Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

بهترین جرمگیر سینک و شیرآلات

22 تیر 1402

1 دقیقه

بهترین جرمگیر سینک و شیرآلات

شیرآلات و سینک، جزء پرکاربردترین موارد در هر خانه‌ای هستند که می‌توانند نقش مهمی در جلوه و زیبایی منزل داشته باشند. لکه‌هایی که روی شیرآلات آشپزخانه یا حمام به‌وجود می‌آیند، ممکن است در طولانی‌ مدت کیفیت و زیبایی آنها را کاهش دهند. استفاده از جرمگیر شیرآلات سالید مجیک نانوسان، یکی از بهترین راه‌ها برای مبارزه با این لکه‌های سمج است.

از آنجایی که شیرآلات آشپزخانه و سرویس بهداشتی بیشترین تماس را با آب دارند، به مرور زمان دچار رسوب‌گرفتگی می‌شوند که بی‌توجهی به این رسوبات در درازمدت باعث ماندگاری آن شده و جداسازی و پاک‌کردن آنها را دشوارتر می‌کند.

به‌همین دلیل استفاده از یک جرمگیر پرقدرت که علاوه‌بر از بین بردن رسوبات به سطح شیرآلات صدمه‌ای وارد نکند و بتواند بهترین نتیجه را با آسان‌ترین روش به‌دست بدهد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

علت ایجاد رسوب روی شیرآلات و سینک

ایجاد و ماندن رسوب و جرم روی شیرآلات علاوه‌بر آزاردهنده بودن می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد صحیح اتصالات شیر داشته باشد. دلیل اصلی ایجاد رسوب روی شیرآلات و سینک را می‌توان تماس مداوم آنها با آب داخل کانال‌هایی آبی دانست.

آبی که از شیر خارج می‌شود دارای املاح بسیاری است که باقی‌ماندن این املاح روی شیرآلات به‌مرور زمان باعث ایجاد لکه و رسوب می‌شود و می‌توان زیبایی و درخشش آن را از بین ببرد. استفاده دوره‌ای از جرمگیر مناسب باعث می‌شود تا شیرآلات در گذر زمان همچنان زیبایی و براق‌ بودن خود را حفظ کنند.

پیشنهاد مطالعه:موتور شور و چربی زدای نانوسان

رفع رسوب شیرآلات

نکات مهم در جرمگیری سینک و شیرآلات

پیش از جرمگیری شیرآلات و استفاده از محصولات جرمگیر باید نکاتی را در رابطه با این موضوع در نظر بگیریم. اولین نکته‌‌ای که در جرمگیری شیرآلات اهمیت دارد، نوع آبکاری است. معمولا برای آبکاری‌های مختلف از روش‌های تمیزکاری مختلفی استفاده می‌شود. روشی که برای آبکاری خاصی توصیه شده، ممکن است برای سایر شیرآلات موثر نباشد.

به‌عنوان مثال شیرآلاتی که به‌روش PVD آب‌کاری شده‌اند، دارای مقاومت بالاتری نسبت به شیرآلاتی هستند که آبکاری آنها به‌روش الکترواستاتیک انجام شده است. بنابراین، می‌توان از جرمگیرهای قوی‌تری برای از بین‌بردن رسوبات در آنها استفاده کرد. در ادامه به نکات مهمی که به‌هنگام استفاده از جرمگیر باید رعایت شود اشاره می‌کنیم.

  • به‌هنگام استفاده از جرمگیر حتما دستکش به‌دست داشته باشید.
  • از چشم‌های خود در برابر بخارهای حاصل از جرمگیر به‌وسیله عینک محافظت کنید.
  • استفاده از یک ماسک مناسب از آسیب‌رسیدن به ریه‌های شما جلوگیری می‌کند.
  • به‌هیچ عنوان از سیم ظرفشویی یا هر شیء خراش‌دهنده دیگر برای پاک‌کردن سطوح استفاده نکنید.

روش‌های جرمگیری شیرآلات و سینک

روش‌های مختلفی برای جرمگیری شیرآلات وجود دارند که هریک می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. از روش‌های شیمیایی مانند استفاده از سرکه، خمیردندان و جوش شیرین گرفته تا روش‌های فیزیکی مانند سایش رسوبات و لکه‌ها. در ادامه به روش‌های مختلف جرمگیری شیرآلات و سینک اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از آب و صابون
  • استفاده از جوش شیرین و مایع ظرفشویی
  • استفاده از مسواک و نخ دندان
  • استفاده از سرکه سفید
  • استفاده از لیموترش
  • استفاده از نوشابه
  • استفاده از آرد
  • استفاده از الکل

نکته‌ای که باید در به‌کارگیری تمامی روش‌های خانگی نام‌برده شده آن را در نظر بگیرید، ریسک از بین رفتن سطح شیرآلات و سینک است. موادی مانند جوش شیرین، الکل و سرکه به‌دلیل خاصیت اسیدی و بازی قویی که دارند، ممکن است به سطح شیرآلات آسیب وارد کنند.

