Hilamag

مجله آموزشی حیلامگ

موضوع مدنظرتان را جستجو کنید.

مجله آنلاین حیلامگ دارای بیش از 500 مقاله و خبر آموزشی

لکه بر فرش نانوسان

14 آذر 1402

0 دقیقه

لکه بر فرش نانوسان

تمیزی فرش در خانه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا علاوه بر تمیز و زیبا بنظر رسیدن خانه در بهداشت و نظافت کلی خانه موثر است. عوامل مختلفی چون استفاده روزمره، فعالیت‌های زندگی، و تماس با آلودگی‌های محیطی می‌توانند، زیبایی فرش را به چالش کشانده و باعث ناراحتی و احساس ناخوشایند در ما شوند.

اما جای نگرانی نیست، چون لکه بر فرش نانوسان می تواند به آسانی لکه های مقاوم و سرسخت فرش شما را پاک کند و هزینه های شستشو مداوم فرش را برای شما از بین ببرد. علاوه بر تمیزی با لکه بر فرش نانوسان می توانید با حذف شستشو مداوم عمر مفید فرش های خود را افزایش دهید. با ما همراه باشید تا با این لکه بر پر قدرت بیشتر آشنا شوید.

انواع لک فرش

فرش‌ها به دلایل مختلفی ممکن است، دچار لکه شوند. یکی از دلایل اصلی لکه‌ها در فرش‌ها، استفاده روزانه و فعالیت‌های زندگی است. ورود کثیفی، مایعات، یا حتی غذاها به فرش‌ها ممکن است لکه‌ها و آلودگی‌هایی را ایجاد کند.

همچنین، تماس مداوم با پوست، روغن‌های بدن، و حتی عرق باعث ایجاد لکه‌ها در فرش‌ میشود. علاوه بر آن عوامل محیطی نیز می‌توانند نقش مهمی در لکه شدن فرش داشته باشند.

برخی از این عوامل شامل نور خورشید، رطوبت، گرما، گرد و غبار و حتی حشرات می‌شوند که ممکن است باعث ایجاد لکه‌های مختلف در سطح فرش گردند. در ضمن، نوع مواد استفاده شده در الیاف فرش در لکه شدن آن بسیار تأثیرگذار است. برخی از مواد مصرفی در فرش لطافت و مقاومت کمتری در برابر لکه‌ها دارند، در حالی که فرش‌ها با کیفیت بالاتر از مواد مقاوم‌تری ساخته شده و بهترین عملکرد را در مقابل لکه‌ها دارند.

باتوجه به عوامل مختلف و غیر قابل اجتنابی که باعث ایجاد لکه در فرش می شوند، شناخت و استفاده از یک لکه بر مناسب می تواند در تمیزی مداوم فرش و محیط زندگی ما نقش اساسی داشته باشد. در زیر ویژگی های لکه بر فرش نانوسان را به شما معرفی می کنیم.

پیشنهاد مطالعه: طرز درست کردن سیرسیاه

انواع لکه های فرش

بهترین لکه بر فرش در منزل

بهترین لکه بر فرش باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. قابلیت پاکسازی: یک لکه بر فرش باید بتواند لکه ها را به راحتی و با استفاده از روش‌های متداول پاک کند. این امکان به مرور زمان و پس از چندین بار شستشو نباید کاهش یابد.
  2. مناسب برای نوع فرش: لکه بر باید با نوع مواد و بافت فرش سازگار باشند. برخی لکه برها ممکن است برای فرش‌های پشمی مناسب تر باشند در حالی که برخی برای فرش‌های نخی یا ترکیبی مناسب باشند.
  3. عدم تغییر رنگ: لکه بر نباید با شستشو یا تماس با آب تغییر رنگ دهد و فرش را زشت یا ناهنجار نشان دهد.
  4. عدم آسیب: لکه بر باید نرم و ملايم باشد تا به سطح فرش خدشه و صدمه وارد نکند.
  5. تاثیرگذاری در برابر لکه‌های متداول: یک لکه بر باید مقاومت مناسبی در برابر لکه‌های رایج مانند رنگ، قهوه، روغن و سایر مواد باشد.
  6. بدون ایجاد تاری برای فرش: لکه بر خوب باید به گونه‌ای باشد که استفاده از فرش را محدود نکند و از پاکسازی فرش به راحتی قابل انجام باشد.

