضرات مصرف قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز

افرادی که دارای معده حساس هستند یا داروهای خاصی مصرف می کنند باید با مشورت از پزشک از این نوشیدنی استفاده کنند.

همچنین مصرف این قهوه برای افرادی که مشکلات آلرژیک شدید دارند توصیه نمی شود.

سخن آخر

امروزه با افزایش دانش بشری  توجه به روش های مفید برای افزایش سلامت بدنی و جسمی افزایش پیدا کرده است. در میان این روش ها در نظر گرفتن اصول تغذیه ی سالم و درست از اهمیت بالاتری نسبت به سایرین برخودار است. زیرا این اصول علاوه بر درمان و کنترل بیماری ها می تواند به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها نیز بینجامد.

در این میان قهوه های سلامتی بیز که غنی شده با ترکیبات مفیدی چون جینسینگ و گانودرماست می تواند در بهبود زندگی فردی، نشاط روزانه و کنترل بیماری ها نقش بسزایی داشته باشد.

نویسنده: مجله حیلامات

|

سلامت

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری معده پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده

مطالب پیشنهادی


تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.