بنابراین، بهترین انتخاب برای تمیزکردن و جرمگیری شیرآلات و سینک، استفاده از یک جرمگیر قوی و بی ضرر است. جرمگیر سالید مجیک نانوسان یکی از بهترین جرمگیرها در این زمینه است که بدون نگرانی می‌توانید از آن برای جرمگیری شیرآلات مختلف استفاده کنید. سالید مجیک نانوسان را از فروشگاه معتبر و دارای اصالت کالا حیلامات بخرید.

جرمگیر سالید مجیک نانوسان روی چه سطوحی کاربرد دارد؟

از این جرمگیر می‌توانید برای تمیزی و از بین بردن انواع جرم و لکه روی انواع شیرآلات، شیلنگ‌های فلزی و فنری، دوش حمام، کاشی و سرامیک، ظروف شیشه‌ای و هر سطحی که دارای رسوب است، بدون نگرانی از آسیب رسیدن به سطح، استفاده کنید.

جرمگیری سینک و شیرآلات با سالید مجیک نانوسان

مزایای جرمگیر سالید مجیک نانوسان

همانطور که اشاره شد، به‌هنگام تهیه جرمگیر باید به نوع سطح مورد استفاده توجه داشته باشیم. استفاده از موادی مانند جوهرنمک، وایتکس یا هر ماده دیگری به‌جز جرمگیر، باعث می‌شود تا شیرآلات به‌مرور زمان براقی و رنگ خود را از دست بدهند و به‌دلیل ایجاد خش روی بدنه سریع‌‌تر از قبل دچار جرم و لکه شوند.

مواردی که جرمگیر سالید مجیک نانوسان را به یکی از بهترین جرمگیرها تبدیل کرده، عبارت‌اند از:

  • سرعت پاک‌کنندگی بالا
  • عدم نیاز به فشار و سایش
  • براق‌کنندگی خوب
  • از بین بردن کامل انواع رسوبات

 

روش استفاده از جرمگیر سالید مجیک نانوسان


باتوجه به رسوب ایجادشده، مقدار مورد نیاز از این جرمگیر را روی سطح بدنه بریزید و سپس با استفاده از یک فرچه، مسواک یا برس شیشه‌شوی، مواد را روی سطح پخش کنید. پس از گذشت یک دقیقه مواد را دوباره روی سطح پخش کرده و سپس سطح را با آب و یک ابر نرم تمیز کنید.جرمگیر شیرآلات نانوسان را از فروشگاه معتبر و دارای اصالت کالای حیلامات بخرید.

جمع‌بندی


ایجاد لکه و رسوب روی شیرآلات و سینک به‌دلیل تماس زیاد آنها با آب، از مواردی است که بی‌توجهی به‌ آن علاوه‌بر ظاهر ناخوشایندی که به آشپزخانه یا سرویس بهداشتی می‌دهد، باعث می‌شود تا این لوازم در طولانی‌مدت عملکرد خود را از دست بدهند. استفاده از جرمگیر سینک و شیرآلات سالید مجیک نانوسان راه‌حلی سریع، آسان و کاربردی برای از بین بردن انواع رسوب و لکه از روی شیرآلات شما است.

نویسنده: مجله حیلامات

|

سبک زندگی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


معرفی کرم لیفت صورت گاتیو

معرفی کرم لیفت صورت گاتیو

کرم لیفت صورت گاتیو یک محصول مراقبتی پوست صورت است که از شلی و افتادگی پوست جلوگیری و چین و چروک را رفع می کند.

1 آبان 1402

1 دقیقه

علت و درمان ریزش مو

علت و درمان ریزش مو

در این مقاله به بررسی علت و درمان ریزش مو می پردازیم. همچنین ساده ترین راهکار برای درمان ریزش موها ارثی، هورمونی و .. بیان می شود.

28 شهریور 1402

1 دقیقه

سندرم روده تحریک پذیر

سندرم روده تحریک پذیر

سندرم روده تحریک پذیر چیست؟ آیا درمانی برای آن وجود دارد؟ علائم ابتلا به سندرم روده تحریک پذیر و راههای کنترل آن.

3 مرداد 1403

1 دقیقه

کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو

کرم سفت کننده پوست بدن گاتیو

برای رفع افتادگی پوست بدن مطمئن ترین و امن ترین روش، استفاده از کرم سفت کننده ی پوست بدن گاتیو است. این کرم سرشار از ویتامین و کلاژن ساز است که به سفت شدن پوست بدن کمک می کند.

25 خرداد 1402

1 دقیقه

روش های خانگی جوانسازی پوست دست

روش های خانگی جوانسازی پوست دست

جوانسازی پوست دست با روش های خانگی و سریع. اهمیت تغذیه در داشتن پوستی جوان و زیبا چیست؟ برای داشتن پوست دست جوان و زیبا از چه محصولات مراقبت از پوست استفاده کنیم؟

18 اردیبهشت 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.