ویژگی های لکه بر فرش نانوسان

لکه بر فرش نانوسان یک لکه بر فرش مناسب است که علاوه بر تمیزی قابل توجه به بافت فرش آسیب نمی رساند و یکدستی و یکنواختی رنگ فرش را از بین نمی برد.

همچنین این لکه بر که جاذب لکه ها و چربی ها است به سرعت چربی را از سطح از بین میبرد و در گروه بهترین لکه بر فرش قرار دارد.  برای دوام فرش خود و تمیز ماندن دائمی آن بهتر است که قبل از اینکه لکه ها به تار و پود فرش وارد شوند و پیش از قدیمی شدن آن ها اقدام به از بین بردن لکه ها کنید.

در نهایت، اهمیت انتخاب یک لکه بر مناسب به عنوان یک روش نگهداری فرش به دلیل تأثیر مستقیم آن بر زیبایی و دوام این محصولات هنری بسیار حائز اهمیت است.

لکه بر فرش و مبلمان نانوسان با فناوری به روز دنیا تولید شده است و می تواند بدون مصرف حلال تمام لکه های مقاوم دوده، روغن، جوهر، واکس و سایر آلودگی ها را به راحتی از سطوح پاک می کند.

در این محصول از ترکیبات سفیدکننده ی قوی استفاده نشده است و این ویژگی سبب می شود که بدون آسیب به الیاف پارچه و کوتاه کردن عمر آن لکه ها و آلودگی ها را از سطوح از بین ببریم.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کرم دور چشم

لکه های سر سخت فرش

روش استفاده از لکه بر فرش نانوسان

برای افزایش تاثیرپذیری و سرعت در پاک کردن لکه ها بهتر است محلی که دچار لکه شده است را ابتدا از آلودگی های مانده تمیز کنید. سپس محلول را به محل لکه روی فرش و مبل خود بزنید.

یک دقیقه به محلول فرصت دهید تا لکه زدایی کند. سپس محل را با یک دستمال سفید پاک کنید. و از تمیزی ایجاد شده لذت ببرید. داشتن خانه ای تمیز باعث آرامش ذهنی و افزایش انرژی مثبت شما می شود.

با داشتن یک لکه بر قوی  و با اثرگذاری بالا می توانید بدون دغدغه و نگرانی از کثیفی مداوم فرش و مبلمان از زندگی لذت ببرید و به فرزندان خود فرصت تجربه ی بچگانه هایشان را بدهید.

خرید لکه بر نانوسان

حتما برای خرید این محصول با فرمولاسیون ویژه و پاک کنندگی بالا به فروشگاه معتبر مراجعه کنید و از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید. فروشگاه اینترنتی حیلامات یک فروشگاه معتبر و دارای ضمانت اصالت کالاست که با حذف واسطه ها کالاهای مورد نیاز و مصرفی را با نازل ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

لکه بر فرش نانوسان را می توانید از فروشگاه حیلامات بخرید.

لکه بر نانوسان

سخن آخر

لک شدن مبل و فرش یکی از دغدغه های اصلی همه ی کسانی است که زیبایی و تمیزی خانه برایشان اهمیت دارد. اما تمیز نگه داشتن دائمی مبل و فرش با وجود لکه های چربی، دوده، گرد و عبار و استفاده ی روزانه کار آسانی نیست. روش های مختلفی برای از بین بردن لکه های فرش وجود دارد، که برخی بی اثر هستند و برخی سبب آسیب به بافت و الیاف فرش می شود. در میان این روش ها استفاده از لکه بر نانوسان یک روش مطمئن و قابل اطمینان است که با قدرت پاک کنندگی بالا و بدون آسیب به الیاف پارچه می تواند مقاوم ترین لکه ها را از بین ببرد.

نویسنده: مجله حیلامات

|

سبک زندگی

شما هم نظر بدهید

آب سم زدا چیست آبرسان پوست آبرسانی پوست ادکلن های زنانه و مردانه ویونا اسپری ضد آفتاب استرس ناشی از تکنولوژی اسهال اصول مراقبت از پوست بهترین کرم ضد آفتاب بیماری روده بیماری معده پودر جوانه گندم پودر جوانه گندم بین استار پیشگیری از سرطان پوست تصفیه خون برای درمان کهیر تونر پوست تونیک ضد ریزش مو بیز تونیک هیدرفرند بیز جوانسازی پوست جوانه گندم دکتر بیز چربی زدای گاز و هود دتاکس واتر درمان ریزش مو ارثی درمان ریزش مو هورمونی درمان کبد چرب درمان یبوست مزمن دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز دمنوش خارخاسک دکتر بیز دمنوش دکتر بیز دمنوش رازیانه دکتر بیز دمنوش کبد چرب دمنوش های لاغری ستین ذهن آرامی و مدیتیشن رژیم رژیم غذایی رفع افتادگی و شلی پوست رفع جای زخم و سوختی رفع سیاهی دور چشم رفع سیاهی نقاط حساس بدن روتین مراقبت از پوست روش تهیه ماسک آلوئه ورا روشن شدن صورت روغن آرگان دکتر بیز روغن آرگان لاکچری کوین سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین سفت کننده پوست سفیدکردن دندان سیر سیاه دکتر بیز شامپو واترلس ضد آفتاب ویتابلا ضد چین و چروک ضدآقتاب عدم تمرکز ناشی از تکنولوژی فواید رژیم حذف قند فواید لاغری و تناسب اندام فواید و مضرات هندوانه فوراور قهوه با یخ قهوه گاندرما موکا دکتر بیز قهوه گانودرما جینسینگ دکتر بیز قهوه گانودرما لاته دکتر بیز قهوه ماسالا با قارچ گانودرما دکتر بیز کرم آبرسان ویتابلا کرم دور چشم کرم روز لاکچری کوین کرم روشن کننده گاتیو کرم شب لاکچری کوین کرم ضد آفتاب فوراور کرم ضد آفتاب لاکچری کوین کرم گاتیو کرم مرطوب کننده ویتابلا کرم های گاتیو کلاژن ساز کهیر کوچک کردن شکم گاتیو گاز پاک کن نانوسان گاستریت چیست؟ گوارش لاغری سریع با سیر سیاه بیز لاغری و چربی سوزی لاکچری کوین لیفت صورت ماسک خاک رس ماسک روشن کننده پوست ماسک صورت محصولات دکتر بیز محصولات شستشوی نانو محصولات فوراور محصولات گاتیو محصولات لاکچری کوین محصولات مراقبت پوست محصولات نانوسان محصولات ویتابلا محلول و روغن تقویت کننده مژه لاکچری کوین مژه مضرات مصرف شکلات تلخ هات چاکلت با قارچ گانودرما دکتر بیز ورم معده یبوست

مطالب پیشنهادی


علت تیرگی بدن و روشهای درمان آن

علت تیرگی بدن و روشهای درمان آن

علت تیرگی بدن چیست؟ پوست چه نقاطی از بدن معمولا تیره می شود؟ درمان های خانگی رفع تیرگی نقاط حساس بدن چیست؟

31 خرداد 1403

1 دقیقه

معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز

معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز

در این مقاله به معرفی دمنوش مصفی خون دکتر بیز فواید و مضرات استفاده از این دمنوش می پردازیم. همچنین ترکیبات تشکیل دهنده ی آن را بیان میکنیم

15 دی 1402

1 دقیقه

کرم دور چشم گاتیو

کرم دور چشم گاتیو

در این مقاله به مزایای استفاده از کرم دور چشم گاتیو برای رفع پف، چروک و تیرگی های دور چشم می پردازیم. این کرم منحصر به فرد با دارا بودن ویتامین ها و ترکیبات کلاژن ساز به جوانسازی پوست اطراف دور چشم کمک می کند.

27 خرداد 1402

0 دقیقه

اهمیت آبرسانی پوست صورت

اهمیت آبرسانی پوست صورت

در این مقاله به بررسی اهمیت آبرسانی پوست صورت و معرفی بهترین آبرسان به جهت حفظ شادابی ، جوانی و تغذیه رسانی مناسب به پوست می پردازیم.

21 مهر 1402

1 دقیقه

خواص سیر سیاه برای زنان

خواص سیر سیاه برای زنان

خواص سیر سیاه برای زنان چیست؟ سیر سیاه در کنترل قندخون و سندرم تخمدان پلی کیستیک چه نقشی دارد؟ روش های مصرف سیر سیاه چیست؟

6 خرداد 1403

1 دقیقه

تبلغات
اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

اطلاع از اخرین تخفیف‌ها

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌های فروشگاه حیلامت کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید.